XXL Nutrition

This game, this iron warfare... I'm back! Maximum effort!

Haha love als in friends :p.

Welcome back; ik las je log ook graag, maar heb misschien te weinig feedback gegeven. :)

nice, goed dat je je log weer opent!

kleine samenvatting waarom die dicht was? wat ik terug lees zie ik geen aanleiding

attention wh*re :D:D:D

Daar issie weer hoor :D

Gewoon lekker loggen idd.

Welcome back :D

Knal ze piet!

Genoeg interesse iig: knallehhhh:)

• Topic Starter Topic Starter
thanx guys :D

ow dat maakt het opeens goed :D

Dat zingen ze altijd bij het voetballen op de tribune ;) Geen voetbalfan?

ow dan heb ik wat gemist :( ben toch wel gek op voetbal kijken..

Welcome back; ik las je log ook graag, maar heb misschien te weinig feedback gegeven. :)

maak je niet druk, het was ook niet op jou gericht :) we zijn er weer, dat is het belangrijkste! thanx!

nice, goed dat je je log weer opent!

jij ook bedankt m8! :)

kleine samenvatting waarom die dicht was? wat ik terug lees zie ik geen aanleiding

maakt niet uit, we zijn er weer!

iets anders maar het komt in de richting :P

uhh.. dank je? :D

Daar issie weer hoor :D

Gewoon lekker loggen idd.

ik ga jullie stamgasten niet achterlaten! :thumb:

thanx Johan-san!

gelukkig pietje , peoples zoals jij maken het loggen leuk , dat is ook belangrijk - lekker hard trainen met af toe een vrolijke noot - you're my brada :D

one luv brada :heart: :D

jwt!! merci!

Genoeg interesse iig: knallehhhh:)

doen we! :wl:

kga je logje ook volgen vanaf nu, ik las op iemand zijn logje (weet al nietmeer wie) dat je nogal weinig reacties krijgt (hoewel je bijna 10 keer zoveel posts hebt als ik :d) maarjah, ik volg je logje alvast vanaf nu, knal ze

Te weinig reacties? het is ook weer zo wat als je 5 pagina's moet doorbladen voordat je een training tegenkomt.
Dan maar liever iets minder reacties, niet?

Welcome back iig. En succes!

Te weinig reacties? het is ook weer zo wat als je 5 pagina's moet doorbladen voordat je een training tegenkomt.

zo'n t*ring bende zoals bij Loo is wil je ook niet :D. Liever wat overzichtelijker....en aan allemaal ja-knikkers heb je ook niets , toch?;)

kga je logje ook volgen vanaf nu, ik las op iemand zijn logje (weet al nietmeer wie) dat je nogal weinig reacties krijgt (hoewel je bijna 10 keer zoveel posts hebt als ik :d) maarjah, ik volg je logje alvast vanaf nu, knal ze

ach ja, we gaan lekker knallen! bedankt voor je reactie :) ik heb me ook op jouw log geabonneerd! :thumb:

haha :D ja dat is ook weer zo :P good 2 b back.. bedankt he!

zo'n t*ring bende zoals bij Loo is wil je ook niet :D. Liever wat overzichtelijker....en aan allemaal ja-knikkers heb je ook niets , toch?;)

ik vind die "ja-knikkers" bij Loo niet geheel onterecht :D

maar "ja-knikkers" terwijl het "nee-knikkers" moeten zijn vind ik ook not-done ;)

stats per 25 mei 2009:

gewicht:100.5kg
vetpercentage: 20.3%
vochtpercentage: 58.1%
spiermassa: 39.4%

vorige week is allesbehalve goed gegaan.. lekker gegeten, niet echt op m'n dieet gelet.. weinig aan cardio gedaan, etc. etc. terwijl de week ervoor het echt op rolletjes is gegaan. (99.4kg bij 19.9%bf)

ik zal eerlijk zijn: vind cutten écht moeilijk! om gedisciplineerd te blijven. deze week is het weer showtime, ben er nl. van geschrokken.

Terug
Naar boven