- Waardering
- 410
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kom op Pietje!! De beuk er in!
Wat zij je doelen eigenlijk wat cutten betreft?
Voor wanneer wil je welk VP halen? Op welk gewicht?
Excuses als dit al uitgelegd staat.

16 juni ga ik met het vrouwtje op vakantie naar Turkije! Voor die tijd wil ik er wat droger bij staan, aanzienlijk wel te verstaan.

in turkye kan je ook trainen - gewoon doorbeulen daar , effe die turken versteld laten staan

Ah joh, met je bulkbuikje over het strand slepen, sexy toch? Drijf je beter, kun je je bierpul op kwijt, etc.
laat er toevallig gezopen worden op vakantie 
hehe, neem maar een pauze tijdens de vakantie hoor, als je je 350 dagen op een jaar keihard afbeult mogen er wel wat rustdagen komen.
net hetzelfde bij mij vorig jaar, 4 kg bijgekomen op 2 weken, zonder workout...nouja, elke avond buffet vorm van het lekkerste eten, dat krijg je dan
je effe niets aantrekken van dat buikje hoor!

echt hardcore cutter jij15 hele minuten
naja beter iets dan niets he.
Wat is die motivatie achter die 15 minuten?
ik vind cardio en cutten zo ****ing kansloos! 

alinea als ongeschreven beschouwen.heel simpel, om gemotiveerd te blijvenik vind cardio en cutten zo ****ing kansloos!
morgen misschien 20![]()

goed geknalt met chest broeder Piet, succes met cutten!
Pietje,
Ondervind je geen last van je knie met cardio?
Hoe gaat het met je knie trouwens?
Ben je al naar dokter/fysio geweest? En wat is er precies aan de hand?
Hoe is het gekomen?
Wanneer denk je weer lower body te kunnen trainen?
Kan je ook niet bijv. lunges/legcurls of deadlifts doen?
Is het niet zo dat je 'last' van je knie hebt omdat je een hekel hebt aan been oefeningen?
Ik meen mij te herinneren dat je een aantal maanden terug ook alleen ub deed en toen dbb'ers vroegen van: 'Ga eens squatten' Je twee beentrainingen postte en dat je daarna aantal maanden foetsie was.
Als dat klinkklare onzin is mag je de laatstealinea als ongeschreven beschouwen.
Kraft

na een poosje ging het goed maar toen ging het opeens weer minder. 

Luie donder die je er bent
Haha goede chest workout kerel!![]()
thanx bro'goeie borst-training piet - maar waarom geen biceps of triceps er achteraan - nu pak je eigenlijk maar 3 oef - vind ik een beetje weinig
Mooi doan Pietje. Je schuin zit niet ver af van je flat trouwens.
Pietje, ****ing p*ssy, alleen maar 3 oefeningen voor borst doen en dan maar 15min cardio.
Ga nou maar ff fatsoenlijk cutten je bent groot genoeg; iets meer definitie erbij en je lijkt nog groter. Het kan alleen maar in je voordeel werken.

Goede training; vindt wel dat je incline bench met 45 graden te veel de schouders meepakt. 30 graden gebruik ik zelf meestal.
Maar een lekker volume gedraaid.![]()

We love you Pietje, we do, We love you Pietje, we do, We love you Pietje, we do, oooooh Pietje we love you.
![]()

Pas maar op kerel, voor je het weet ben ik groter.stats per 25 mei 2009:
gewicht:100.5kg
vetpercentage: 20.3%
vochtpercentage: 58.1%
spiermassa: 39.4%