Fitness Seller

This game, this iron warfare... I'm back! Maximum effort!

Kom op Pietje!! De beuk er in!

Wat zij je doelen eigenlijk wat cutten betreft?
Voor wanneer wil je welk VP halen? Op welk gewicht?

Excuses als dit al uitgelegd staat.

• Topic Starter Topic Starter
Kom op Pietje!! De beuk er in!

Wat zij je doelen eigenlijk wat cutten betreft?
Voor wanneer wil je welk VP halen? Op welk gewicht?

Excuses als dit al uitgelegd staat.

16 juni ga ik met het vrouwtje op vakantie naar Turkije! Voor die tijd wil ik er wat droger bij staan, aanzienlijk wel te verstaan.

als ik terug ben, heb ik zeer waarschijnlijk een hoger bf dan wat ik nu heb maar dan begin ik weer met cutten en trek ik 'm door tot de 15%. vanuit daar ga ik clean bouwen. dat is het idee op het moment :)

in turkye kan je ook trainen - gewoon doorbeulen daar , effe die turken versteld laten staan

16 juni ga ik met het vrouwtje op vakantie naar Turkije! Voor die tijd wil ik er wat droger bij staan, aanzienlijk wel te verstaan.

Ah joh, met je bulkbuikje over het strand slepen, sexy toch? Drijf je beter, kun je je bierpul op kwijt, etc.

hehe, neem maar een pauze tijdens de vakantie hoor, als je je 350 dagen op een jaar keihard afbeult mogen er wel wat rustdagen komen.

net hetzelfde bij mij vorig jaar, 4 kg bijgekomen op 2 weken, zonder workout...nouja, elke avond buffet vorm van het lekkerste eten, dat krijg je dan :D

je effe niets aantrekken van dat buikje hoor!

get your ass on the crosstrainer boi :D

in turkye kan je ook trainen - gewoon doorbeulen daar , effe die turken versteld laten staan

1x per week max een uurtje, heb natuurlijk wel een hotel uitgezocht met fitnessruimte ;)

en ik zal ze zeker versteld laten staan! ik geef nl. licht in het donker :D

Ah joh, met je bulkbuikje over het strand slepen, sexy toch? Drijf je beter, kun je je bierpul op kwijt, etc.

die krijg ik daar vanzelf makker :) laat er toevallig gezopen worden op vakantie :P

hehe, neem maar een pauze tijdens de vakantie hoor, als je je 350 dagen op een jaar keihard afbeult mogen er wel wat rustdagen komen.

net hetzelfde bij mij vorig jaar, 4 kg bijgekomen op 2 weken, zonder workout...nouja, elke avond buffet vorm van het lekkerste eten, dat krijg je dan :D

je effe niets aantrekken van dat buikje hoor!

haha zal ik doen! :D

ik ken je probleem, geef mij een paar dagen en ik ben een vetkwab 4 life..

get your ass on the crosstrainer boi :D

vandaag gedaan! 15 min. :cool:

echt hardcore cutter jij :roflol: 15 hele minuten :D naja beter iets dan niets he.
Wat is die motivatie achter die 15 minuten?

Training van vandaag:

Borst

Bankdrukken
3 setjes warming up
72,5kg x 10
82,5kg x 8
92,5kg x 6

Schuin bankdrukken, 45ø
52,5kg x 12
62,5kg x 10
72,5kg x 7
82,5kg x 2
87,5kg x 1

Cable flyes, staand
20kg (x2) x 10
20kg (x2) x 10
20kg (x2) x 10
35kg (x2) x 3

Cardio

15 min. opbouwend tempo en intensiteit op dat gay-step-crosstrainer-ding ofzo :D

Mijn review: Kracht was redelijk, intensiteit was goed en de pomp was redelijk. Tevreden :)

goed geknalt met chest broeder Piet, succes met cutten!

Pietje,

Ondervind je geen last van je knie met cardio?
Hoe gaat het met je knie trouwens?
Ben je al naar dokter/fysio geweest? En wat is er precies aan de hand?
Hoe is het gekomen?
Wanneer denk je weer lower body te kunnen trainen?
Kan je ook niet bijv. lunges/legcurls of deadlifts doen?

Is het niet zo dat je 'last' van je knie hebt omdat je een hekel hebt aan been oefeningen?
Ik meen mij te herinneren dat je een aantal maanden terug ook alleen ub deed en toen dbb'ers vroegen van: 'Ga eens squatten' Je twee beentrainingen postte en dat je daarna aantal maanden foetsie was.

Als dat klinkklare onzin is mag je de laatste :rolleyes: alinea als ongeschreven beschouwen.

Kraft

Laatst bewerkt:
goeie borst-training piet - maar waarom geen biceps of triceps er achteraan - nu pak je eigenlijk maar 3 oef - vind ik een beetje weinig

Mooi doan Pietje. Je schuin zit niet ver af van je flat trouwens.

Pietje, ****ing p*ssy, alleen maar 3 oefeningen voor borst doen en dan maar 15min cardio.
Ga nou maar ff fatsoenlijk cutten je bent groot genoeg; iets meer definitie erbij en je lijkt nog groter. Het kan alleen maar in je voordeel werken.

goed geknalt met chest broeder Piet, succes met cutten!

thanx bro!

Pietje,

Ondervind je geen last van je knie met cardio?
Hoe gaat het met je knie trouwens?
Ben je al naar dokter/fysio geweest? En wat is er precies aan de hand?
Hoe is het gekomen?
Wanneer denk je weer lower body te kunnen trainen?
Kan je ook niet bijv. lunges/legcurls of deadlifts doen?

Is het niet zo dat je 'last' van je knie hebt omdat je een hekel hebt aan been oefeningen?
Ik meen mij te herinneren dat je een aantal maanden terug ook alleen ub deed en toen dbb'ers vroegen van: 'Ga eens squatten' Je twee beentrainingen postte en dat je daarna aantal maanden foetsie was.

Als dat klinkklare onzin is mag je de laatste :rolleyes: alinea als ongeschreven beschouwen.

Kraft

yo kerel! ik heb geen idee wat er met me knie aan de hand was.. ben niet naar de dokter geweest ofzo, heb ik een hekel aan :o

ik meen dat het tijdens m'n vorige werk is gebeurd.. heel simpel, tijdens een normale beweging :( na een poosje ging het goed maar toen ging het opeens weer minder.

op dit moment voelt 'ie keigoed en kan ik weer knallen.. vandaag wel te verstaan ;)

dat ik best een hekel aan beenoefeningen heb, heeft met wat anders te maken.. vroeger heb ik een scooterongeluk gehad waarbij ik mijn linkerbeen op 5 plekken gebroken heb gehad en me kuitbeen is verwijderd.. er zit een hele rare bobbel op m'n scheen en me kuit ziet er anders uit dan m'n rechterkuit.

hoe ik het ook train, mooi wordt het niet. best wel frustrerend :(

maar mits blessurevrij wordt er gewoon geknald. dus je theorie, wat ik best kan snappen, gaat niet op. no offence taken :)

Luie donder die je er bent :mad:

Haha goede chest workout kerel! :thumb:

weet ik haha :D thanx bro'

goeie borst-training piet - maar waarom geen biceps of triceps er achteraan - nu pak je eigenlijk maar 3 oef - vind ik een beetje weinig

kort maar krachtig bevalt me wel.. soms plak ik er een oefening achter voor de triceps, soms niet.. dat komt omdat de armen apart worden aangepakt.

Mooi doan Pietje. Je schuin zit niet ver af van je flat trouwens.

bedankt man! schuin trekt wel enigszins bij maar het is nog niet je van het.. ik moet het van een goede dag hebben.

Pietje, ****ing p*ssy, alleen maar 3 oefeningen voor borst doen en dan maar 15min cardio.
Ga nou maar ff fatsoenlijk cutten je bent groot genoeg; iets meer definitie erbij en je lijkt nog groter. Het kan alleen maar in je voordeel werken.

haha Lootje toch.. je hebt gelijk! maar ik ben zo bang dat ik borstmassa ga verliezen of geen massa aan zal maken anders.. ik heb al zo'n kippenborstje :o

de rest van mijn trainingen hebben een nieuw strijdplan nodig.. zoals ik gisteren heb gedaan bijv.

training volgt!

Goede training; vindt wel dat je incline bench met 45 graden te veel de schouders meepakt. 30 graden gebruik ik zelf meestal.
Maar een lekker volume gedraaid.:)

Goede training; vindt wel dat je incline bench met 45 graden te veel de schouders meepakt. 30 graden gebruik ik zelf meestal.
Maar een lekker volume gedraaid.:)

mee eens! zelf pak ik 90 á 95% van de tijd de 30ø..

af en toe voor de prikkel is de 45ø wel lekkâh!

ty brada! :cool:

Terug
Naar boven