HarmH
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 78
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rechtopzittend, leuning ver omhoog, armen er tegenaan steunen en dan eenzelfde beweging als tijdens de tricep extensions?
ging ervan uit dat het barbell was

Goede training broeder Pietje, maar wat doe jij om 1:46 nog op! Nu ben je 100 gram lichter.
net het vrouwtje thuis gebracht, perfect moment om m'n log te updaten.. en die 100 gram lichter staat me goed 
Lekker getraind piet, die armen zullen er wel flink opgepompt bij hebben gehangenIk ben morgen op vakantie, dus je ziet me hier over een dag of 10 wel weer in je log zien verschijnen!
Rechtopzittend, leuning ver omhoog, armen er tegenaan steunen en dan eenzelfde beweging als tijdens de tricep extensions?

Pittige front press Pietje. Doe je niet liever een standing MP? Met seated is altijd klote met uitrekken, en het wordt bij mij vaak snel een verijdelde incline press (borst indraaien, rug hollen), omdat je toch die rugleuning hebt...
shrugs moet zwaarder kunnen - goeie schouders - ik pak liever de mp dan de zittende front-press - doe ze wel allebei

shrugs moeten inderdaad zwaarder pietje. Wissel in je sets eens af tussen een paar zware sets met max.10 reps, eventueel met leg drive, en een paar lichte pomp sets van rond de 15.
Goede trainingen verder, wanneer komen de picca's van je verbeterde fysiek?![]()

Ik ben zeer benieuwd pietkan ik sowieso wel doen ja... bijv. spelen met gewichten van 100kg of meer en daarna met zo'n 80kg oppompen. maar goed, die shrugtraining van vorige keer wordt ook geen standaard ofzo.. ff prikkelen, that's all
mijn verbeterde fysiek.. die verklaar ik pas verbeterd als ik klaar ben met cutten. als ik helemaal klaar ben met cutten ga ik een pica posten![]()
ik heb er alle vertrouwen in dat er binnenkort killer pics hier staan !Ik ben zeer benieuwd pietik heb er alle vertrouwen in dat er binnenkort killer pics hier staan !

ik werd overladen met pm, msn, bezoeker berichten, posts...
ik had het achteraf bij het verkeerde eind zeg maar.
.