Fitness Seller

This game, this iron warfare... I'm back! Maximum effort!

Lekker getraind piet, die armen zullen er wel flink opgepompt bij hebben gehangen :D Ik ben morgen op vakantie, dus je ziet me hier over een dag of 10 wel weer in je log zien verschijnen!

wat is die seated triceps press?

met twee handen op 1 dumbbell? maar dat ken ik wel :D

• Topic Starter Topic Starter
Goede training broeder Pietje, maar wat doe jij om 1:46 nog op! Nu ben je 100 gram lichter :p.

thanks broeder Sniper :D net het vrouwtje thuis gebracht, perfect moment om m'n log te updaten.. en die 100 gram lichter staat me goed :sd:

Lekker getraind piet, die armen zullen er wel flink opgepompt bij hebben gehangen :D Ik ben morgen op vakantie, dus je ziet me hier over een dag of 10 wel weer in je log zien verschijnen!

dank je wel man! alvast een fijne vakantie dude! waar ga je heen?

wat is die seated triceps press?

[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Rechtopzittend, leuning ver omhoog, armen er tegenaan steunen en dan eenzelfde beweging als tijdens de tricep extensions?

uhhh... zie pic (!) (?) bedoel je nou hetzelfde?

met twee handen op 1 dumbbell? maar dat ken ik wel :D

jajajaja 2 handen, 1 dumbbell

ging ervan uit dat het barbell was :o

uhhh... dan zit je ernaast Harm :p

Pittige front press Pietje. Doe je niet liever een standing MP? Met seated is altijd klote met uitrekken, en het wordt bij mij vaak snel een verijdelde incline press (borst indraaien, rug hollen), omdat je toch die rugleuning hebt...

je hoeft niet bang te zijn dat je met een seated je bovenkant borst mee gaat pakken, daarvoor is de hoek veels te sT. Wij zetten bij seated soms het bankje zelfs iets naar achter. Je moet wel behoorlijk schuin zitten wil je je bovenkant borst erbij betrekken.

shrugs moet zwaarder kunnen - goeie schouders - ik pak liever de mp dan de zittende front-press - doe ze wel allebei

shrugs moeten inderdaad zwaarder pietje. Wissel in je sets eens af tussen een paar zware sets met max.10 reps, eventueel met leg drive, en een paar lichte pomp sets van rond de 15.

Goede trainingen verder, wanneer komen de picca's van je verbeterde fysiek? ;)

shrugs moeten inderdaad zwaarder pietje. Wissel in je sets eens af tussen een paar zware sets met max.10 reps, eventueel met leg drive, en een paar lichte pomp sets van rond de 15.

Goede trainingen verder, wanneer komen de picca's van je verbeterde fysiek? ;)

kan ik sowieso wel doen ja... bijv. spelen met gewichten van 100kg of meer en daarna met zo'n 80kg oppompen. maar goed, die shrugtraining van vorige keer wordt ook geen standaard ofzo.. ff prikkelen, that's all ;)

mijn verbeterde fysiek.. die verklaar ik pas verbeterd als ik klaar ben met cutten. als ik helemaal klaar ben met cutten ga ik een pica posten :)

kan ik sowieso wel doen ja... bijv. spelen met gewichten van 100kg of meer en daarna met zo'n 80kg oppompen. maar goed, die shrugtraining van vorige keer wordt ook geen standaard ofzo.. ff prikkelen, that's all ;)

mijn verbeterde fysiek.. die verklaar ik pas verbeterd als ik klaar ben met cutten. als ik helemaal klaar ben met cutten ga ik een pica posten :)
Ik ben zeer benieuwd piet :cool: ik heb er alle vertrouwen in dat er binnenkort killer pics hier staan !

Training van gisteren:

Borst

Incline Bench Press in de Smith @ 30ø

5 setjes warming up, incl. 2 behoorlijke werksetjes
81kg x 2
91kg x 1
101kg x 1 PR!!
111kg x 0 FAIL

..Meteen door..
Incline Bench Press, los, @ 30ø
52,5kg x 15
52,5kg x 20
52,5kg x 25 VOLUME PR!!

Chest Press Machine

72,5kg x 10
72,5kg x 10
72,5kg x 9

Cable Flyes, staand
20kg (x2) x 10
20kg (x2) x 9
20kg (x2) x 8

Cardio

15 min. op dat gay-ass stepding :D

Mijn review: Kracht zat goed, intensiteit was perfect en de pomp zat ook goed. Tevreden :)

leuk, zo'n logje waar niemand naar om kijkt.

de bench is sterk man :thumb: fok 25 reps :eek: feel the burn :p

van mij mag er een :slotje: op..

sesam open u, voor de vaste gasten!

Yessss pietje is back :cool:!

Terug
Naar boven