Fitness Seller

This game, this iron warfare... I'm back! Maximum effort!

godver echt schofterig die shoulder press!

Pittige front press Pietje. Doe je niet liever een standing MP? Met seated is altijd klote met uitrekken, en het wordt bij mij vaak snel een verijdelde incline press (borst indraaien, rug hollen), omdat je toch die rugleuning hebt...

• Topic Starter Topic Starter
In dat geval is hij zeer impressive, damn :D

smith is voor sommigen lastiger hoor :D but thanks makker!

godver echt schofterig die shoulder press!

is dat positief? :p

Pittige front press Pietje. Doe je niet liever een standing MP? Met seated is altijd klote met uitrekken, en het wordt bij mij vaak snel een verijdelde incline press (borst indraaien, rug hollen), omdat je toch die rugleuning hebt...

ik vind de standing MP echt 3x niks.. ik weet niet, voelt gewoon niet lekkâh! ik krijg er geen genoegdoening uit zoals bijv. seated en shoulder press.

wat betreft seated, dit voelt gewoon lekkâh en ik groei er als een malle van.. zowel militairy/front press als shoulder press met dumbbells.

+ van staan wordt je moe :D

Pittige oefening is dat he, liggend op je zij op een bankje. Ik doe die ook af en toe, zware oefening.

Lekkere training weer pietje, keep it up!

Pittige oefening is dat he, liggend op je zij op een bankje. Ik doe die ook af en toe, zware oefening.

Lekkere training weer pietje, keep it up!

ty bro! :)

die side raises variant is idd behoorlijk pittig.. je kunt zowat niet cheaten :D maar is wel een heeeele goeie ;) branden wajoOo

ty bro! :)

die side raises variant is idd behoorlijk pittig.. je kunt zowat niet cheaten :D maar is wel een heeeele goeie ;) branden wajoOo

Idd, vooral als je de dumbbell even een seconde vasthoudt boven je zij, op het punt waar er erg veel spanning op staat.

Top training kerel!

Dikke press ook.

shrugs moet zwaarder kunnen - goeie schouders - ik pak liever de mp dan de zittende front-press - doe ze wel allebei

Top training kerel!

Dikke press ook.

thanx kameradski! :) zelf weet je ook van wanten..

shrugs moet zwaarder kunnen - goeie schouders - ik pak liever de mp dan de zittende front-press - doe ze wel allebei

yo brada! danke für dein compliment :P die shrugs kunnen idd een stuk zwaarder maar dit was de bedoeling zo ;) ff lekker reppies pompen, in het kader van cutten en de prikkel..

enne, iedereen heeft zo z'n voorkeuren.. maar je weet het: afwisseling is de sleutel! :D

Heerlijke training bro!

ik vind de standing MP echt 3x niks.. ik weet niet, voelt gewoon niet lekkâh! ik krijg er geen genoegdoening uit zoals bijv. seated en shoulder press.

wat betreft seated, dit voelt gewoon lekkâh en ik groei er als een malle van.. zowel militairy/front press als shoulder press met dumbbells.

+ van staan wordt je moe :D
Neem aan dat het niet met het gewicht te maken heeft, dat je minder gewicht kunt verplaatsen bij de MP omdat je rug geen ondersteuning vindt.

variatie is idd de key - wij snappen dat piet:D

Hee maare, piet, waar blijven die killer cardio sessies van 45 minuten nou :D?

Training van vrijdag:

Triceps

Seated Triceps Press

3 setjes warming up
36kg x 12
38kg x 12
40kg x 12

Chest Press Small Grip

72,5kg x 12
72,5kg x 12
72,5kg x 11

Biceps

Side Cable Curl

2 setjes warming up
20kg x 8 - 20kg x 8
20kg x 8 - 20kg x 8
25kg x 6 - 25kg x 6

Cable Curl From Behind

25kg x 8 - 25kg x 8
25kg x 8 - 25kg x 8
25kg x 7 - 25kg x 7

Cardio

10 min. op dat gay-ass stepding :D

Mijn review: Kracht was redelijk, intensiteit was goed, pomp was zeer goed. Tevreden :)

Goede training broeder Pietje, maar wat doe jij om 1:46 nog op! Nu ben je 100 gram lichter :p.

Terug
Naar boven