- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Die seated front press, is dat de machine versie, of doe je dat met losse barbell?
ha mattie! losse barbell

thnx bro!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die seated front press, is dat de machine versie, of doe je dat met losse barbell?

In dat geval is hij zeer impressive, damn

but thanks makker!
Pittige front press Pietje. Doe je niet liever een standing MP? Met seated is altijd klote met uitrekken, en het wordt bij mij vaak snel een verijdelde incline press (borst indraaien, rug hollen), omdat je toch die rugleuning hebt...

Pittige oefening is dat he, liggend op je zij op een bankje. Ik doe die ook af en toe, zware oefening.
Lekkere training weer pietje, keep it up!

maar is wel een heeeele goeie
branden wajoOoty bro!
die side raises variant is idd behoorlijk pittig.. je kunt zowat niet cheatenmaar is wel een heeeele goeie
branden wajoOo
Idd, vooral als je de dumbbell even een seconde vasthoudt boven je zij, op het punt waar er erg veel spanning op staat.

zelf weet je ook van wanten..shrugs moet zwaarder kunnen - goeie schouders - ik pak liever de mp dan de zittende front-press - doe ze wel allebei
die shrugs kunnen idd een stuk zwaarder maar dit was de bedoeling zo
ff lekker reppies pompen, in het kader van cutten en de prikkel..
Neem aan dat het niet met het gewicht te maken heeft, dat je minder gewicht kunt verplaatsen bij de MP omdat je rug geen ondersteuning vindt.ik vind de standing MP echt 3x niks.. ik weet niet, voelt gewoon niet lekkâh! ik krijg er geen genoegdoening uit zoals bijv. seated en shoulder press.
wat betreft seated, dit voelt gewoon lekkâh en ik groei er als een malle van.. zowel militairy/front press als shoulder press met dumbbells.
+ van staan wordt je moe![]()
Neem aan dat het niet met het gewicht te maken heeft, dat je minder gewicht kunt verplaatsen bij de MP omdat je rug geen ondersteuning vindt.

Hee maare, piet, waar blijven die killer cardio sessies van 45 minuten nou?