MuscleMeat

This game, this iron warfare... I'm back! Maximum effort!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.123
Gisteren niet getraind, 5 dagen trainen is soms even too much. Lichaam en geest zeiden nee. En heb een virus te pakken. Ik hoest me de t*ring.

Vandaag de training van gisteren deels ingehaald met leg extensions voor de quads, hams en calves. Voluit. Volgende week voeg ik de leg press toe. Met tegenzin, moet 3 etages omhoog zonder lift om thuis te komen haha.

Verder ook de schouders aangepakt met de shoulder press machine en kabelwerk voor zij -en achterkant. Trapezius ook met kabel en extra gewicht.

Niet veel boeiends te melden dus.

Pietje out.

• #1.124
Voel me echt waardeloos vandaag. Virus kicked in yo.
ik loop er ook bij alsof ik geen maagd meer ben van achteren. Hamstrings en kuiten doen fucking zeer.

Wou vandaag Triceps en Biceps trainen. Nou, 5 setjes skullcrushers gedaan met de helft van het gewicht wat ik normaal gebruik. Vervolgens 10 setjes aan het touwtje getrokken, 3 setjes ez-curlz en heb de handdoek in de ring gegooid.

Ging lekker!:gay:

• #1.126
Thanks bruh

Beterschap en in

• #1.128
Thanks man. Leuk dat je er bent. Je ziet al dat het geen gemiddeld trainingslog is waarschijnlijk :D

• Like
Waarderingen: Inb4
Had je ook ergens een overdosis van genomen?:)

• #1.131
  • Like
Waarderingen: Inb4
  • #1.132
Mooi dat er nu meer mensen in mijn logje aanwezig zijn, kunnen we met z'n allen even lachen over mijn voedingsschema :D

Dit is mijn schema:

11.15 wakker worden.
Tot 12.00 uur moet ik nuchter blijven ivm diabetes, cholesterol en medicatie.
12.00 uur 2 broodjes cervelaat worst, 1 broodjes spek en een whey shake.

13.00 - 15.00 uur ongeveer sporten. Tijdens sporten EAS en na een grote spiergroep een banaan. Na de training een whey shake.

16.45 uur 330 gram bami met 6 stokjes kipsate.

22.00 een krentenbroodje met boter en een whey shake.

01.00 bakje magere kwark van 500gr.

Het is niet je van het maar ik heb dit schema met mijn dietiste gemaakt. Om mijn waardes onder controle te krijgen en wat aan mijn vetpercentage te doen van destijds bijna 40%.

11:15 wakker worden? that's it!

Heb net ook bami met kip weggewerkt!

• #1.134
Ziektewet jonguh :hedbang:

Een wijs iemand zei eens tegen me: "Jongen, er is geen betere wet dan de ziektewet!"

• #1.136
:haha::roflol:

EAS / electrisch akoestische stimulatie ??? / teach me

Op hoeveel Kcal's (E / V / K) zit je nu ?

• #1.139
EAS / electrisch akoestische stimulatie ??? / teach me

Op hoeveel Kcal's (E / V / K) zit je nu ?

Essential Amino Stack. Dikke aanrader!

Ik heb de verhoudingen nog niet gecheckt eerlijk gezegd. Geen idee hoeveel kcal. Dit schema is puur op basis van mijn diabetes en waar ik me goed bij voel.

Heb jij een idee hoeveel ongeveer?

Bami in je schema is niet slecht :eating:

Precies dat. En ik heb gewoon koolhydraten nodig. Het is niet heel veel wat ik tot me neem namelijk. Beetje jammer van de saté saus alleen haha

Voer je eten eens in in myfitnesspal, weet je het zo:)

Terug
Naar boven