Fitness Seller

This game, this iron warfare... I'm back! Maximum effort!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.081
Kracht: redelijk
Uitvoering: goed
Intensiteit: zeer hoog
Pomp: goed

• #1.082
Ook weer even een bestelling gedaan bij XXL!

We gaan de Essential Amino Stack proberen :lifter:

• #1.084
Als ik eraan denk doe ik dat, naamgenoot :p
Niet mij bannen als ik het keer op keer vergeet het :D

• #1.086
Wat merkte je trouwens bij dat "smerige goedje"?
ik ga btw 20gr tijdens de training gebruiken ;)

• #1.089
Nou, ik zal een eerlijke review plaatsen. Ik verwacht er overigens wel wat van :flexgrin:

Goed bezig Pietje. Uprampen met volume, lichaam weer even laten wennen aan al die onnatuurlijke oefeningen.

• #1.092
En ja hoor, Pietje heeft voor het eerst sinds 7 jaar weer benen getraind :D

Squatten geprobeerd, maar kom klem te zitten met m'n trapezius, armen en de stang. Maar dan ook echt klem.
Valt eventueel op te lossen door rekoefeningen te doen volgens de instructeur. Gaan we dus niet doen.

Daarna leg presses en allerlei extensions. Tevens buik getraind. Ook voor het eerst.

Maar goed, dit is een hele grote stap voor me. Ben benieuwd of ik het kan opbrengen nu al. Zometeen de trap op :eek:

Wat verwacht je te verwachten dan van een amino product? Gewoon iets lekkers tijdens het trainen om drinken. Voor de rest, don't get your hopes up :)

• #1.095

You heard me :P Ook op basis van de pijn in m'n polsen. Dan maar p*ssy :D

Wat verwacht je te verwachten dan van een amino product? Gewoon iets lekkers tijdens het trainen om drinken. Voor de rest, don't get your hopes up :)

Robke, leuk dat je er ook bent! :)

Wat ik ervan verwacht: beter herstel tussen de setjes door, uitstellen van verzuring, ergste spierpijn verminderen, en op het moment dat ik een poosje aan het kickboksen ben, beter uithoudingsvermogen en behoud spier.

• #1.096
XXL is lekker bezig!!
20160921_162704.jpg

Terug
Naar boven