AndroidHealthClinic

This game, this iron warfare... I'm back! Maximum effort!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.101
Haha mag! :D

Iedere gek z'n gebrek, naamgenoot! Respecteer elkaars keuzes :)

• #1.103
Ik heb het hoofdstuk ook niet permanent afgesloten Pietje! Alleen moet ik m'n koppie ook boven water houden en daar rommelt het gewoon heel erg. Ik mankeer gewoon heel veel dingen. Helaas.

Hoe is het met de spierpijn in je poten? :D

• #1.105
1 woord: meh :D

De calves vooral. De quads en de hams heb ik echt rustig gedaan nog. Kan ik merken, maar voel ze wel :P

• #1.106
Voor "gewoon een lekker drankje tijdens de training" moet ik zeggen dat het wel erg lekker haar ding doet.

Vandaag de armen gedaan met amper rust tussendoor met een ontzettend hoge intensiteit en ik krijg een ontzettende pomp maar de verzuring blijft nagenoeg uit en ik houdt het aanzienlijk langer en beter vol.

Heftig "placebo-effect", aangezien ik het gisteren ook al merkte :D

• #1.107
Jullie gedachten hiervan heren?

• #1.111
Vandaag weer excentrisch getraind op de flat -en inclined bench. Vandaag voor de grap ook eens flat gedaan met 75kg en dat ging dikke prima. Kracht begint te komen en dat met een minuutje rust tussendoor en elke set zowat tot failure.

Herhalingen niet geteld vandaag.. zal binnenkort eens met zwaardere gewichten gaan drukken op de normale wijze.

En die EAS van XXL is eigenlijk best een extreem goedje. Kwam erachter dat ik donderdag en vrijdag met de halve dosering werkte. Vandaag dus niet en m'n training ging meer dan super. Je merkt echt gigantisch verschil. Althans, ik dan.

En besloten m'n normale voeding aan te vullen met de Perfect Whey Protein van XXL. Moet gewoon. Heb een aangepast schema voor m'n diabetes, maar kom gewoon niet aan genoeg eiwitten.

Ik verwacht nu eigenlijk in een lekkere groei spurt te zitten en wil daar gebruik van maken. Ik zit in een fase waarbij ik vet langzaam verbrand en lekker in de groei zit qua spieren.

100% gemotiveerd!

Kracht: Aww yeah
Uitvoering: super
Intensiteit: extreem hoog
Pomp: yeah buddy

Pietje out.

Damn toch maar eens proberen dan de eas, msschn druk ik dan ook weer een keer 75 kilo.:o

• #1.113
Kerel, ben een paar weken aan de gang en het is excentrisch :haha::roflol:

Niet zo doen nou he....

• #1.117
Ennnnn we nemen wat extra eiwitjesss :lifter:

20160927_160817.jpg

What's next ? Creatine ? En dan ? Anabolen ? :eek:

:P

• #1.119
Vandaag volume getraind. 12 sets assisted chin ups, minuutje rust tussendoor. Geen bijzondere dingen verder. Gewoon lekker met een enorme intensiteit.

Terug
Naar boven