MuscleMeat

This game, this iron warfare... I'm back! Maximum effort!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.364
Non-de-ju!

b25a6c65-d7e4-4325-a8e0-69b7003db6db_400.jpg

• #1.365
Ik beloof niks! Die frikandellen kosten me niks namelijk. Maar het is dus gewoon te veel voor een cheat maaltijd. Duidelijk. Thanks! :thumbs:

Als je na een grote cheat strafcardio gaat doen is er niks aan de hand:)

• #1.370
Ik weet dan niet wat ik met m'n diabetes en spuitschema aan moet.. hypo alert!

• #1.373
Voorzichtig, zo meteen krijg je een hypo.

Neem eens contact op met die kerel waar ik je in de week heb getagged ivm bloedsuikershizzle, hij heeft ook diabetes en doet er crossfit bij ...

Eerst mijn suikers maar eens stabiel krijgen voordat ik ze weer in de war trap.. maar ik spreek je daar nog wel over tzt.

• #1.374
Weet je wat het is.. ik heb langwerkende insuline (1x 32 eenheden per 24 uur) en kortwerkende insuline (aantal eenheden net voor een maaltijd). Met de kortwerkende insuline kan ik spelen en dat doe ik, maar de langwerkende niet. Die bouwt langzaam een spiegel op, voor die tijd is het kut.

Maar zoals nu hoef ik vaak niet eens bij te spuiten bij elke maaltijd vanaf 16.30 uur. Want door het sporten zakt mijn glucose zo dusdanig dat ik laag kom te zitten.

En op niet-trainingsdagen moet ik elke maaltijd bijspuiten.

Dus als ik ook nog eens cardio ga doen, wat dan?
Kan m'n langwerkende niet omgooien en ik kan niet minder dan 0 eenheden spuiten per maaltijd.

En die hypo's zijn niet bepaald goed voor lichaam en geest, kan ik je wel vertellen..

Weet je wat het is.. ik heb langwerkende insuline (1x 32 eenheden per 24 uur) en kortwerkende insuline (aantal eenheden net voor een maaltijd). Met de kortwerkende insuline kan ik spelen en dat doe ik, maar de langwerkende niet. Die bouwt langzaam een spiegel op, voor die tijd is het kut.

Maar zoals nu hoef ik vaak niet eens bij te spuiten bij elke maaltijd vanaf 16.30 uur. Want door het sporten zakt mijn glucose zo dusdanig dat ik laag kom te zitten.

En op niet-trainingsdagen moet ik elke maaltijd bijspuiten.

Dus als ik ook nog eens cardio ga doen, wat dan?
Kan m'n langwerkende niet omgooien en ik kan niet minder dan 0 eenheden spuiten per maaltijd.

En die hypo's zijn niet bepaald goed voor lichaam en geest, kan ik je wel vertellen..

Open een topic en vraag je medesporters hier..

• #1.376
Er zijn nu elke keer te veel verschuivingen om er iets aan te doen momenteel.

(T)Werking on it guys!

• Like
Waarderingen: Inb4
Open een topic en vraag je medesporters hier..

Lijkt me een goed plan.
Dan kun je een voedingsplan samenstellen (waarop je stabiel blijft / zal blijken natuurlijk in de praktijk)
En dan wat zaken er in op nemen die low cal zijn en toch goed vullen.

Lijkt me dat we dan wel wat samen moeten kunnen stellen waarop je wat vet dropt in relatief korte tijd.

• #1.378
Vergeet niet dat ikzelf ook de nodige ervaring heb op het gebied van diabetes he..

Het is niet maar zo even iets slims bedenken en gaan met die banaan. Die hypo's tasten m'n hersenen ook aan.

Waiting for the comments dat dat te merken is..

Vergeet niet dat ikzelf ook de nodige ervaring heb op het gebied van diabetes he..

Het is niet maar zo even iets slims bedenken en gaan met die banaan. Die hypo's tasten m'n hersenen ook aan.

Waiting for the comments dat dat te merken is..

Ik weet er niet veel van maar ik denk dat regelmaat heel belangrijk is in jouw leven, goed de klok in de gaten houden

• #1.380
Dat sowieso. Meetkastje altijd mee, Dextro ook, om 16.30uur op z'n laatst meten wat de stand van zaken nu weer is...

Terug
Naar boven