- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
En die portie patat en 3 frikandellen met mayonaise en curry moeten 1x per week kunnen? Of...?
Ik zou de frikandellen vervangen voor kibbeling.....

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En die portie patat en 3 frikandellen met mayonaise en curry moeten 1x per week kunnen? Of...?

Ik zou de frikandellen vervangen voor kibbeling.....![]()

Oh dus het is echt too much voor die ene cheat meal ja?![]()
beetje afkicken...begin er maar mee...karaktertestjeZolang je je progress niet teveel in de weg zit..Haha dan kan het he
Is mijn cheat maaltijd te gek eigenlijk? Zit normaal tussen de 2100 en 2600 kcals omdat ik wil afvallen..

Voorzichtig, zo meteen krijg je een hypo.
Neem eens contact op met die kerel waar ik je in de week heb getagged ivm bloedsuikershizzle, hij heeft ook diabetes en doet er crossfit bij ...
Weet je wat het is.. ik heb langwerkende insuline (1x 32 eenheden per 24 uur) en kortwerkende insuline (aantal eenheden net voor een maaltijd). Met de kortwerkende insuline kan ik spelen en dat doe ik, maar de langwerkende niet. Die bouwt langzaam een spiegel op, voor die tijd is het kut.
Maar zoals nu hoef ik vaak niet eens bij te spuiten bij elke maaltijd vanaf 16.30 uur. Want door het sporten zakt mijn glucose zo dusdanig dat ik laag kom te zitten.
En op niet-trainingsdagen moet ik elke maaltijd bijspuiten.
Dus als ik ook nog eens cardio ga doen, wat dan?
Kan m'n langwerkende niet omgooien en ik kan niet minder dan 0 eenheden spuiten per maaltijd.
En die hypo's zijn niet bepaald goed voor lichaam en geest, kan ik je wel vertellen..
Vergeet niet dat ikzelf ook de nodige ervaring heb op het gebied van diabetes he..
Het is niet maar zo even iets slims bedenken en gaan met die banaan. Die hypo's tasten m'n hersenen ook aan.
Waiting for the comments dat dat te merken is..