XXL Nutrition

This game, this iron warfare... I'm back! Maximum effort!

Dat sowieso. Meetkastje altijd mee, Dextro ook, om 16.30uur op z'n laatst meten wat de stand van zaken nu weer is...

Misschien je gewicht een beetje onder controle, kom je diabeet misschien ook wel ten goede of niet...
Ik weet het niet hoor War, anders moet je het maar ff uitleggen als je wil

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.382
Yes eerst maar eens wennen aan de waardes van nu en de kleine wijzigingen die ik maak in m'n voedingsschema. Dat zorgt al voor veel aanpassingen met de hypo's van dien. Laat staan als ik cardio doe.

• #1.383
En jazeker heeft mijn vetpercentage invloed op de hoeveelheden insuline die ik moet spuiten. Maar hoe ik op een beter vetpercentage kom, is heel belangrijk. Als dit heftig wordt aangepakt, zullen de bijwerkingen ook heftig zijn. Ik moet die hypo's gewoon zien te voorkomen. Klaar.

• Like
Waarderingen: Inb4
En jazeker heeft mijn vetpercentage invloed op de hoeveelheden insuline die ik moet spuiten. Maar hoe ik op een beter vetpercentage kom, is heel belangrijk. Als dit heftig wordt aangepakt, zullen de bijwerkingen ook heftig zijn. Ik moet die hypo's gewoon zien te voorkomen. Klaar.

Kleine stapjes -0,5kg/wk kan je lichaam eraan wennen
Wat denk jij?

• #1.385
Klinkt goed!

• #1.386
Wat gaan we straks eens doen op de bench.. hmm..

• #1.390
Nog steeds 110kg aan spier :D
Doe nog 1 weekje dit "dieet" en ik trek mijn conclusies..

• #1.393
Note to myself: never upload a picture of myself while eating.

:marvin:

Stop met dat brood dieet en ga een fatsoenlijk schema volgen, 500 kcal onder onderhoud en daar strict aanhouden en niet verpesten met een flinke cheatday.

• #1.398
Stop met dat brood dieet en ga een fatsoenlijk schema volgen, 500 kcal onder onderhoud en daar strict aanhouden en niet verpesten met een flinke cheatday.

Denk dat dat volgende week mijn conclusie ook wordt. Geef het nog 1 weekje de kans, dan weet ik het zeker. Thanks voor de input buddy :)

• #1.400
En cheatday wordt minder ;)

Terug
Naar boven