AndroidHealthClinic

This game, this iron warfare... I'm back! Maximum effort!

Mealpreppen jonguh:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.543

Ik heb best wel veel gedeeld wat betreft mijn privé-omstandigheden, maar nog lang niet alles.

Mijn thuissituatie is op dit moment ook erg shitty, woon bij m'n moeder en haar man in en slaap op de bank. Ik heb niet de ruimte om te kunnen koken en wil niet afhankelijk zijn van hen verder. Verder wil ik er niet op ingaan, hopelijk hebben jullie hierbij toch iets extra inzicht gekregen. FML.

• Like
Waarderingen: Inb4
Ah dat wist ik niet, dat verandert de zaak wel een beetje. Zolang je onder je behoefte blijft eten en strict blijft, kan je ook al een heel eind komen!

• #1.545
Ah dat wist ik niet, dat verandert de zaak wel een beetje. Zolang je onder je behoefte blijft eten en strict blijft, kan je ook al een heel eind komen!

Geen probleem kerel, kon je ook niet weten. Maar alles heeft dus een reden. Niet m'n instelling, luiheid of iets dergelijks. Wil er echt voor gaan.

• #1.546
Heren, morgen weegmoment. Maar m'n pens wordt niet minder, denk zelfs dat 'ie meer is geworden.

Ik moet even 2 dingen los van elkaar testen. De melk in m'n shakes en/of het brood is/zijn de boosdoener(s).

Ga vanaf morgen na het wegen weer water bij m'n shakes doen. Dit een week/2 weken proberen met weer het brood idee. Mocht dat niet werken, stap ik van het brood af.

Ik groei verder wel gewoon als een malle.

Welke smaak is een beetje te nassen met water? Ik gebruik de Perfect Whey Protein van XXL.

Lekker armen lopen pompen, ouwe dibbes? :flexbiceps:

Haha maar m'n pens groeit ook :D
Zou die zuivel dan toch heel erg gaan aanzetten?

Kcals in vs kcals uit he..

Er bestaan geen slechte of goede voedingsmiddelen. Zorg gewoo dat je je beoogde macro- en micronutrienten binnenkrijgt en that's it.
Als je momenteel nog niet afvalt, moet je gewoon minder eten :o

• #1.552
Kcals in vs kcals uit he..

Er bestaan geen slechte of goede voedingsmiddelen. Zorg gewoo dat je je beoogde macro- en micronutrienten binnenkrijgt en that's it.
Als je momenteel nog niet afvalt, moet je gewoon minder eten :o

Zit met m'n 110kg op 2500 kcals. Nog minder?! :eek:

• Like
Waarderingen: Inb4
Of meer cardio.

Goed bedoeld, als je niet afvalt zou je toch minder moeten eten of meer cardio.

Simple as it is.

Omdat? Vervang een paar boterhammen door een zak sla bijvoorbeeld :P

Terug
Naar boven