AndroidHealthClinic

This game, this iron warfare... I'm back! Maximum effort!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.561
Kerel, m'n diabetes en spuitschema... moet ik in coma raken in de sportschool ja..

• #1.562
109.5kg aan spier :cool:
Vanaf vandaag schrap ik de melk. Kijken of m'n theorie klopt.

• #1.564
Als ik heftige wijzigingen maak in m'n voedingsschema, heeft dat consequenties op mijn bloedsuikerspiegel. En als ik met m'n huidige spuitschema, wat je niet zomaar even wijzigt, een stuk lager in kcals en carbs ga zitten, krijg ik hypo's op de meest nare momenten.

Hoe gaat het hier bij mijn grote vriend ?

Als ik heftige wijzigingen maak in m'n voedingsschema, heeft dat consequenties op mijn bloedsuikerspiegel. En als ik met m'n huidige spuitschema, wat je niet zomaar even wijzigt, een stuk lager in kcals en carbs ga zitten, krijg ik hypo's op de meest nare momenten.

Oke, begrijpelijk. Voor jou is een vast voedingsschema dus van groot belang.
Kan die melk zomaar schrappen dan?

En heeft cardio ook invloed dan? Vraag het maar omdat ik geen idee heb wat je wel en niet kan met suikerziekte.

Ik heb hem al eens aangeraden met een gelijkgestemde contact op te nemen maar volgens mij heeft ie dat niet gedaan.

• #1.571

Zoiets kleins kan ik mee leven en aanpassen in m'n spuitschema.

En heeft cardio ook invloed dan? Vraag het maar omdat ik geen idee heb wat je wel en niet kan met suikerziekte.

Bij cardio schiet mijn spiegel als een gek naar beneden en krijg ik gegarandeerd een hypo.

Die raak ik wel 3x per dag kwijt. :toilet:

Haha halve kilo ligt daar deze keer niet aan.

Ik heb hem al eens aangeraden met een gelijkgestemde contact op te nemen maar volgens mij heeft ie dat niet gedaan.

Klopt. Zit nu nog in een regel periode van spuiten. Bij stabiliteit vraag ik het of kan ik het zelf regelen.

Ik kan anders 2 diabeten die zelf ook krachtsport doen en volgens mij al flink uitgedokterd hebben hoe beiden te combineren, laat maar weten als ik je ermee in contact moet brengen ;)

• #1.574
Benchpress 60kg x 15

• #1.576
Benchpress 70kg x 12

Nu 100kg?

• #1.579
Benchpress 90 x 6
3 met spotter (mother.....r)

Terug