- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je een voedingsschema of knal je gewoon zo veel voedsel als mogelijk binnen?Ik zou bijvoorbeeld nooit meer onder de 100kg willen wegen..

Heb je een voedingsschema of knal je gewoon zo veel voedsel als mogelijk binnen?
Hoeveel kcal zit je op per dag?
Toch wel benieuwd hoe jij erbij zou staan op 12℅ ofzo.
Het gaat er uiteindelijk om waar jij je goed bij voelt. Als dat bij 100+ of 120+ is, prima toch.
Nou als ik bijv. jou bench zie dan blijft er echt wel wat over hoor.
Hoeft ook niet in 1 keer he, je kan bijvoorbeeld eerst naar 20℅ cutten dan weer bulken tot 25 en daarna cutten tot 15, ik zeg maar wat![]()

'nooit onder de 100kg' '20% vet' enz. zeg je nu, maar ik weet uit ervaring dat je zelden tevreden bent in deze sport, ben benieuwd of je er nog zo tegenover gaat staan als je je doelen hebt bereikt
DitHet gaat er uiteindelijk om waar jij je goed bij voelt. Als dat bij 100+ of 120+ is, prima toch.

!Hoeveel weeg je nu eigenlijk? En hoeveel val je nu per week af?

Misschien overstappen op het tracken van je macro's icm vrijheid in je voedselkeuze?
Momenteel denk je een beetje teveel in producten ipv kcals heb ik het idee. Door dagelijks je kcal bij te houden krijg je een beter inzicht in de voedingswaarden van producten en hoe je vervolgens je dieet het beste in kan richten.