Fitness Seller

This game, this iron warfare... I'm back! Maximum effort!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.521
Ik zou bijvoorbeeld nooit meer onder de 100kg willen wegen..

Toch wel benieuwd hoe jij erbij zou staan op 12℅ ofzo.

• #1.524
Het gaat er uiteindelijk om waar jij je goed bij voelt. Als dat bij 100+ of 120+ is, prima toch.

Nou als ik bijv. jou bench zie dan blijft er echt wel wat over hoor.

• #1.527
  • Like
Waarderingen: Inb4
Hoeft ook niet in 1 keer he, je kan bijvoorbeeld eerst naar 20℅ cutten dan weer bulken tot 25 en daarna cutten tot 15, ik zeg maar wat:)

'nooit onder de 100kg' '20% vet' enz. zeg je nu, maar ik weet uit ervaring dat je zelden tevreden bent in deze sport, ben benieuwd of je er nog zo tegenover gaat staan als je je doelen hebt bereikt

• #1.531
'nooit onder de 100kg' '20% vet' enz. zeg je nu, maar ik weet uit ervaring dat je zelden tevreden bent in deze sport, ben benieuwd of je er nog zo tegenover gaat staan als je je doelen hebt bereikt

Dat weet ik ook uit ervaring. Maar ik wil gewoon niet meer onder die 100kg. Vetpercentage kan eventueel naar beneden, maar wel boven die 100kg. En dat geeft heeeel veel speelruimte. Werken aan je lichaam boven dat gewicht.

• Like
Waarderingen: Inb4
Hoeveel weeg je nu eigenlijk? En hoeveel val je nu per week af?

• #1.534
Volg je een vast voedingsschema?

Ja een soort van. Ik kijk maandag even hoe en wat :)

Misschien overstappen op het tracken van je macro's icm vrijheid in je voedselkeuze?
Momenteel denk je een beetje teveel in producten ipv kcals heb ik het idee. Door dagelijks je kcal bij te houden krijg je een beter inzicht in de voedingswaarden van producten en hoe je vervolgens je dieet het beste in kan richten.

• #1.538
Misschien overstappen op het tracken van je macro's icm vrijheid in je voedselkeuze?
Momenteel denk je een beetje teveel in producten ipv kcals heb ik het idee. Door dagelijks je kcal bij te houden krijg je een beter inzicht in de voedingswaarden van producten en hoe je vervolgens je dieet het beste in kan richten.

Ik voer alles in bij MyFitnessPal en zit op circa 2500 kcal per dag :)

Geen voedingsschema dus...?

• #1.540
Terug
Naar boven