AndroidHealthClinic

This game, this iron warfare... I'm back! Maximum effort!

:popcorn:.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.605
Nee, nog niet klaar. Maar de gewichten willen niet vandaag. Weet wel hoe dat komt, maar toch (bijna elk setje tot failure en daar voorbij)..

En dan commentaar over hoe ik het plaats, gaan m'n haren recht van overeind staan. Dus stop ik met live gaan..

Nee, nog niet klaar. Maar de gewichten willen niet vandaag. Weet wel hoe dat komt, maar toch (bijna elk setje tot failure en daar voorbij)..

En dan commentaar over hoe ik het plaats, gaan m'n haren recht van overeind staan. Dus stop ik met live gaan..

Ik hoop dat je wel nog de trainingen blijft posten ouwe !! Als je op die manier traint is het normaal dat je inlevert op max gewicht imo (op korte termijn, op lange termijn heeft het ook zo zijn kanten)

• #1.607
Jawel, de roid rage moet gewoon ff verdwijnen. Dat is alles..

Laat je wat minder fokken door wat anderen schrijven. Je hoeft niet op alles te reageren wat hier neer gekalkt wordt.
Post je trainingen vooral voor jezelf. Mensen die het leuk vinden om hier te lezen zullen dat toch wel blijven doen.

Laat je wat minder fokken door wat anderen schrijven. Je hoeft niet op alles te reageren wat hier neer gekalkt wordt.
Post je trainingen vooral voor jezelf. Mensen die het leuk vinden om hier te lezen zullen dat toch wel blijven doen.

Ik vind zijn Live idee wel leuk maar ik plaag hem ook graag. Les van de dag, Iron niet plagen als hij in een roidrage zit.

@IronWarfare misschien kan het lukken als je aankondigt dat je live gaat en dan telkens diezelfde post live bewerkt/update, dan kan er nog rond gepraat worden zonder dat het je training onoverzichtelijk maakt.

:dunno: ik ben maar wat aan het brainstormen

Zal je niet meer plagen Pietje:p

• #1.614
Heb gewoon een off-day blijkbaar..

• #1.615
Zal thuis wel ff multi quote doen. Maar ik hou wel van plagen guys, heb gewoon m'n dag niet..

• #1.617
Uiteindelijk een dijk van een training geworden, heb niet vaak zulke intensieve trainingen als deze meegemaakt.
12 sets Flat Bench
5 sets Cable Flyes
De triceps zo hard zitten pompen dat ik amper nog kon sturen met de auto..
Reversed Grip pushdowns
Normal Grip pushdowns
Dip Machine

• #1.618
Waar the f**k moet ik beginnen met de multi-quote :eek:

Ga eerst wel ff douchen :p

• #1.619
Heb het maar bescheiden gehouden qua quotes:

Normaal ik vind helemaal hardstikke mooi. Maar vandaag wou het ff niet haha :D

Volgende keer zal ik negeren als het me irriteert. Al doet dat me niet gauw.

Thanks! Alle beetjes helpen lijkt mij :)

Ja klopt! Al met al zal het inderdaad al zo´n 8 jaar zijn, time flies!

Tijd gaat hard. Nogmaals leuk dat je er weer bij bent ;)

@IronWarfare misschien kan het lukken als je aankondigt dat je live gaat en dan telkens diezelfde post live bewerkt/update, dan kan er nog rond gepraat worden zonder dat het je training onoverzichtelijk maakt.

:dunno: ik ben maar wat aan het brainstormen

Zal hier eens goed over nadenken, thanks :)

Zal je niet meer plagen Pietje:p

O jawel.. ik hou ervan :P

Allemaal de schuld van dat oud ijzer in de gym, er is maar 1 oplossing, wreken op dat oud ijzer :flexgrin:

Nailed it! :lifter:

Terug
Naar boven