ThomD
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 38
- Lengte
- 1m76
Hey mede dutchbb'ers.
Gister heb ik mijn eerste wedstrijd gelopen. Ben tweede geworden in de men's athletic physique.
Mijn eerste plan was om gewoon een keer een wedstrijd te doen voor de ervaring en daarna nooit meer. "Helaas" was het toch zo motiverend voor mij om door te gaan nu.
Ik ben in de drie maand voorbereiding van 16,7% vet 87 kg, naar 5/6% vet 75 kg gegaan. Helaas had ik toch op de wedstrijd van nog wat los vel rondom mijn middel.
Aangezien ik voor de voorbereiding nog nooit aan diëten of me aan enig goed voeddingschema had gehouden ben ik toch echt benieuwd hoe ik me nou kan ontwikkelen met een goed schema. Deze ga ik nog overleggen met mijn coach.
Doel:
Mijn plan is om tot aan februari te gaan bulken en hierbij de volgende doelen te behalen:
- 86 kg met 10% vet / momenteel 75 kg met 5/6%.
- armomtrek 40 cm / momenteel 37,5
- dikkere kuiten
- betere schouderkoppen
Daarna cutten naar 6%
Waarom deze punten? Nu ik droog ben vind ik zelf persoonlijk dat biceps te klein zijn.
Kuiten niet in verhouding met de quads/hamstrings
Schouders moet gewoon iets meer massa op ( meerdere operaties gehad aan de rechterschouder ).
Beperking:
Op mijn derde geopereerd aan mijn schouder, wegens geboorte problemen mis ik drie van de zeven zenuwen in mijn rechterschouder ook lopen aanhechtingen van pezen/ spieren anders dan bij " normale mensen " . Op het moment 25% functieverlies aan die kant. Oefeningen voor rug/ schouders zullen hierdoor soms lager in gewicht zijn dan normaal is. Shit happens
Trainingschema:
Maandag: borst/ rug/ kuiten, 8/10 herhalingen
Dinsdag: schouders/ armen/ buik, 8/10 herhalingen
Woensdag: benen/ kuiten, 8/10 herhalingen.
Donderdag: borst/ rug/ buik 15/20 herhalingen
Vrijdag: schouders/ armen/ kuiten 15/20 herhalingen
Za/zo: rust of keer armen/ kuiten erbij pakken
Voedingschema:
- In progress
( moeite mee, hulp welkom! )
Supps:
Hmbolan
Whey isolaat
Omega's
Vitamine D3 ( kreeg ik er gratis bij
)
Vanadyl ( zolang ik nog heb ).
Vitamine bodybuilding pack B&F.
Nr 1.
Magnificent.
Weet niet of het haalbaar is maar ga ervoor!
Greetzz
Gister heb ik mijn eerste wedstrijd gelopen. Ben tweede geworden in de men's athletic physique.
Mijn eerste plan was om gewoon een keer een wedstrijd te doen voor de ervaring en daarna nooit meer. "Helaas" was het toch zo motiverend voor mij om door te gaan nu.
Ik ben in de drie maand voorbereiding van 16,7% vet 87 kg, naar 5/6% vet 75 kg gegaan. Helaas had ik toch op de wedstrijd van nog wat los vel rondom mijn middel.
Aangezien ik voor de voorbereiding nog nooit aan diëten of me aan enig goed voeddingschema had gehouden ben ik toch echt benieuwd hoe ik me nou kan ontwikkelen met een goed schema. Deze ga ik nog overleggen met mijn coach.
Doel:
Mijn plan is om tot aan februari te gaan bulken en hierbij de volgende doelen te behalen:
- 86 kg met 10% vet / momenteel 75 kg met 5/6%.
- armomtrek 40 cm / momenteel 37,5
- dikkere kuiten
- betere schouderkoppen
Daarna cutten naar 6%
Waarom deze punten? Nu ik droog ben vind ik zelf persoonlijk dat biceps te klein zijn.
Kuiten niet in verhouding met de quads/hamstrings
Schouders moet gewoon iets meer massa op ( meerdere operaties gehad aan de rechterschouder ).
Beperking:
Op mijn derde geopereerd aan mijn schouder, wegens geboorte problemen mis ik drie van de zeven zenuwen in mijn rechterschouder ook lopen aanhechtingen van pezen/ spieren anders dan bij " normale mensen " . Op het moment 25% functieverlies aan die kant. Oefeningen voor rug/ schouders zullen hierdoor soms lager in gewicht zijn dan normaal is. Shit happens

Trainingschema:
Maandag: borst/ rug/ kuiten, 8/10 herhalingen
Dinsdag: schouders/ armen/ buik, 8/10 herhalingen
Woensdag: benen/ kuiten, 8/10 herhalingen.
Donderdag: borst/ rug/ buik 15/20 herhalingen
Vrijdag: schouders/ armen/ kuiten 15/20 herhalingen
Za/zo: rust of keer armen/ kuiten erbij pakken
Voedingschema:
- In progress
( moeite mee, hulp welkom! )Supps:
Hmbolan
Whey isolaat
Omega's
Vitamine D3 ( kreeg ik er gratis bij
)Vanadyl ( zolang ik nog heb ).
Vitamine bodybuilding pack B&F.
Nr 1.
Magnificent.
Weet niet of het haalbaar is maar ga ervoor!
Greetzz
Laatst bewerkt: