Originally posted by M@RTIJN
aha ok thx voor reactie maar wat moet ik verstaan onder een beetje aangekomen bij de een is 1 kilo een beetje en 4 kilo veel en bij de ander is 4 kilo een beetje dus ja. kun je mein kilo aangeven wat je bent aangekomen in 12 dagen?en wat je met je vet% hebt nu en hoeveel het eerst was?
geen spijt ervan dat je test100 gehaald heb?denk je dat je meer resultaat ga krijgen in de 3 weken die nog volgen?>
Een beetje is 1 a 2 kilo maar moelijk in te schatten vind ik want ik eet ook vrij veel en voor en na de wc gang kan het vrij veel schelen
Ik meet nu sòchtends en ga dan eerst ff naar de wc
Ik ben denk ik nu zeker 1,5 kilo aangekomen.
Vet% weet ik nu niet, maar is niet omhoog gegaan denk ik.
Ik weet echt niet ofdat ik meer resultaat ga krijgen na 3 weken maar hoop het wel natuurlijk

Ik zal hier in deze thread iig af en toe wat posten en zeker als ik klaar ben en daarna natuurlijk weer wat er evt vanaf gaat.
Tot nu toe geen spijt ervan gehad dat ik het gehaald heb.
Heb het idee dat het iig wel een beetje werkt en einde is nog niet in zicht en heb geen bijwerkingen gemerkt behalve lichtelijk verhoogde geslachtsdrift ( sneller geil dus

)
En als het nou niet of bijna niet blijkt te werken heb ik er ook geen spijt van dat ik het geprobeerd heb want dan weet ik dat het (voor mij) niet werkt.