Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Originally posted by M@RTIJN
aha ben je al aangekomen in die 12 dagen robbie?
en veel kg meer kunnen pakken ofniet?
aha ok thx voor reactie maar wat moet ik verstaan onder een beetje aangekomen bij de een is 1 kilo een beetje en 4 kilo veel en bij de ander is 4 kilo een beetje dus ja. kun je mein kilo aangeven wat je bent aangekomen in 12 dagen?en wat je met je vet% hebt nu en hoeveel het eerst was?
geen spijt ervan dat je test100 gehaald heb?denk je dat je meer resultaat ga krijgen in de 3 weken die nog volgen?>
Originally posted by Big Byron
Als je creatine gelijk met test-100 bent beginnen nemen, vrees ik dat die 1.5kg eerder vocht is door de creatine, sorry...
robin(moderator) denk je dat test100 icm 19nor250 beter is als test100 icm equimax?
Originally posted by RobbieH
Ik weet echt niet ofdat ik meer resultaat ga krijgen na 3 weken maar hoop het wel natuurlijk
Ok ,niet sorry dan... Bedoelde gewoon dat een paar kilo vocht bijkomen normaal is met creatine dus als je die ook pas begonnen was, was die 1.5kg wrsch vocht. Heb me missch slecht uitgedrukt, maarreuh, dit is een bodybuildingforum geen taalforum...Originally posted by RobbieH
ik pak creatine al ruim 5 maanden non stop dus zal geen extra vocht door creatibne zijn denk ik.
En waarom sorry