XXL Nutrition

Thuis Trainen Gaat Beter Dan In De Sportschool

Stelling: Thuis Trainen Gaat Beter Dan In De Sportschool


  • Totaal stemmers
    208

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
gewoon lekker thuis in me keldertje trainen vind ik heerlijk, al vind ik een gym voor de verandering ook wel eens leuk, al moet ik daar wel te vaak wachten en ze hebbe geen squatrek
 
ALs ik een homegym had zou ik zeker weten thuis trainen. Sportschool is ook prima, maar een sportschool zonder mensen en waar ik lekker in me boxer kan trainen is nog 10x beter.
 
Eens!
Ik train voor mezelf en niet voor de mensen in de gym, hoef thuis niet te wachten op volk wat spul bezet houdt, thuis kan je nog eens een goeie scheet of boer laten zonder dat je eruit gezet word.
 
nadeel van thuistrainen is dat ik niet zoveel spullen heb en soms een spotter mis.
Verder vind ik het ideaal.
 
Ik ben oneens. Op een sportschool heb je veel meer mogelijkheden op het gebied van trainingsapperatuur. Daarnaast vind ik het lekkerder trainen met bijvoorbeeld trainingspartner. En zelf ben ik thuis sneller afgeleid dan op de sportschool.
 
Mijn gym is mijn tweede huis... dus ik train wel chill in mijn tweede huis kan ik zeggen :-)

Precies, hier het zelfde mijn gym is mijn 2de thuis :).... niet alleen voor het actief bezig zijn maar ook voor het sociaal contact en natuurlijk de prestatie drang.

Samen met je train partner bereik je vaak meer dan allen, net even die laatste herhaling die je eruit kan halen met een beetje hulp...
 
Voor powertraining eens voor BB oneens.. Ik doe een combo van de 2 en werk op onregelmatige uren. Dus voor mij biedt een homegym een betere uitkomst.
 
Ik ben al anderhalf jaar niet meer in een publieke gym geweest...

Ik train in een goed uitgeruste home-gym in mijn garage,
en ook in een privé loods hier 2km verderop met alles erop en eraan

Wat een zaligheid !

Geen ergernis over softe pussy's, beachboys, johny's, of aanstellerige patsers
Geen vreemde, verschrikte of jaloerse blikken, of constante vragen in de aard van 'wat gebruik je?' of 'is dat niet slecht voor de rug ?'
Geen fitnessvolk dat bang is van ECHT trainen
Geen dwaze muziek
Schreeuwen en slaan naar hartelust

Momenteel heb ik de beste trainingsmakkers die een mens kan wensen - mensen die hun sport serieus nemen
Vaak ook bezoek van mensen elders uit het land.
Sfeer is meestal TOP, zelfs op "lazy sunday"
Ik train overigens zelden alleen

Wat anderen schrijven over materiaal is bij ons net omgekeerd : commerciële gyms vind ik qua materiaal doorgaans beperkt voor een krachtsporter : geen fat bars, geen chains, geen kettlebells, geen degelijke power racks, geen strongman materiaal, geen reverse hyper, etc etc.... we hebben ook beschikking over degelijke plate-loaded toestellen, dumbbells tot 70kg etc

Nee serieus, I found heaven, wat mij betreft zet ik nooit nog een voet in een commerciële gym ;)
 
Liever thuis, maar anderen zien trainen kan zeer motiverend zijn. Thuis moet je de motivatie zelf opbrengen.
 
Optie 3, verschilt bij mij namelijk nogal.
 
thuis zit wel niemand je in de weg tijdens je oefeningen , in de sportschool wel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven