MuscleMeat

Gesloten Tidus wil een sixpack

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Rustugh, was maar een grapje.

Wie is er eigenlijk nu nog meer een @Karmaslet ?

Lol

Screenshot_20190125-164553_Chrome.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Rustugh, was maar een grapje.

Mijn situatie in dit log is vreemd. Als ik foto's post van mezelf dan weet ik dat ik vergeleken zal worden met iemand die kuurt of zogezegd gestopt is met kuren maar wel nog steeds cruist op 250-500mg (spoiler: dat is kuren).

Jouw opmerking versterkt dat en gezien de moeite die de afgelopen twee jaren me hebben gekost is dat best vervelend.

Gewoon zeggen dat je geen snars begrijpt van filmpjes en foto’s posten en de gewichten die je opgeeft verdubbelen.

Er zijn er al genoeg op het forum die zich anoniem houden en van alles beweren :D

Maar de kans bestaat idd dat ik gewoon niks meer post van foto's of filmpjes. Ik zou leden als @fred22 hun mind niet verder willen opblazen :roflol:

In de Dbb wereld is dat onmogelijk, echter met jou inborst geraak je wel een heel eind hoor.

Iig moet je door het stof :(

Het is vreemd dat als je echt al jaren off bent, je niet als volwaardig natty wordt bekeken. Mannen die levenslang blijven cruisen (vaak een veelvoud van trt dosering) krijgen dan wel vaak complimenten over hun goede fysieken :roflol:

Laatst bewerkt:
Wat een geneuzel, ben je lang genoeg off en zit je op natuurlijke waardes ben je toch gewoon natty met een kuurverleden:dunno:

Ik weet bijna zeker dat je erg lang voordeel houdt van AAS gebruik.
Als je jaren gebruikt en dan door blijft eten en trainen misschien wel ja.

Als je enkele kuurtjes doet en dan 2 jaar stopt met liften en slecht eet heb je daar echt geen voordeel meer van lijkt me.

Je mag zelfs positief testen op test tren whatever, en 2 jaar later weer mee doen op een IPF meet

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven