Fitness Seller

Gesloten Tidus wil een sixpack

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
echt iedereen zit te wachten op een rel vandaag :roflol:

waar blijft die Anes @Col_inc

• Topic Starter Topic Starter
echt iedereen zit te wachten op een rel vandaag :roflol:

Op de duur geef je het op. Het forum zit vol met rotte anabolenjunkies en als true natty wil je daar op de duur gewoon niet meer mee geassocieerd worden.

Het aantal vaste leden die naturel zijn, kan je op 1 hand tellen en hebben bijna allemaal een schijtfysiek.

Op de duur geef je het op. Het forum zit vol met rotte anabolenjunkies en als true natty wil je daar op de duur gewoon niet meer mee geassocieerd worden.

Het aantal vaste leden die naturel zijn, kan je op 1 hand tellen en hebben bijna allemaal een schijtfysiek.
giphy.gif

True tho. Maar met 1m80, 80kg @10% zou ik al tevreden zijn.

Mijn situatie in dit log is vreemd. Als ik foto's post van mezelf dan weet ik dat ik vergeleken zal worden met iemand die kuurt of zogezegd gestopt is met kuren maar wel nog steeds cruist op 250-500mg (spoiler: dat is kuren).

Jouw opmerking versterkt dat en gezien de moeite die de afgelopen twee jaren me hebben gekost is dat best vervelend.
Laat je niet gek maken. Je hebt een kleine op komst, het is veel belangrijker dat jij in een gezonde staat voor de kleine kan zorgen dan een bepaalde look hebben of x aantal kilo's kan bankdrukken.
Het maakt mij niet uit of je nou wel of niet kuurt/ cardio doet of wat anders ik ben hier gewoon voor de karma.

Ik weet ook bijna zeker dat jij een troll bent maar hey... daar koop ik niks mee :dunno:

Voor al die karmapu

Och meneer denkt het licht gezien te hebben hoor.:roflol:

:mad:

Laat je niet gek maken Tidus.

maken?

• Like
Waarderingen: Inb4

Bedankt! Xoxo

Hihi stoute schwartenegger

Nog 100kg biceps curls voor de girls gedaan vandaag?

Als je erop staat log ik hier gewoon verder.

Ik ambieer geen 100kg curls, 60-80kg lijkt me genoeg. Vroeger curlde Mike Mentzer wel behoorlijk strikt met 100kg (4 45lbs plates op een olympische stang) en Arnold himself deed 140kg cheat curls in zijn jonge jaren.

Als je erop staat log ik hier gewoon verder.

Ik ambieer geen 100kg curls, 60-80kg lijkt me genoeg. Vroeger curlde Mike Mentzer wel behoorlijk strikt met 100kg (4 45lbs plates op een olympische stang) en Arnold himself deed 140kg cheat curls in zijn jonge jaren.

Waarom heb je eigenlijk je interessante log gesloten?

Je bent een fantast pur sang.

Mijn laatste injectie is alweer van afgelopen woensdag dus ik ben ook natty.

Korte esters? Dan ben je idd super natty ondertussen ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven