Fitness Seller

Gesloten Tidus wil een sixpack

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je moet ook niet verwachten met je hobby geld te verdienen.

Zeker net als het een obscure sport is.

• Topic Starter Topic Starter
Simpel antwoord, zonder dat word je nooit buff..

Het boeit die mensen ook echt geen ster dat ze er niets mee verdienen. De meesten zijn wel zo realistisch dat ze weten dat de prijzenpot totaal niet opweegt tegen de kosten. Ze doen het voor zichzelf.

Ik zei het in Bert zijn log ook al.

Hoeveel zullen er wereldwijd zijn die er van kunnen leven?

Je moet ook niet verwachten met je hobby geld te verdienen.

Zeker net als het een obscure sport is.

Ik had verwacht dat er een aantal fanatieke BB'ers heftig zouden reageren en hun beslissing om wedstrijden te draaien sterk zouden verdedigen... maar zelfs op vrijdag NIKS NADA NOPPES! Ik ben ontgoocheld DBB!

Ik had verwacht dat er een aantal fanatieke BB'ers heftig zouden reageren en hun beslissing om wedstrijden te draaien sterk zouden verdedigen... maar zelfs op vrijdag NIKS NADA NOPPES! Ik ben ontgoocheld DBB!

Sorry, ik bedoel natuurlijk:

Wacht maar tot ik rich and famous ben omdat ik zwaarde shit op pak dan jij, thor en eddie verdienen ook dikke money mee.

Als je denk dat dat onrealistisch is moet je gewoon je bek houwe.

Vergeet Rich Piana niet :emo:

Sorry, ik bedoel natuurlijk:

Wacht maar tot ik rich and famous ben omdat ik zwaarde shit op pak dan jij, thor en eddie verdienen ook dikke money mee.

Als je denk dat dat onrealistisch is moet je gewoon je bek houwe.

Geef je eindelijk toe dat je gebruikt?

zelfs op vrijdag NIKS NADA NOPPES! Ik ben ontgoocheld DBB!

fri.gif

Tegenwoordig zijn het alleen maar de "Niet werkende p**mel" topics die een beetje los gaan.

Tegenwoordig zijn het alleen maar de "Niet werkende p**mel" topics die een beetje los gaan.

Zou dat komen omdat het grootste deel van dbb zich herkent in die topics en zich aangesproken voelen?

Denk dat het aantal AAS gebruikers met erectieproblemen hier op het forum hoger is dan gedacht.

Komt allicht door de kutkwaliteit van de gemiddelde ug gear tegenwoordig ...

Gebruiken is voor luie valsspelers, ik doe het gewoon zonder.

Gewoon harder trainen dan de rest, watch me bro.

Dat hoor ik graag. Je moet het gewoon hard genoeg willen! Jij komt er wel!

Zou dat komen omdat het grootste deel van dbb zich herkent in die topics en zich aangesproken voelen?

Denk dat het aantal AAS gebruikers met erectieproblemen hier op het forum hoger is dan gedacht.

Komt allicht door de kutkwaliteit van de gemiddelde ug gear tegenwoordig ...

Ik blast/cruise al heel wat jaren en heb nog nooit slechte UG gear gehad, ja helemaal in het begin misschien een keer :p Maar dat was nog steeds goed genoeg voor en dikke harde.. Als je als kuurder last krijgt van erectieproblemen, dan weet je pertinent gewoon NIET waar je mee bezig bent ;)

• Like
Waarderingen: Vonk
En het "hard" genoeg wilt !!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven