Fitness Seller

Gesloten Tidus wil een sixpack

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lijkt me zonder iets te gebruiken niet verstandig om onder de 8ish% te gaan. Dan kom je op een punt dat je ook wellicht wat massa gaat inleveren.
Daar zat ik wel op of zelfs onder denk ik. Voelde me ook niet echt helemaal fijn meer. Heb nu alleen de foto's nog... :D

• Topic Starter Topic Starter

Ik ga de huidplooi rond mijn navel terugbrengen tot maximum 10mm (liefst lager). Dat zal vermoedelijk rond de 10-11% zijn.

Waarom 10mm? Omdat dat in het verleden de grens was waarop mijn 'love handles' eindelijk voor het grootste deel verdwenen waren + sixpack was dan grotendeels duidelijk zichtbaar.

Zal niet hoger dan 6% zijn geweest denk ik. Misschien wel 5.

Wedstrijdshape ligt idd nog een stuk lager dan mijn bescheiden doel :)

Lijkt me zonder iets te gebruiken niet verstandig om onder de 8ish% te gaan. Dan kom je op een punt dat je ook wellicht wat massa gaat inleveren.

Lijkt me idd een manier om snel VVM te verliezen :P

Daar zat ik wel op of zelfs onder denk ik. Voelde me ook niet echt helemaal fijn meer. Heb nu alleen de foto's nog... :D

Ik lees wel vaker dat 10% nog gezond is, eens je lager dan 8% gaat doe je je gezondheid geen plezier.

Veel wedstrijdlopers (de echte duurlopers) hebben vet weinig (haha) vet. Niet ideaal inderdaad voor je weerstand en spiermassa, maar aangezien jij je op de 5 km wil focussen, zal spiermassa inleveren wel meevallen zolang je KT blijft doen en je niet een of ander crashdieet gaat volgen. Verder gewoon zorgen dat je macro's op orde zijn. Ook al wordt mealtiming als niet zo relevant geacht, kunnen eiwitten en carbs rondom je training (ook hardlooptraining) en voor het slapengaan eiwitten best wat toevoegen i.m.o. Carbs voor je intensieve looptrainingen geven je ook meer energie en leiden dus tot betere prestaties. :D

Veel wedstrijdlopers (de echte duurlopers) hebben vet weinig (haha) vet. Niet ideaal inderdaad voor je weerstand en spiermassa, maar aangezien jij je op de 5 km wil focussen, zal spiermassa inleveren wel meevallen zolang je KT blijft doen en je niet een of ander crashdieet gaat volgen. Verder gewoon zorgen dat je macro's op orde zijn. Ook al wordt mealtiming als niet zo relevant geacht, kunnen eiwitten en carbs rondom je training (ook hardlooptraining) en voor het slapengaan eiwitten best wat toevoegen i.m.o. Carbs voor je intensieve looptrainingen geven je ook meer energie en leiden dus tot betere prestaties. :D

Mijn dieet zal op punt staan hoor, de verdeling van de eiwitten en carbs zijn idd goed verspreid over de dag en carbs vooral rond training.

Ik ga uiteraard regelmatig een dag uit mijn dieet loggen. Feedback is altijd welkom, en tegelijk kan het dienen ter inspiratie voor sommige :)

Wel weer grappig dat de duurlopers vaak vadsiger (skinnyfat) zijn dan de sprinters. Ook hebben ze minder vvm.

Rustig Rook, het is nog geen vrijdag... We kunnen morgen massaal de aanval inzetten op de duurlopers hier zoals @Bert en @Sanca Magni (onderschat deze laatste niet).

Laatst bewerkt:
Wel weer grappig dat de duurlopers vaak vadsiger (skinnyfat) zijn dan de sprinters. Ook hebben ze minder vvm.
hun spieren zijn idd helemaal opgeteerd en tussen 2 wedstrijden hebben ze dik oedeem (bloated) omdat ze zich moeten volladen met koolhydraten. Meteen na de wedstrijd zijn ze natuurlijk wel broodmager :D

hun spieren zijn idd helemaal opgeteerd en tussen 2 wedstrijden hebben ze dik oedeem (bloated) omdat ze zich moeten volladen met koolhydraten. Meteen na de wedstrijd zijn ze natuurlijk wel broodmager :D
Waarom doen mensen dat??

Waarom proppen mensen zich vol met eiwit en anabolen en laten zich bruin spuiten? :dunno:

Ik heb recent, in Bert zijn log denk ik, ook de bedenking gemaakt waarom je de moeite zou doen om een wedstrijd voor te bereiden.

Het kost heel veel geld (abonnement, begeleiding, AAS, HGH, poseerlessen, ...) + fysieke/mentale inspanning om stage ready te geraken is immens. Daartegenover staat heel vaak een belachelijk kleine prijzenpot.

Geld verdienen is weggelegd voor 1% ofzo van de wedstrijdatleten. Vaak in de vorm van begeleiding aanbieden.

De jaarlijkse dbb contest levert meer op dan een gemiddelde wedstrijd.

Alle respect voor wie het doet overigens. Getuigt van een sterke wil om iets te willen bewijzen.

Ik heb recent, in Bert zijn log denk ik, ook de bedenking gemaakt waarom je de moeite zou doen om een wedstrijd voor te bereiden.

Het kost heel veel geld (abonnement, begeleiding, AAS, HGH, poseerlessen, ...) + fysieke/mentale inspanning om stage ready te geraken is immens. Daartegenover staat heel vaak een belachelijk kleine prijzenpot.

Geld verdienen is weggelegd voor 1% ofzo van de wedstrijdatleten. Vaak in de vorm van begeleiding aanbieden.

De jaarlijkse dbb contest levert meer op dan een gemiddelde wedstrijd.

Alle respect voor wie het doet overigens. Getuigt van een sterke wil om iets te willen bewijzen.
Hetzelfde geldt voor de marathonloper. Dat moet je ook niet voor het geld willen doen. Al zijn er hele dorpen in N Kenia waar het een industrietak is :D

Hetzelfde geldt voor de marathonloper. Dat moet je ook niet voor het geld willen doen. Al zijn er hele dorpen in N Kenia waar het een industrietak is :D

Het verschil zit hem IMO in het geld dat je als BB'er moet spenderen om stage ready te zijn. Op het laagste niveau wordt vaak al AAS/HGH/... gebruikt waardoor je al snel genoodzaakt bent dit ook te doen, als je competitief wil zijn.

Het gaat al snel over een paar duizend euro's om je gedurende 1 jaar voor te bereiden op een wedstrijd.

Je kan natuurlijk, terecht, de opmerking maken dat er veel BB'ers zijn die AAS/HGH gebruiken zonder wedstrijdambities en dat dat dus sowieso geld kost :o

Ieder diertje zijn pleziertje zeker?

Koolhydraten laden voor een marathon is vrij normaal. Je lichaam gaat inderdaad door zijn voorraden heen raken en tijdens de wedstrijd gelletjes nemen is vaak al te laat of onvoldoende.
De meeste topsporters in Nederland kunnen er geen fatsoenlijke boterham mee verdienen. Er zijn maar enkele sporten waar je als topsporter een goed salaris mee kan verdienen. Ik ken mensen die aan het NK atletiek / hardlopen meedoen met de top 10 van NL in hun categorie, maar hier vrijwel niets mee verdienen. Een sponsor die kleding in schoenen vergoed is meestal het enige. Mijn neef bridget overigens op topniveau (is dit een sport? :P) en verdient hier wel aardig mee (heeft een contract en een hoop prijzengeld). Bij de junioren wereldkampioen geweest en nu bij de Nederlandse top en veel internationale wedstrijden over de hele wereld, waar alle reis- en verblijfkosten worden vergoed. Al die snoepreisjes naar de VS, Azië, Zuid-Amerika, noem het maar op, leveren hem geld op en zijn dus goedkoper dan vaste lasten als hij thuis is. :roflol:

0c1f1f4819dbae8a87f1855d87af0ff8fa5adc9a19de52ea8fbd2e0cab757fce.jpg

Het boeit die mensen ook echt geen ster dat ze er niets mee verdienen. De meesten zijn wel zo realistisch dat ze weten dat de prijzenpot totaal niet opweegt tegen de kosten. Ze doen het voor zichzelf.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven