Fitness Seller

Gesloten Tidus wil een sixpack

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Strakke fysiek toch wel hoor.

Dikke arm voor een natty.

83kg op die lengte is best wel wat.

Planning 31 januari 2019
Type: p*ssy LEGDAY

- Stationary Lunges
- Leg Extension
- Leg Extension --> FST-7
- Leg Curl
- Leg Curl --> FST-7
- Calf Raise
- Calf Raise --> FST-7

Dikke arm voor een natty.

83kg op die lengte is best wel wat.

Uiteraard span ik mijn arm wel zo sterk mogelijk aan voor de foto :P IRL loop ik niet de hele tijd zo rond :D

83-84kg voor 1m74 oogt idd een stuk zwaarder dan hetzelfde gewicht voor iemand van 1m90!

Bedoeling dit jaar is om mijn spiermassa zoveel mogelijk te behouden en legit 10-12% te halen. Op dit moment schat ik mezelf op +-18%.

Planning 31 januari 2019
Type: p*ssy LEGDAY

- Stationary Lunges
- Leg Extension
- Leg Extension --> FST-7
- Leg Curl
- Leg Curl --> FST-7
- Calf Raise
- Calf Raise --> FST-7

Uiteraard span ik mijn arm wel zo sterk mogelijk aan voor de foto :P IRL loop ik niet de hele tijd zo rond :D

83-84kg voor 1m74 oogt idd een stuk zwaarder dan hetzelfde gewicht voor iemand van 1m90!

Bedoeling dit jaar is om mijn spiermassa zoveel mogelijk te behouden en legit 10-12% te halen. Op dit moment schat ik mezelf op +-18%.

18% is wel wat aan de hoge kant toch ?

Beste armen trouwens.

18% is wel wat aan de hoge kant toch ?

Beste armen trouwens.

Bedankt :)

18% zal wel ongeveer kloppen. Je moet rekening houden met mijn leeftijd (18 % oogt anders op iemand van 20 dan op iemand van bijna 36) en de foto camoufleert wel een beetje.

Ik was hier nog niet IN geloof ik. Moest die biceps toch even zien: mooie piek zeg, en overal shape ook netjes ondanks je vetjes. Dat belooft wat als je terug gaat cutten.

Dikke tidus kan je wel vervangen door buffe tidus!

Of natty shredded tidus

Ik was hier nog niet IN geloof ik. Moest die biceps toch even zien: mooie piek zeg, en overal shape ook netjes ondanks je vetjes. Dat belooft wat als je terug gaat cutten.

Welkom neet, leuk dat je ook volgt :)

Dikke tidus kan je wel vervangen door buffe tidus!

Bedankt allemaal voor de complimentjes en voor de karmaberichtjes! Ondanks het feit dat de foto's een beetje beter ogen dan IRL, geniet ik er toch wel van :p

Jullie moeten weten dat ik een paar jaar geleden best wel laag in vetpercentage stond (10%). Heel veel vasculariteit toen en een heel duidelijke sixpack, redelijk detail rugspieren enzo... In vergelijking daarmee was ik bij aanvang van dit log (+- 6 weken geleden) DIK, ondertussen nog steeds 'bodybuild dik' maar door het regelmatiger trainen komt er weer wat vorm in. Buffe Tidus klinkt niet slecht maar ik weet dat ik nog genoeg vet heb :roflol:

Komende zondag vertrekken mijn vrouw en ik een weekje naar Lapland in Finland, wanneer we terugkomen kan de weg naar mijn sixpack echt beginnen want dan is het tijd voor een streng dieet :o Ben benieuwd wat er tevoorschijn zal komen als ik +-5 kg vet kan shredden.

Laatst bewerkt:

Ik stel me oprecht de vraag hoeveel kg ik op de weegschaal zal verliezen alvorens zichtbaar vet te verliezen. Straks eindig ik op 70kg alvorens ietwat droog te staan :eek:

Het zijn trouwens de laatste dagen van mijn creatinekuur, een mens kan moeilijk zeggen of het daadwerkelijk iets doet. Het kost echter niet veel dus voor de zekerheid blijf ik het regelmatig supplementeren. Zondagochtend voor ons vertrek, neem ik de laatste schep.

#echtegainz

Ik stel me oprecht wel de vraag hoeveel kg ik op de weegschaal zal verliezen alvorens zichtbaar vet te verliezen. Straks eindig ik op 70kg alvorens ietwat droog te staan :eek:
Je komt er vanzelf wel achter. Het droogst wat ik heb gestaan woog ik 67/68kg. :eek:

Ik woog uiteindelijk ook nog maar 94 kg toen ik helemaal shredded was. Na het laden kwam er uiteindelijk nog 2 kg bij en eindigde ik op 96 kg.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven