XXL Nutrition

Gesloten Tidus wil een sixpack

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Denk je srs dat mensen hier voor de trainingen komen?

Ik log braaf elke training, zet elke week een PR en mijn log is fucking dood :roflol:

Is dat niet zo? Ik voel me zo verraden en naïef nu...
Ik kom hier alleen voor my daily fix of drama.:popcorn:
[/SPOILER]

Ik ook :roflol:

De helft zijn karma heeft ie aan mij te danken.

Overdrijven is uiteraard ook een kunst op zich :p

Volgende week zal ik een hele week niet actief zijn op het forum dus zal het hier heel stil zijn in mijn logje...

Trainen ga ik echter wel +- 3* doen, er is namelijk een degelijke fitness (volgens de foto's) in ons hotel aanwezig.

Volgende week zal ik een hele week niet actief zijn op het forum dus zal het hier heel stil zijn in mijn logje...

Trainen ga ik echter wel +- 3* doen, er is namelijk een degelijke fitness (volgens de foto's) in ons hotel aanwezig.

Ga je er nu vanuit dat we jou nodig hebben om hier te rellen?

Je databundel is tegenwoordig ook buiten Nederland geldig.

Ga je er nu vanuit dat we jou nodig hebben om hier te rellen?

In dit log? Vermoedelijk wel, wie gaat er de boel op gang trekken dan? :dunno:

Op het forum zullen echter wel genoeg topics geopend worden van leden die erectieproblemen hebben. Daar starten de rellen vanzelf op :p

Mijn PWO is een glas cola light.
POW's zijn echt overrated! Weg blijven van die troep, heb je echt niet nodig ;)

Ik ben ervan overtuigd dat een PWO je mindset vooral ook een handje helpt.:) Verder lijk ik redelijk gevoelig voor cafeïne en beta-alanine, dus ik probeer het enigszins te beperken. Als ik ga maxen, neem ik het wel nog. Maar na dit avontuur wil ik er eigenlijk vanaf blijven. Het was nogal ehhh. heftig? :o Ik heb er eigenlijk nog altijd geen woorden voor hahaha.

Ik heb dat soort dingen dus echt nog nooit gehad.

Hoeveel scheppen had je je op?
De aanbevolen serving was 1 schep en ik had iets minder dan 1 schep genomen. Also note: ik gebruik deze pwo al sinds een aantal weken.
...en hoe groot waren die scheppen? :D
Sneeuwscheppen

Het lijkt je anders moeiteloos af te gaan. :D

Ik doe mijn best :)

Het is vaak wel een evenwichtsoefening tussen voldoende te provoceren om reactie te krijgen maar dan wel zonder vaste leden te hard tegen de schenen te trappen. De kunst van het relschoppen wordt te vaak onderschat... :sad:

Je databundel is tegenwoordig ook buiten Nederland geldig.

Even ter verduidelijking: ik ben vooral tijdens de dag enorm actief op het forum. Dit komt omdat ik een job heb waar ik twee beeldschermen heb. Op het ene scherm ben ik aan het werk. Hier gebruik ik een toepassing die heel traag is en vaak moet laden. Ik moet verschillende stappen door alvorens een volgend dossier te kunnen behandelen. Tijdens de laattijden kan ik dan ander scherm gebruiken om op internet te surfen. Dat maakt het draaglijk voor me om steeds te zitten wachten op de toepassing.

In de vroege ochtend en avond zit ik vaak lang op de trein, waardoor ik dan ook vaak op het forum actief ben. Het helpt de reistijd aangenamer te maken.

Wanneer ik volgende week echter op verlof ben, zal ik niet zo vaak op het forum te vinden zijn. Zelfs ik ben ZO zielig niet :roflol:

In dit log? Vermoedelijk wel, wie gaat er de boel op gang trekken dan? :dunno:

Op het forum zullen echter wel genoeg topics geopend worden van leden die erectieproblemen hebben. Daar starten de rellen vanzelf op :p

Moet wel zeggen, zit nu te wachten bij de tandarts op wortelkanaal en dit log maakt het toch iets draagbaarder.

Wel fijne vakantie Tidus :thumb:

Fijne vakantie!!!! Ben benieuwd hoe het skiën je vergaat!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven