- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
...en hoe groot waren die scheppen?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
...en hoe groot waren die scheppen?

Denk je srs dat mensen hier voor de trainingen komen?
Ik log braaf elke training, zet elke week een PR en mijn log is fucking dood![]()
Ik kom hier alleen voor my daily fix of drama.
[/SPOILER]

Volgende week zal ik een hele week niet actief zijn op het forum dus zal het hier heel stil zijn in mijn logje...
Trainen ga ik echter wel +- 3* doen, er is namelijk een degelijke fitness (volgens de foto's) in ons hotel aanwezig.
Het lijkt je anders moeiteloos af te gaan.Ik moet er me vaak voor inspannen om het op gang te krijgen.

Ga je er nu vanuit dat we jou nodig hebben om hier te rellen?

POW's zijn echt overrated! Weg blijven van die troep, heb je echt niet nodig![]()
Verder lijk ik redelijk gevoelig voor cafeïne en beta-alanine, dus ik probeer het enigszins te beperken. Als ik ga maxen, neem ik het wel nog. Maar na dit avontuur wil ik er eigenlijk vanaf blijven. Het was nogal ehhh. heftig?
Ik heb er eigenlijk nog altijd geen woorden voor hahaha.De aanbevolen serving was 1 schep en ik had iets minder dan 1 schep genomen. Also note: ik gebruik deze pwo al sinds een aantal weken.Ik heb dat soort dingen dus echt nog nooit gehad.
Hoeveel scheppen had je je op?
Sneeuwscheppen

Je databundel is tegenwoordig ook buiten Nederland geldig.

In dit log? Vermoedelijk wel, wie gaat er de boel op gang trekken dan?
Op het forum zullen echter wel genoeg topics geopend worden van leden die erectieproblemen hebben. Daar starten de rellen vanzelf op![]()
Moet wel zeggen, zit nu te wachten bij de tandarts op wortelkanaal en dit log maakt het toch iets draagbaarder.
Hij is ook dik(ker). Verder heb ik ook het idee dat mannen <1.80m ter compensatie van god* een beetje extra buffheid hebben gekregenLaat @Skatermarvin het maar niet horen, voor je het weet noemt ie je dik!

Hij is ook dik(ker). Verder heb ik ook het idee dat mannen <1.80m ter compensatie van god* een beetje extra buffheid hebben gekregen
* of een andere creator
Wel een sixpack toen 
Wodan?
vliegend spaghettimonster