Pieter68
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.327
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Ga jij dan voor het zingen de kerk uit

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Of een trainingslog waar je eigenlijk amper trainingen logt!
Niemand die heeft opgemerkt dat ik mijn training van gisterenavond niet heb gelogd![]()

...of na het zingen de kerk in...

...niet alleen van de legging please...

lol.

Geeft niets, ik ook niet.
Ik ben altijd aardig. Soms zelfs aardig vervelend.

post wereld oorlog trauma's?

Pre workout trauma's.

Alsof de duivel me persoonlijk was komen halen.
Camera aan op selfiestand maar ik kon niets geks aan mijn gezicht zien. Toch bleef het voelen alsof mijn gezicht in de fik stond. Een beetje zoals zaterdag, toen had ik het ook een mini beetje, maar nu dan level 10.
Die PWO durf ik dus ook echt niet meer te drinken. "Mijn PWO is een glas cola light.
Pre workout trauma's.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/lekker-loggen-met-annie.415158/page-45#post-10137393
"Oh boy oh boy. Ik heb er weer een avontuurtje op zitten hoor, jongens. Alsof ik nog niet genoeg spektakel had verzorgd na het gescheurde-legging-debacle...
Zet je maar even schrap. Want dit is weer een knaller, kan ik je zeggen.
Pull day, dus ik wilde vandaag gaan maxen op deadlift. Ik was helemaal in de zone ervoor. Pre-workout genomen, goede zin, voelde me sterk.
Dus ik ging even opwarmen op de loopband. En ik kreeg het warm mennnn, echt niet normaal. Als in: het voelde alsof ik me in de diepste cirkel van de hel bevond.Alsof de duivel me persoonlijk was komen halen.
Ik dacht nog: uhhhh wat gek.Camera aan op selfiestand maar ik kon niets geks aan mijn gezicht zien. Toch bleef het voelen alsof mijn gezicht in de fik stond. Een beetje zoals zaterdag, toen had ik het ook een mini beetje, maar nu dan level 10.
OK, klaar met opwarmen. Dus ik was helemaal excited om te beginnen met deads. Guess what. Alle platforms bezet. Dat ging hem dus niet worden vandaag.
Ik liep teleurgesteld naar @wovano toe om met hem mee te doen. Hij draait zich om en kijkt me aan: holy shit wat heb jij gedaan. Mijn gezicht was blijkbaar toch echt knalrood hahahaha hahahahaha. Zo rood als de duivel die me stond op te wachten.
Mijn armen en handen ook onder de rode vlekken. Het was echt zo onbeschrijfelijk naar. Alsof ik werd geslagen met brandnetels, en dat over mijn hele lichaam. Overal jeukte, prikte en brandde het.
Het duurde ook minstens een half uur voor het langzaam wegtrok. En die hitte bleef dus ook maar aanhouden. Mijn god.Die PWO durf ik dus ook echt niet meer te drinken. "
POW's zijn echt overrated! Weg blijven van die troep, heb je echt niet nodig![]()