AndroidHealthClinic

Gesloten Tidus wil een sixpack

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Hieronder log ik even mijn workout van gisteren. Jullie smeken al de hele dag om het te loggen en ik houd jullie niet langer in spanning. Op deze manier kom ik ook mijn contractuele verplichting na die dit log met zich meebrengt...

Training 30 januari 2019
Type: p*ssy LEGDAY - iets meer dan 60 minuten

- Stationary Lunges
12 * 12,5 kg
12 * 15 kg
12 * 15 kg
12 * 17,5 kg
^^ Gewichten per hand uiteraard. Dit gewicht voelt goed aan, misschien verhoog ik binnenkort maar ik zet uitvoering boven gewicht.

- Leg Extension
12 * 30 kg
12 * 40 kg
12 * 50 kg
10 * 60 kg

- Leg Extension --> FST-7
7 setjes van 15 reps met 20 kg. Telkens 30 seconden rust... Volgende keer 25 kg proberen.

:fire:

- Leg Curl
12 * 15 kg
12 * 20 kg
12 * 25 kg
10 * 30 kg

- Leg Curl --> FST-7
7 setjes van 15 reps met 15 kg. Telkens 30 seconden rust.

- Calf Raise
12 * 50 kg
12 * 70 kg
12 * 90 kg
12 * 100 kg

- Calf Raise --> FST-7
7 setjes van 15 reps met 50 kg. Telkens 30 seconden rust.

SCORE::devilnana::devilnana::devilnana:

Trainen op donderdag valt me altijd wat zwaar. Ik moet me namelijk steeds motiveren om er aan te beginnen maar dan wel trots achteraf dat ik getraind heb.

Ik wens jullie allemaal een prettig weekend. Als ik de voorbije 24 u bepaalde groepen zou geschoffeerd hebben (AAS gebruikers en wedstrijdbb'ers) dan wil ik me daar even voor verontschuldigen. De dingen die ik in dit logje typ zijn niet altijd ernstig en weerspiegelen ook niet altijd mijn echte visie. Het zijn lichte provocaties, volledig in het teken van #relvrijdag maar wees gerust: ik vind jullie allemaal mooi zoals jullie zijn :heart:

Tot binnen pakweg 10 dagen! :wave:

Het gelogde valt een beetje tegen ten opzichte van de rest. Maar wel leuk om toch iets te zien.
Goeie vakantie!

Goede dagen!

Enjoy!! :D

Have fun!

Oneluv Tidus. Maak er een mooie vakantie van!! :cool::wave2:

fijne vakantie (mede) dikke!!

Ik wens jullie allemaal een prettig weekend. Als ik de voorbije 24 u bepaalde groepen zou geschoffeerd hebben (AAS gebruikers en wedstrijdbb'ers) dan wil ik me daar even voor verontschuldigen. De dingen die ik in dit logje typ zijn niet altijd ernstig en weerspiegelen ook niet altijd mijn echte visie. Het zijn lichte provocaties, volledig in het teken van #relvrijdag maar wees gerust: ik vind jullie allemaal mooi zoals jullie zijn :heart:

Tot binnen pakweg 10 dagen! :wave:
Amen!:cheer:

Have fun kerel!!:thumbs:

Veel plezier

Dikke Tidus blijft ook in Finland trainen. De gym in het hotel is wat verouderd maar geeft wel de mogelijkheid om korte trainingen te doen.

Loggen heb ik geen zin in :)

Edit: Foto verwijderd. Ik laat foto's, vooral met mijn gezicht zichtbaar maar heel even staan zodat de vaste leden me kunnen leren kennen (die kijken snel) maar ik toch zoveel mogelijk privacy behoud ;)

Laatst bewerkt:
Dikke Tidus blijft ook in Finland trainen. De gym in het hotel is wat verouderd maar geeft wel de mogelijkheid om korte trainingen te doen.

Loggen heb ik wel geen zin in :)

[afbeelding niet meer beschikbaar]
Zelfs op je vakantie karma vangen he!! Boefje

Jaja! Blij dat je nog leeft pik! Hoe bevalt het skiën/boarden?

Gaat super. Leuke activiteiten gedaan al: Ice karting en husky sleetocht. Beide echt heel tof om te doen.

Skiën gaat, we houden ons recht :D

Komende dagen nog veel leuke dingen gepland...

Hoe komen de afbeeldingen bij jullie.op het scherm? Niet te groot?

Ben op gsm bezig, vandaar dat het wat zoeken is naar goed formaat :P

Ice karting en husky sleetocht waren Super tof om te doen :)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik mis nog zijn duik in zo'n ijswak en daarna de sauna. Zal nog wel komen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven