Fitness Seller

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Dat die een vrouw kan bezwangeren bewijst nog niets :D

Dacht dat dat het ultieme symbool van mannelijkheid was...

Misschien een baard laten groeien?
 
Je wil sixpack, hier een sixpack

29B5E6D7-C111-46C7-8404-62106D946C8B.jpeg
 
Beter iets dan niets :) Hoop na de geboorte toch nog steeds mijn schema te kunnen aanhouden.

Gisteren was ik al om 4:00 wakker, daarna de hele dag een software training op lokatie moeten volgen en pas tegen 20:30 had ik eventueel tijd om te trainen. Toch maar niet gedaan en na de late fles van 22:00 naar bed gegaan, gelukkig maar want om 6:00 was het dit keer de oudste die niet meer wilde slapen. :D

Maar toen we nog maar 1 kind hadden kon ik prima inplannen om 4 keer per week te trainen. Het kan prima het hangt er vooral vanaf hoeveel je/jullie blijven werken.
 
Gisteren was ik al om 4:00 wakker, daarna de hele dag een software training op lokatie moeten volgen en pas tegen 20:30 had ik eventueel tijd om te trainen. Toch maar niet gedaan en na de late fles van 22:00 naar bed gegaan, gelukkig maar want om 6:00 was het dit keer de oudste die niet meer wilde slapen. :D

Maar toen we nog maar 1 kind hadden kon ik prima inplannen om 4 keer per week te trainen. Het kan prima het hangt er vooral vanaf hoeveel je/jullie blijven werken.

Komt wel goed denk ik. Mijn nieuw trainingsschema is zeker te doen, ook na de geboorte. Bovendien hebben mijn vrouw en ik redelijk flexibele uren. ;)

Voor de geïnteresseerden: ik heb mijn avatar daarnet gewijzigd. Die foto nam ik destijds tijdens mijn eerste kuurtje als ik het me goed herinner. Das al meer dan 4 jaar geleden, maar bewijst dat ik ooit wel redelijk laag in vet stond :P Op die foto woog ik denk ik 83 kg, mijn max gewicht was 90 kg op +- hetzelfde vetpercentage, misschien nog iets lager. Daar heb ik echter geen duidelijke foto's meer van.

#throwbacksunday :P
 
Laatst bewerkt:
Komt wel goed denk ik. Mijn nieuw trainingsschema is zeker te doen, ook na de geboorte. Bovendien hebben mijn vrouw en ik redelijk flexibele uren. ;)

Je traint ook thuis toch? Dat scheelt ook veel.
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven