XXL Nutrition

Tiener Bodybuilding

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

hihuha1000

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2009
Berichten
178
Waardering
6
Lengte
1m79
Hoi ik heb een vraag over bodybuilding voor tieners hoe gespierd moet je zijn en gewicht hebben en bf om te kunnen meedoen en het goed te doen ?
Wat zijn de beste en het beste/snelste werkende suplementen ?
En als jullie foto's willen jullie die aub posten om te zien wat de nivo is dankje wel allemaal .

_____________
Deadlift = 120 kg
Squat = 105 kg
benschpress = 60 kgx6
70 kg x 3
 
Hoi ik heb een vraag over bodybuilding voor tieners hoe gespierd moet je zijnHeel erg gespierd en gewicht hebbenZo zwaar mogelijk en bf Zo laag mogelijk om te kunnen meedoen en het goed te doenOm het goed te doen moet je trainen ?
Wat zijn de beste en het beste/snelste werkende suplementen ? AAS, Whey, Creatine.
En als jullie foto's willen jullie die aub posten om te zien wat de nivo is dankje wel allemaal . Genoeg op google te vinden :D

_____________
Deadlift = 120 kg
Squat = 105 kg
benschpress = 60 kgx6
70 kg x 3
Nette stats voor 14 jaar. Hoe lang train je al ???
...
 
Ik train eigenlijk bij een fitness vereineging pas 3 maanden maar thuis trainde ik normsaal heel veel met push ups en zo

dit vraagt om filpmjes....
 
dit vraagt om filpmjes....

Een probleem met filmpje ik kan je een filmpje laten zien dat ik 60 benchpress enzo en dat ik 80 deadlift want bij de fitnessvereineging waar ik nu op zit hebben ze nie zwaardere dan 80 kilo ze hebben nie eens een squat machine deze heb ik een keertje gedaan toen ik meeging met een vriend (gisteren ) op zijn vereineging waneer ik de volgende keer meega maak ik wel een filmpje en als je me nie gelooft over gewichten bel maar naar Tom van der Kolk in Alkmaar maar ik zal wel een video maken van zoveel mogelijk dingen zogoed?
 
ik verheug me nu al :)
 
Een probleem met filmpje ik kan je een filmpje laten zien dat ik 60 benchpress enzo en dat ik 80 deadlift want bij de fitnessvereineging waar ik nu op zit hebben ze nie zwaardere dan 80 kilo ze hebben nie eens een squat machine deze heb ik een keertje gedaan toen ik meeging met een vriend (gisteren ) op zijn vereineging waneer ik de volgende keer meega maak ik wel een filmpje en als je me nie gelooft over gewichten bel maar naar Tom van der Kolk in Alkmaar maar ik zal wel een video maken van zoveel mogelijk dingen zogoed?

Lijkt me coowl om te zien. Zet maar op het forum als het zo ver is.

Je bent in iedergeval sterker dan de meeste 14 jarigen hier. ;)
 
Lijkt me coowl om te zien. Zet maar op het forum als het zo ver is.

Je bent in iedergeval sterker dan de meeste 14 jarigen hier. ;)

eerst zien dan geloven. ik er al meerderen zien afgaan toen er om filmpjes werd gevraagd.... dus ik verheug me erop:)
 
Vuile mafkees, wat een mongool ben jij zeg.

Superdude stats.
 
Vuile mafkees, wat een mongool ben jij zeg.

Superdude stats.


dude als je het niet kan hebben ga maar ergens anders oke? dankje wel

---------- Toegevoegd om 20:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:55 ----------

eerst zien dan geloven. ik er al meerderen zien afgaan toen er om filmpjes werd gevraagd.... dus ik verheug me erop:)

Ja is goed ik snap het wel dat je het eerst wilt zien hoor heel veel mensen kunnen het niet van mijn leeftijd dus ik zal zosnel mogelijk filmpjes maken
 
Oke, deze hebben we niet vaker gehoord. Ik zal zo snel mogelijk filmpjes maken, een echte KLASSIEKER.

Daag beunhaas.
 
Heb net tom van de kolk gebeld, maar hij zei dat je nog geen 4 KG dumbbell omhoog kreeg. Tekst en uitleg graag.
 
als 14 jarige een squat van 105 en deads van 120
lijkt me sterk :D
 
Oke, deze hebben we niet vaker gehoord. Ik zal zo snel mogelijk filmpjes maken, een echte KLASSIEKER.

Daag beunhaas.


Kerel get a life man als jij het misschien niet kan betekent het niet voor allemaal en ja met zosnel mogelijk bedoel ik eigenlijk dat ik deze week de filmpje wil maken en ik zal het proberen

---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ----------

Heb net tom van de kolk gebeld, maar hij zei dat je nog geen 4 KG dumbbell omhoog kreeg. Tekst en uitleg graag.


Ja tuurlijk kom dan hier in alkmaar jonge
 
Kerel get a life man als jij het misschien niet kan betekent het niet voor allemaal en ja met zosnel mogelijk bedoel ik eigenlijk dat ik deze week de filmpje wil maken en ik zal het proberen

---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ----------




Ja tuurlijk kom dan hier in alkmaar jonge

Iscool swaaa JWZ Box OUWUH.
 
een filmpje met 80 als squat is al voldoende :D
 
Kerel get a life man als jij het misschien niet kan betekent het niet voor allemaal en ja met zosnel mogelijk bedoel ik eigenlijk dat ik deze week de filmpje wil maken en ik zal het proberen

---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ----------




Ja tuurlijk kom dan hier in alkmaar jonge

Ahnee gevaarlijke jongen dit, straks komt die met ze pipa ouweeeeee.:cool:
 
En wat is een "fitness vereineging"

Ik dacht eerst dat het om een typefout ging, maar je blijft maar vereineging schrijven. Is dat iets nieuws misschien ? Aangezien ze maar gewichten tot 80 kg hebben ? Een voorloper van een echte gym ?
 
een filmpje met 80 als squat is al voldoende :D


We hebben geen squat machine op onze vereinging ik zal progeren het door iemand het op te tillen enzo als dat lukt laat ik je die filmpje echt wel zien met plezier
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven