MuscleMeat

Pussyweights opheffen

  • Topic starter Robin
  • Startdatum
  • Reacties 2K
  • Weergaven 124K
  • Volgers 76

Bezoekers in dit topic

Tot welke leeftijd is dat?
nvm 18. Hmmm misschien als ik nog wat veel kan trainen kan ik misschien nog 3e worden van de 4 :p

Subjunior is het hele kalenderjaar waarin je 18 bent geworden.
Junior daarna t/m 23.
Je hebt nog wel even om je kracht bij te schaven, zit sowieso potentie in :)
 
Subjunior is het hele kalenderjaar waarin je 18 bent geworden.
Junior daarna t/m 23.
Wel eens tof om te weten wat leeftijd & gewicht genoten heffen. Wist niet dat 'k er relatief gezien in de buurt kom van powerliften hoewel ik er niet echt op focus. :x
Nu moet ik wel moeilijke keuzes maken :loony: Misschien zou ik wel kunnen focussen op powerliften ipv gewoon wat kloten in de fitness.
 
Wel eens tof om te weten wat leeftijd & gewicht genoten heffen. Wist niet dat 'k er relatief gezien in de buurt kom van powerliften hoewel ik er niet echt op focus. :x
Nu moet ik wel moeilijke keuzes maken :loony: Misschien zou ik wel kunnen focussen op powerliften ipv gewoon wat kloten in de fitness.
Sterker worden gaat hand in hand met gespierder worden natuurlijk.
Het is altijd een goede idee om met een goed programma te werken i.p.v. maar wat aankloten :roflol:
 
Toevallig zitten er wat jongens van mijn gym tussen, idd een goed plan om te focussen op een doel
 
Toevallig zitten er wat jongens van mijn gym tussen, idd een goed plan om te focussen op een doel
Het probleem is inderdaad een doel :/ Maar ik weet ook nog niet hoe het zit met volgend jaar qua tijd. Er is wel een oxygen 700m van m'n school maarja :p
En vind eigenlijk beetje alles leuk in de gym behalve cardio langer dan 10 minuten.
?????????
 
Het probleem is inderdaad een doel :/ Maar ik weet ook nog niet hoe het zit met volgend jaar qua tijd. Er is wel een oxygen 700m van m'n school maarja :p
En vind eigenlijk beetje alles leuk in de gym behalve cardio langer dan 10 minuten.
?????????
Er zijn zoveel dingen leuk, je kan zoveel dingen doen. Als jou doel is lekker een beetje sporten voor de fun kan je prima alles doen wat je leuk vindt. Maar om goede progressie te boeken voor je (nog onbekende) doel zal het wel noodzakelijk zijn om je training en eten/rust op orde te hebben. Stel een doel en pas je daarop aan, dus ook je tijd
 
Zo Robin, gaat lekker met de gewichten zie ik. Petje af man!
 
Kom ook net terug van oxygen kortrijk, waar mn volgende school dicht bij is. Die fitness is 10x groter lol veel meer toestellen. Juist het squatrack en bench vond ik minder maar er zijn verschillende.

Beetje slecht wel maar wou vanalles wat proberen dus is full body geworden.
 
Oke dus weer getraind, zoals gewoonlijk.
Vandaag paar sets gesquat, gedeadlift en afgewerkt met tricep & bicep.

Begonnen met paar leg curls om de hammies beetje op te warmen.
Squats waren allemaal paused, tot 5x110 gegaan
Deadlifts ben ik zeer tevreden mee, tot 3x140 gegaan zonder problemen. Ik denk dat ik de techniek door heb. Ik zou waarschijnlijk wel 155 gekund hebben.
Voor de rest gewoon wat tricep bicep oefeningen.
 
Oke dus de training is gedaan, een nieuw record gezet met een mooi getal vind ik.
1 maart deed ik voor de eerste keer 100kg squat, nu 150kg!

Training zag er zo een beetje uit:
Opwarming zoals altijd: 2 sets van 2 oefeningen buikspieren
Seated leg curl: 1x12x35 ter opwarming voor squat
Squat: 10x20 - 5x60 - 2x90 - 2x110 - 2x120 - 1x130 - 1x140 - 1x150

Ik ging eerst gewoon 145 doen maar toch maar 150 geprobeerd. Eigenlijk wou ik daarna nog deadliften maar een mevrouw wou daar zijn, dus haar maar gelaten.
Mijn doel van de fitness vandaag was eigenlijk voltooid dus wist niet direct wat te doen.

Bench: 10x20 - 10x50 - 8x60 - 8x70 - 7x70 - 6x70
Iso lateral shoulder press ofzo: 10x30 - 10x40 - 10x40 Deze ga ik niet meer doen, forceert teveel op mijn pols
Overhead dumbbell press: 10x16 - 10x18 - 10x20 - 8x24
Cable lateral shoulder raise (per arm): 12x3.75 - 12x4.5 - 12x4.5 - 12x3.75
Tricep pushdown: geen idee, tot ik moe was.
 
Eigenlijk wou ik daarna nog deadliften maar een mevrouw wou daar zijn, dus haar maar gelaten.
Mijn doel van de fitness vandaag was eigenlijk voltooid dus wist niet direct wat te doen.

Dit pik ik niet chef toon je dominantie! :D
 
Oke dus de training is gedaan, een nieuw record gezet met een mooi getal vind ik.
1 maart deed ik voor de eerste keer 100kg squat, nu 150kg!

Training zag er zo een beetje uit:
Opwarming zoals altijd: 2 sets van 2 oefeningen buikspieren
Seated leg curl: 1x12x35 ter opwarming voor squat
Squat: 10x20 - 5x60 - 2x90 - 2x110 - 2x120 - 1x130 - 1x140 - 1x150

Ik ging eerst gewoon 145 doen maar toch maar 150 geprobeerd. Eigenlijk wou ik daarna nog deadliften maar een mevrouw wou daar zijn, dus haar maar gelaten.
Mijn doel van de fitness vandaag was eigenlijk voltooid dus wist niet direct wat te doen.

Bench: 10x20 - 10x50 - 8x60 - 8x70 - 7x70 - 6x70
Iso lateral shoulder press ofzo: 10x30 - 10x40 - 10x40 Deze ga ik niet meer doen, forceert teveel op mijn pols
Overhead dumbbell press: 10x16 - 10x18 - 10x20 - 8x24
Cable lateral shoulder raise (per arm): 12x3.75 - 12x4.5 - 12x4.5 - 12x3.75
Tricep pushdown: geen idee, tot ik moe was.
Filmpje, anders keur in het niet goed :p
 
Back
Naar boven