Robin
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.561
- Lengte
- 1m80
Wat zijn stims?Misschien heb je een pre-workout zonder stims te pakken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat zijn stims?Misschien heb je een pre-workout zonder stims te pakken.
Stimulerende middelen, meestal zitten in pre-workouts caffeïne, ephedra, etc. Die geven je een kick en energie.
Wat is het nut dan van pre workout?Stimulerende middelen, meestal zitten in pre-workouts caffeïne, ephedra, etc. Die geven je een kick en energie.
Er zijn echter ook pre-workout supplementen zonder "stims", daar voel je dus minder of niks van.

Zonder stims, zitten meestal stoffen in die de doorbloeding stimuleren, maar ook stoffen als BCAA's en creatine.
Of niet wil schijten tijdens je trainingZonder stims, zitten meestal stoffen in die de doorbloeding stimuleren, maar ook stoffen als BCAA's en creatine.
Vooral als je 's avond traint en je niet de hele nacht wakker van de caffeine wilt liggen kan een pre-workout zonder stims van pas komen.
Is 't zo erg?

Misschien doet hij een split schema en traint hij de andere helft van de reps op een andere dagWeer 'n chest workout gehad, ging opzich wel oké.
Tot 3x80 benchpress gegaan, toch tevreden mee omdat ik vorige week moeite had met paar keer 70 (hele tijd niet gebencht).
Eens 't nieuwe toestel geprobeerd, het zou een super ding zijn moest je het stoeltje kunnen verzetten.. en die bar voor gewicht aan te hangen niet zo hoog staan. Voor de rest wel tof machientje.
Op het einde nog paar schouder oefeningen gedaan, maar was al beetje moe van daarvoor
En weer was die ene gast met z'n halve reps weer... Aan het squatten (halve reps ofc) MET pussypad... Je zou kunnen denken, slechte knieën of heupen maar neen, bij elke oefening dat je kan bedenken doet hij halve reps.

Geen idee... Hoe langer ik train hoe meer ik 't ook begin te merken. Op de leg extension pak ik ook al vrij gemakkelijk 10 x max terwijl ik nog geen jaar train.Hoezo is jou squat eigenlijk zo gigantisch uit proportie met je bench?
Normaal is het juist andersom.

Geen idee... Hoe langer ik train hoe meer ik 't ook begin te merken. Op de leg extension pak ik ook al vrij gemakkelijk 10 x max terwijl ik nog geen jaar train.
Misschien door het fietsen naar school? Of kan zoiets in de genen zitten? Idk
Na ik 150 squat heb ga ik ff focussen op bench![]()
Ja zat expres wat bounce in, 11x100 vond ik net wat te veel om clean te reppen.Geen flauw idee. Ik zag je 100kg voor reps en heb daar ook niet zo veel op aan te merken behalve dat je wat bounced wat het lichter maakt tijdens reppen.
Maar als referentie de uitslag van NK Powerlift Junioren 2019
![]()