Hey,
Ik zit nu al tijdje op het forum maar reageer alleen nooit
, maar ik heb besloten om nu maar eens serieus een log bij te houden om mijn progressie te kunnen zien.
Train nu al toch zon 2,5 jaar maar elke x als ik lekker bezig ben dan gebeurd er weer wat. Heb heel veel problemen met mijn schouders/traps/schouderbladen gehad, waardoor ik telkens blessures kreeg. Maag infectie gehad en direct daarna mijn hand gebroken. Dus het was steeds weer opbouwen naar mijn ouwe stats en nooit echt vooruit gekomen.
Maar nu ben ik sinds april weer serieus bezig ben ik weer op mijn niveau van dec 2009
Heb eerst gewoon standaard 3x pw fb gedaan met zoveel carbs proberen binnen te krijgen omdat ik zoveel massa en spier kwijt was. Hierna vond ik mijn vetpercentage beetje erg hoog en heb ik een korte 4 week durende cut gedaan, wat niet verkeerd ging.
Ik weeg op dit moment +-75 kilo bij 1,77. *18 april 77 kilo
Echte 1rm stats heb ik niet, maar heb wel wat 1 hh gedaan na mijn normale setjes.
150 sq
180 dl
110 bp
Zoals gezegd gewoon voor de lol na 4 zware setjes.
Ik ben van plan om 3x pw westside for skinny bastards te doen, dus 1 dag max effort bovenlichaam, 1 dag max effort onderlichaam en 1 dag repetition upper body.
Weet nog niet voor hoeveel weken, maar ik denk zon 8 weken.
Schema zal zijn:
Maandag Barbell benchpress 1 set 3
decline dumbbell press 3x6-10
bent over row 4x10-15
facepulls 3x12-15
dinsdag squat 1 set 5 hh
lunges 3x6-10
Romanian deadlifts 4x6-10
grip oefening3x8
donderdag 3x max bench press
tricep pushdown 4x5-10
pull-ups 4x 8-12
dumbbell shoulder press 3x10-15
biceps curls3x8-10
Met de 1 set bedoel ik toewerken naar een max setje, maar dat zullen de meeste wel weten
.
Ik doe de max effort oefeningen 3 weken ong of ik moet blijven gainen met 1 deload week en daarna switch ik van oefening.
Ik zal vanaf 13 sep met dit schema beginnen, doe nu even een weekje 2 dagen fb zwaar om mijn lichaam beetje te laten wennen aan zwaardere gewichten na een 3x15 schema.[/U][/U]
edit: per 1 jan Madcows 5x5
Doelen voor dit schooljaar:
Ik wil sowieso de 500 totaal halen en als alles meezit met de volgende stats:
een bp van 130
een dl van 200
en een squat van 180
En van de zomer proberen rond de 80 droog te staan
genoeg gelul ik ga trainen oi!
Ik zit nu al tijdje op het forum maar reageer alleen nooit
, maar ik heb besloten om nu maar eens serieus een log bij te houden om mijn progressie te kunnen zien.Train nu al toch zon 2,5 jaar maar elke x als ik lekker bezig ben dan gebeurd er weer wat. Heb heel veel problemen met mijn schouders/traps/schouderbladen gehad, waardoor ik telkens blessures kreeg. Maag infectie gehad en direct daarna mijn hand gebroken. Dus het was steeds weer opbouwen naar mijn ouwe stats en nooit echt vooruit gekomen.
Maar nu ben ik sinds april weer serieus bezig ben ik weer op mijn niveau van dec 2009

Heb eerst gewoon standaard 3x pw fb gedaan met zoveel carbs proberen binnen te krijgen omdat ik zoveel massa en spier kwijt was. Hierna vond ik mijn vetpercentage beetje erg hoog en heb ik een korte 4 week durende cut gedaan, wat niet verkeerd ging.
Ik weeg op dit moment +-75 kilo bij 1,77. *18 april 77 kilo
Echte 1rm stats heb ik niet, maar heb wel wat 1 hh gedaan na mijn normale setjes.
150 sq
180 dl
110 bp
Zoals gezegd gewoon voor de lol na 4 zware setjes.
Ik ben van plan om 3x pw westside for skinny bastards te doen, dus 1 dag max effort bovenlichaam, 1 dag max effort onderlichaam en 1 dag repetition upper body.
Weet nog niet voor hoeveel weken, maar ik denk zon 8 weken.
Schema zal zijn:
Maandag Barbell benchpress 1 set 3
decline dumbbell press 3x6-10
bent over row 4x10-15
facepulls 3x12-15
dinsdag squat 1 set 5 hh
lunges 3x6-10
Romanian deadlifts 4x6-10
grip oefening3x8
donderdag 3x max bench press
tricep pushdown 4x5-10
pull-ups 4x 8-12
dumbbell shoulder press 3x10-15
biceps curls3x8-10
Met de 1 set bedoel ik toewerken naar een max setje, maar dat zullen de meeste wel weten
.Ik doe de max effort oefeningen 3 weken ong of ik moet blijven gainen met 1 deload week en daarna switch ik van oefening.
Ik zal vanaf 13 sep met dit schema beginnen, doe nu even een weekje 2 dagen fb zwaar om mijn lichaam beetje te laten wennen aan zwaardere gewichten na een 3x15 schema.[/U][/U]
edit: per 1 jan Madcows 5x5
Doelen voor dit schooljaar:
Ik wil sowieso de 500 totaal halen en als alles meezit met de volgende stats:
een bp van 130
een dl van 200
en een squat van 180
En van de zomer proberen rond de 80 droog te staan

genoeg gelul ik ga trainen oi!
Laatst bewerkt:

onderarmen iets te hard getrained vrijdag.