- Waardering
- 9.895
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
6 + 4 misschien. Ik vind na de training eten juist het leuke van zo'n meet, aangezien je dan mensen leert kennen. Ach, slechts mijn bescheiden mening. Vorige keer (oktober) was het in ieder geval geslaagd en waren we wel met een man/vrouw of 15.Hoeveel eters zijn er überhaupt ? Is het de moeite waard

Ja laten wij in het park gaan zitten als een stel zwervers. Alsjeblieft zeg. Als ik 4 tientjes benzine kan betalen kan ik ook een etentje wel betalen.
). Bovendien hebben we vorige meet al bij Shiki gegeten, wat overigens wel zeer geslaagd was.Top sterf van de hongerIk ga reserveren. Ik denk dat Shiki Sushi al vol zit, aangezien het over een week al is. Ik denk dat ik Cathay ga reserveren, aangezien deze ook 3 stemmen heeft en aangezien ze hier heel diverse gerechten en keukens hebben en het AYCE is (dat is toch wat de BB'er hier wilt). Bovendien hebben we vorige meet al bij Shiki gegeten, wat overigens wel zeer geslaagd was.
Zo heeft ieder keus en is het geen issue als de één niet van sushi houdt en de ander niet van frituur. Daarnaast leent een AYCE-concept zich prima om gezellig te tafelen met z'n allen. Ik zie dat ze van salades, sushi, grill, vlees en vis, spareribs, stoofpotjes, nasi, bami, Chinees/Indisch, pizza, pasta, Hollandse pot, van bitterbal en frikadel tot gehaktbal hebben.
cutleef
afgezien van contests heb je hier wel alles mee gezegd lijkt mijIk heb af en toe het gevoel dat het halve forum aan het cutten is, maar als je het goed doet is de bulkfase toch veel langer dan de cutfase, of heb ik het mis?

Was dan inderdaad ook wel ironisch bedoeldJa laten wij in het park gaan zitten als een stel zwervers. Alsjeblieft zeg. Als ik 4 tientjes benzine kan betalen kan ik ook een etentje wel betalen.