AndroidHealthClinic

Peiling Tijd voor een volgende DBB-meet?

Peiling Peiling Waar wil je 9 maart nabij Fox Gym eten (niet mee-eten = niet stemmen)?

• Totaal stemmers
    7
  • Peiling gesloten .
Ik gok dat ik rug en rackpulls ga doen.. normaal eigenlijk op zaterdag hamstrings maar die verwisselen ik even met vrijdag. Niet zo boeiend om hamstrings te trainen op een meet want dan ben ik zo klaar

Beetje rug apart zal ik er ook wel bij gaan doen gok ik

zo te horen ga ik deadliften:D

weet t nog niet zeker, volg gewoon mn schema maar ligt eraan hoe vaak ik doordeweeks kan...

Gewoon lekker deadliften, houdt iedereen van

Als mijn rug 100% voelt waarschijnlijk deadlifts op de deadlift bar, en dan zwaar gaan ook.

• Topic Starter Topic Starter
Ik train benen. Is er nog iemand in om mijn derde been te trainen?:eyebrow:
:verneder:

Als ik bij Fox ben train ik meestal benen; apparatuur daar is erg fijn. Hack Squat, Pendulum Leg Press, Lying Leg Curl o.a.
(oefeningen die ze niet hebben waar ik normaal train)

Ik train volgens schema ook benen. Wel zin in wat aparte oefeningen die ik anders nooit doe.

We gaan toch gewoon allemaal deadliften???

Ben van plan deadlifters te gaan doen
:eek:
Ik train benen. Is er nog iemand in om mijn derde been te trainen?:eyebrow:
:verneder:
Goeie professionele opmerking..... misschien kan dit in het leger nog, maar verder .....
Als ik bij Fox ben train ik meestal benen; apparatuur daar is erg fijn. Hack Squat, Pendulum Leg Press, Lying Leg Curl o.a.
(oefeningen die ze niet hebben waar ik normaal train)
Die hack squat wil ik zeker wel eens proberen, pendulum LP ken ik niet eens, maar waarom niet. Al zullen onze trainingsgewichten wel ver uit elkaar liggen :o

:eek:

Goeie professionele opmerking..... misschien kan dit in het leger nog, maar verder .....

Die hack squat wil ik zeker wel eens proberen, pendulum LP ken ik niet eens, maar waarom niet. Al zullen onze trainingsgewichten wel ver uit elkaar liggen :o
Ik heb luciferhoutjes. Jij squat volgens mij meer dan ik. Pendulum LP pak ik trouwens licht* en one-leg op MMC en TUT.

Laatst bewerkt:
Dat zal toch niet? Op een goeie dag 100 kg voor reps, maar bij een nieuwe oefening moet je natuurlijk veel lager inzetten.
100 kg zou ik moeite mee hebben; ik had al geen sterke benen (erg zwakke zelfs) en heb veel ingeleverd. Momenteel pak ik alleen Front Squats, 5x5x80 kg is mijn max. 1x5x82,5.
Die Hack Squat is gewoon lekker, maar vergelijkbare met andere Hack Squat Machines. Bij de F4F en op mijn werk hebben ze helaas geen Hack Squat.

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik train benen / glutes :cheer:

Maar ik doe geen superstoere oefeningen zoals de meeste van jullie, ik ben een fitgirl :peachy:

Oh en @Bert, na jouw poging om ons toch over te halen om mee te eten hebben wij het weekend nog even stevig gediscussieerd hierover en wij gaan misschien toch mee-eten. We hebben ook een verjaardag, dus we moeten even kijken hoe en wat qua tijd. Zodra ik één en ander zeker weet meld ik me ;)

Terug
Naar boven