AndroidHealthClinic

Tijdens bulk een korte cut in de vakantie verstandig?

Frankologic

Cool Novice
Waardering
7
Ben nu even een weekje op vakantie zonder toegang tot een gym, en vroeg mij af:

Ben aan het bulken, is het wijs om nu ik toch even niet sport even te cutten voor een week, of breek ik daar mn spieren mee af?

Of is het te kort om efficiënt te kunnen doen? ??? Of is het beter om even op onderhoud te zitten... Er mag wel wat vet af maar het is niet echt n ramp...

Gewoon op onderhoud. Grote kans dat je spier verliest als je nu gaat cutten, zeker omdat je niet kan trainen. Bulken is aan de andere kant ook niet echt nodig, klein calorie overschot/onderhoud is prima.

Een weekje niet kunnen trainen en dan spieren afbreken? Meen je dit nou?
Die week gaat echt geen zak uithalen voor jou. Niet in droger worden, niet in massa aankomen en ook niet in spieren verliezen.

Die week gaat echt geen zak uithalen voor jou. Niet in droger worden, niet in massa aankomen en ook niet in spieren verliezen.

Uiteindelijke advies kwam dus wel op zelfde neer :o

• Topic Starter Topic Starter

Het was meer de combi van niet trainen en laag in kcal die me zorgen baarde... ik kan dan in een week zo paar kilo lichter zijn, maar ik doe t wel op onderhoud, soort van gulden middenweg ;)

Heb je wel wat opgebouwd dat jij je zorgen maakt om spierverlies?

geniet van je vakantie, en kom gemotiveerder terug als dat je weg ging.

Deload..

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de tips:D

Ondertussen is de vakantie voorbij en weer met frisse moed het jaar in en met extra energie naar de fitness toe ;)

Terug
Naar boven