Fitness Seller

Tijdens cutten extreem veel puisten

Vorih

Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
90kg
Zoals de titel zegt heb ik tijdens de cut veel last van puistjes. Tijdens de bulk had ik er geen last van. Ik heb alleen maar koolhydraten en wat vezels geminderd. Quasi vitaminen vetten en eiwitten is het zo goed als exact hetzelfde gebleven. Geeft dat aan dat ik iets verkeerd doe in m'n voeding of kan ik best gewoon wat clearasil kopen :o ?

Kan het niet zijn dat het niet direct aan je voeding ligt, maar bijvoorbeeld doordat je meer bent gaan zweten door meer cardio, nu je talgkliertjes meer verstopt zitten. Dan zou clearasil idd helpen.

Ben je niet totaal iets anders gaan eten nu in de cut? of ben je misschien meer gaan cardio'en ik merk meestal als ik mijn cardio weer ga verhogen dat ik in het begin wat meer last heb van puistjes (ik denk zelf dat het komt door het overtollige zweten).

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben inderdaad weer veel meer cardio gaan doen.

Bedankt voor de reacties

Ik merk dat ik ook meer puistjes krijg als ik veel ga cardioen en zweten en dan niet meteen ga douchen.
Maar, als ik meer ga cardioen en daardoor zweten en vervolgens snel onder de douche spring heb ik nergens last van. Misschien een tip?

Ik merk dat ik ook meer puistjes krijg als ik veel ga cardioen en zweten en dan niet meteen ga douchen.
Maar, als ik meer ga cardioen en daardoor zweten en vervolgens snel onder de douche spring heb ik nergens last van. Misschien een tip?

Ben ik met je eens Blad, zodra ik eerst nog wat anders ga doen krijg ik ook last maar als ik gelijk er na douche is dat niet zo.

O dat is wel een goeie. Ik ben wel een treuzelaar die nog van alles gaat doen voor ik ga douchen. Toch eens op letten

Terug
Naar boven