XXL Nutrition

Time Released Protein - Onzin?

Bezoekers in dit topic

Terrible

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
5 dec 2009
Berichten
151
Waardering
10
Lengte
1m80
Massa
97kg
Vetpercentage
9%
Hallo even jullie mening over 12 uur slowreleas proteine.

Als je op internet zoekt naar timereleased dan kom je vaak het volgende tegen over timereleased vitamines:

Vitamine C time-released is onzin. Vitamine C wordt boven in het maagdarmkanaal opgenomen in het bloed. Dat betekent dat het tablet dan al uit elkaar moet zijn gevallen. Zo niet, dan zal een deel gewoon met de ontlasting in de WC-pot belanden.

Geld dit ook voor bv pm-protein ed. en kan ik dus beter 100% Casseine Proteine nemen?

Mijn pot pm is bijna op daarom vraag ik het dus
 
nightprotein is dus gewoon caseine dat moelijker/slecht verteerbaar is voor je lichaam.
 
nightprotein is dus gewoon caseine dat moelijker/slecht verteerbaar is voor je lichaam.

night protein is caseine Micellar dat is iets anders als calcium caseinaat .

Het heeft de eigenschap een gel te vormen die langzaam verteerd, ideaal voor de nacht
 
Ik bedoel dus geen nightprotein, maar pm protein:

Door voor het slapen de Nighttime Recovery shake PM van IQ-Nutrition te nemen, zorg je ervoor dat je lichaam gedurende de gehele nachtrust verkeert in een anabole (spieropbouwende) en anti-katabole (eiwitsparende) toestand.

Dit komt doordat elke serving PM maar liefst 52 gram time-released eiwitten, 10,7 gram BCAA's en 7,9 gram glutamine bevat.
Deze superieure formule zorgt ervoor dat de bloedbaan gestaag voorzien wordt van aminozuren tot maar liefst 12 uur.
 
Sinds wanneer is een product naam belangrijker dan de ingredienten? Die 2 zijn dezelfde.
 
Sinds wanneer is een product naam belangrijker dan de ingredienten? Die 2 zijn dezelfde.

Welnu ik dacht omdat casseine 7 uur afgeeft, en dit product 12 uur, dat het
andere ingredienten heeft. ???

ik ga morgen gewoon 100% casseine kopen, heeft zich al bewezen en 7 uur is langgenoeg om de nacht door te komen.
Ik zou liever voor kwark gaan, maar dat krijg ik dus mn strot niet door.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven