- Waardering
- 1.152
- Lengte
- 1m79
Netjes. Ik betaalde meer dan €1,- per stuk.

Haal het dan maar uit het buitenland als het niet vergoed wordt. Veel goedkoper haha.

Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Netjes. Ik betaalde meer dan €1,- per stuk.
Haal het dan maar uit het buitenland als het niet vergoed wordt. Veel goedkoper haha.![]()
Op iherb.com haal je potje van 180 caps a 3 mg voor 8 dollar ofzo, verzendskosten zijn 5 euro dacht ik. Als je 1 euro vooreen cap melatonine betaald hahaha sorry maar dan wordt je hard genaaid.
http://www.iherb.com/Now-Foods-Melatonin-3-mg-180-Capsules/328?at=0
Site is betrouwbaar, al meerdere keren besteld.
ik bestel tweemaandelijks bij iherb,maar er staat op de site zelf dat ze melatonine niet naar nederland verzenden,om die reden heb ik het nooit mee besteld
heb jij het wel geleverd gekregen dan ?
ik bestel tweemaandelijks bij iherb,maar er staat op de site zelf dat ze melatonine niet naar nederland verzenden,om die reden heb ik het nooit mee besteld
heb jij het wel geleverd gekregen dan ?
Hmz, is me nooit opgevallen. Ik heb ook aardig tinnitus en neem ook wel eens malatonine, heb het ook wel eens een langere periode genomen. Sowieso vind ik 3mg melatonine per dag nemen niet echt relaxed voor je gemoedstoestand, nadeliger dan tinnitus.
Onderbouwing is dat het in de reguliere geneeskunde geen gangbaar behandeling is voor oorsuizen. Oorsuizen kan zeer veel uiteenlopende oorzaken hebben, melatonine werkt alleen in op de hersenen. Als de oorzaak van oorsuizen in de hersenen ligt, dan kan misschien een verband zijn aangetoond.