AndroidHealthClinic

Tiny mofo Blanex (half way cut)

Goede vooruitgang Blanex. Maaruhh volgensmij moet je je weegschaal toch maar eens nakijken... benchMarc is 75,5 kg met 1.88 - 1.90 m. En hij ziet er ongeveer even groot als jou. Nouja misschien ligt het wel aan de foto's :)

succes verder !

Ja , jullie zitten op een bodybuilding site en dan toon je foto's van je rug die totaal geen definitie heeft ,ja ok een beetje maar niet meer dan een gewone sporter, en dan als je er iets over zegt ben je slecht bezig ofwat,man man toen je voorkant je borst kwam er percies beter uit.

Dus volgens jou, paris gym, mag je hier alleen foto's plaatsen als je armen van 50 cm hebt ??? Lijkt mij niet echt de bedoeling van dit forum, maar ik kan het ook mis hebben natuurlijk ;)

Gaat goed met cutten!! Ga zo door.

Goed bezig Blanex,
Ik zou niet teveel cutten als je jou was, je moet massa bouwen man.

Ik geef je 82 kilo wat weeg je?

paris gym zei:
Ja , jullie zitten op een bodybuilding site en dan toon je foto's van je rug die totaal geen definitie heeft ,ja ok een beetje maar niet meer dan een gewone sporter, en dan als je er iets over zegt ben je slecht bezig ofwat,man man toen je voorkant je borst kwam er percies beter uit.
Jezus wat triest, je moet toch ergens beginnen niet.
En je kunt het toch bodybuilding noemen want je bent precies zo bezig.
En tja je bent wel beginnend BBer dus zo groot zijn sommigen niet...

En laat zelf es wat foto's zien dan!

paris gym zei:

duidelijk is dat jij niet snapt waar bodybuilding om draait. rome is ook niet in 1 dag gebouwd en ronnie coleman stond ook niet na 1 jaar met het fysiek dat die nu heeft. dus please doe iedereen een lol en ga een ECHT bodybuildingboard zoeken, een aanwinst ben je namelijk zeker niet :)

• Topic Starter Topic Starter
paris en dan als je er iets over zegt ben je slecht bezig ofwat,man man toen je voorkant je borst kwam er percies beter uit.

Moet ik dit kunnen snappen wat je hier schrijft ofnie, kom er niet veel wijs uit ???

Het maakt me verder helemaal niks uit als iemand kritiek heeft, probeer de goede dingen eruit te halen, maar ik wordt niet als HUGE MOTHER****ER geboren natuurlijk. Moet ergens beginnen (sins okt 2003 ergens).

;)

Amxerxes zei:
Goed bezig Blanex,
Ik zou niet teveel cutten als je jou was, je moet massa bouwen man.

Ik geef je 82 kilo wat weeg je?

Die massa....die komt eraan.....ga in augustus/september weer bulken tot april 2005 of zoiets, dan moet ik wel weer wat centimeters gegroeid zijn.

:D

PS: sorry voor deze stomme dubbel post!!

tot september cutten moet je echt niet doen, echt zonde dat je nog 3 maanden uit je neus gaat zitten eten.
Wat heeft het voor zin je bent helemaal niet dik je hebt nog bijna geen massa en bij een lager vet% groei je minder snel.

Amxerxes zei:
tot september cutten moet je echt niet doen, echt zonde dat je nog 3 maanden uit je neus gaat zitten eten.
Wat heeft het voor zin je bent helemaal niet dik je hebt nog bijna geen massa en bij een lager vet% groei je minder snel.

Tis ook niet zo dat ik nog drie maanden ga cutten. Als ik tevree ben ga ik op onderhoud zitten en alles gewoon weer langzaam opvoeren. Ik ga ook nog 3 weken op vakantie binnenkort enzo. Juli, is een lastige maand. :D

je hebt gelijk enjoy.

maar hoe zwaar/ligt ben je nou?

check z'n stats in zijn signature...

ckeck 91kg voor de cut maar wat is het nu?

waar staat het dat het voor de cut is??

4th February 2004, 04:54 PM #5
blanex
Dutch Bodybuilder

Lokatie: Huttjemutjegreppeldorp
Style: Default Style welkom op het wahalla. Als je iets zoekt kan je het hier vinden.

Stats:23 jr 1.85m (91kg bf%: 12/13% ofzo, kan nu me bovenste buikspieren goed zien) en nog steeds zakkend ;)

DL: 100kg*5reps
SQ: Oefenen!
BP: 70kg*6reps

Member of the DBB Anti-Alizee club

Pics: Klik hier voor mijn pics!!

Ik ben gewoon nieuwsgierig omdat ik 86 kilo weeg en 1.82 ben.
Kijk en vergelijk.

ik weeg nu 91 kg volgens onze huis en keuken weegschaal!! Tis echt waar
Heb ook geen andere weegschaal hier dus kan ik het ook niet vergelijken!!

Terug
Naar boven