MuscleMeat

Tiny mofo Blanex (half way cut)

Amxerxes zei:
4th February 2004, 04:54 PM #5
blanex
Dutch Bodybuilder

Lokatie: Huttjemutjegreppeldorp
Style: Default Style welkom op het wahalla. Als je iets zoekt kan je het hier vinden.

Stats:23 jr 1.85m (91kg bf%: 12/13% ofzo, kan nu me bovenste buikspieren goed zien) en nog steeds zakkend ;)

DL: 100kg*5reps
SQ: Oefenen!
BP: 70kg*6reps

Member of the DBB Anti-Alizee club

Pics: Klik hier voor mijn pics!!
zie je nou wel :D

oke jullie winnen.

Je hebt zware botten.

Zo zeg als ik zo'n middel zo kon laten verdwijnen....:rolleyes: :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
ach eitje :D

Maar bedankt ;)

Door gaan kerel, je begint mooi te groeien!!

Almost ready, zal binnenkort eindresultaat posten

ben benieuwd!

Dag lieve kijkbuis kinderen. Ik werd vanmorgen wakker met het idee dat ik abs had........en zowaar :D

Verdomme wat heb ik hier had voor moeten werken. Binnenkort meer foto's

Zie hier een paar maanden terug. :rolleyes:

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Aanschouw nu :D

[Abeelding niet meer beschikbaar]

waarom cutten als je zo weinig massa nog hebt ? Is toch zonde van de massa de je verliest dan. Ik zou gewoon lekker de eerste 2 a 3 jaar doorbulken en dan pas een cutten denke.

damn dat ziet er al goed uit bro! die borst komt ook veel mooier uit nu...

Poseidon zei:
waarom cutten als je zo weinig massa nog hebt ? Is toch zonde van de massa de je verliest dan. Ik zou gewoon lekker de eerste 2 a 3 jaar doorbulken en dan pas een cutten denke.

Wees gezegend met een ultra trage stofwisseling, combineer dit met wat overmatig bulken en meneer papz*k is geboren.

Tevens wil ik in de zomer lekker in me vel zitten. Ook wordt ik geopereert aan dat litteken, dus wilde zorgen dat alles een beetje strak zat!!

Bydeway, ik moet van mezelf zeggen in die zeer korte tijd dat ik train al aardig wat massa heb gepakt.

:)

Ziet er goed uit, tijd om te pimpe :thumbs: Ow en het is dus een litteken onder je navel, dacht even dat er iets mis was met je abs ofzo. 10cm lager en het was een lid-teken :P

Terug
Naar boven