Fitness Seller

TinylaBe - Dare To Dream

TinylaBe

Cool Novice
Waardering
6
Lengte
1m76
Massa
62kg
Vetpercentage
14%
Vandaag ben ik terug begonnen na een te grote pauze van ongeveer een 2, 5 jaar.

Dus gisteren avond vroeg in men bed gekropen om lekker vroeg naar de gym te gaan.

Na toch wel een goede nachtrust met een goed gevoel opgestaan en was er helemaal klaar voor. Voor men ontbijt heb ik 2 witte boterhammen gegeten met kaas ( ongeveer 50 gram ) en een glas melk.

In de gym ben ik begonnen met volgend schema ( Rippetoe )
Squats 3 x 5 * 22,5 KG
Bench Press 3 x 5 * 40 KG
Deadlift 3 x 5 * 25 KG
Dips 3 x 5
Crunches 10 x 5
Nu het is op zich allemaal nog niet veel , maar ik begin liever met een rustig schema en bouw alles rustig op dan dat ik alles overbelast en te lang moet revalideren.

Momenteel zijn dit mijn bodystats
Gewicht : 64,7 KG
Vetgehalte : 14,4%
Vochtgehalte : 60,5%
Spiermassa : 64,5%​
Na dat ik ben thuisgekomen mijn Whey Delicious & mijn Essential Amino Stack genomen & heb nog een halfuur UFC Trainer gedaan op men Playstation 3.

In de spoiler nog even paar pictures
u3twi.jpg

15s7k2r.jpg

Laatst bewerkt:
goed rustig beginnen kan nooit kwaad ;) ik herinner me ooit dat ik ook eens begon en bij de eerste training mezelf had overbelast, 2 weeks out :p
goed luisteren naar je lichaam en goed eten ;) veel succes!!!!

waar train je ergens?

succes met je log ;)

• Topic Starter Topic Starter
waar train je ergens?

succes met je log ;)

Ik train in Franco's Power Gym in Schoten.

goed rustig beginnen kan nooit kwaad ;) ik herinner me ooit dat ik ook eens begon en bij de eerste training mezelf had overbelast, 2 weeks out :p
goed luisteren naar je lichaam en goed eten ;) veel succes!!!!

Ik begin liever rustig aan en bouw alles rustig op dan teveel in 1 keer en dan zoals je zegt er een paar weken al out te liggen terwijl ik net begin

Eindelijk morgen terug naar de gym!
Zie er echt naar uit om terug te gaan , spijtig dat er momenteel een dag tussen moet zitten nu in het begin met dit schema :(

Heb eindelijk mijn Lean Gain aangekregen want men oats kreeg ik amper binnen , en deze lean gain is wel beter om binnen te krijgen & heb ook vandaag Assualt van Muscle Pharm aangehad rechtstreeks vanuit Amerika.

Morgen ga ik voor deze oefeningen ( Training B )
Squat 3x5
Military Press 3x5
Bent Over Row 3x5
Chin Ups 3x5
Crunches 10x5​

Hopenlijk gaat alles weer goed!

Voila , Training dag 2 zit er net op. De eerste keer getraind met MusclePharm Assault en dat ging lekker! Had een redelijke pump gekregen en voelde me helemaal tiptop voor deze training.

Na even een 4 tal minuten opwarmen op de step heb ik volgende oefeningen en reps gedaan

Squat 3x5 * 35 KG
Military Press 3x5 * 30 KG
Bent Over Row 3x5 * 41 KG
Chin Ups 3x5
Leg Raises 5x10
Rotary Torso 3x10 Rechts & 3x10 Links​

Ook even met een oude rot in het vak gepraat die al bijna 40 jaar elke dag naar de gym komt en hij heeft mij aangeraden om tijdens het squaten met de hielen op een blokje hout te staan zodat je het harder voelt & hij had gelijk het verschil is eigenlijk echt wel duidelijk voelbaar tijdens de oefeningen.

Ben eigenlijk blij dat ik terug ben begonnen en heb het gevoel dat ik nu deze keer er echt wel terug 200% voor wil gaan , ik ben er klaar voor maar er staat mij toch nog wel een lange weg te wachten , maar zoals de titel het al zegt : "Dare To Dream".

Nu morgen een dagje rust en de spieren laten herstellen en vrijdag terug beginnen met de oefeningen van dag 1...

De eerste week van men rippetoe schema zit erop.

Net zoals de voorbij dagen in de gym ging het lekker en voelde het zeer goed aan.

Squat 3x5 - 45 Kilo
Bench Press 3x5 - 40 Kilo
Deadlift 3x5 - 41 Kilo
(Leg Extension 3x8 - 40 Kilo )
Dips 3x5
Leg Raises 4x10
Rotary Torso 6x10 - 35 Kilo
Crunches 3x10
Nu een weekendje rust en maandag beginnen met B-A-B. Leg extension staat normaal niet in men rippetoe schema maar wou deze toch even proberen hoe het ging.

Ook even met een oude rot in het vak gepraat die al bijna 40 jaar elke dag naar de gym komt en hij heeft mij aangeraden om tijdens het squaten met de hielen op een blokje hout te staan zodat je het harder voelt & hij had gelijk het verschil is eigenlijk echt wel duidelijk voelbaar tijdens de oefeningen.

Ik beweer niet dat ik er iets van afweet, maar heb al horen waaien dat dit slecht zou zijn voor je knieën?

(Dat die kerel al 40j meegaat zonder probleem vind ik niet echt een argument, mijn opa is ook 102 geworden als verstokte roker:p)

Terug
Naar boven