TinylaBe
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 14%
Vandaag ben ik terug begonnen na een te grote pauze van ongeveer een 2, 5 jaar.
Dus gisteren avond vroeg in men bed gekropen om lekker vroeg naar de gym te gaan.
Na toch wel een goede nachtrust met een goed gevoel opgestaan en was er helemaal klaar voor. Voor men ontbijt heb ik 2 witte boterhammen gegeten met kaas ( ongeveer 50 gram ) en een glas melk.
In de spoiler nog even paar pictures
Dus gisteren avond vroeg in men bed gekropen om lekker vroeg naar de gym te gaan.
Na toch wel een goede nachtrust met een goed gevoel opgestaan en was er helemaal klaar voor. Voor men ontbijt heb ik 2 witte boterhammen gegeten met kaas ( ongeveer 50 gram ) en een glas melk.
Nu het is op zich allemaal nog niet veel , maar ik begin liever met een rustig schema en bouw alles rustig op dan dat ik alles overbelast en te lang moet revalideren.In de gym ben ik begonnen met volgend schema ( Rippetoe )Squats 3 x 5 * 22,5 KG
Bench Press 3 x 5 * 40 KG
Deadlift 3 x 5 * 25 KG
Dips 3 x 5
Crunches 10 x 5
Na dat ik ben thuisgekomen mijn Whey Delicious & mijn Essential Amino Stack genomen & heb nog een halfuur UFC Trainer gedaan op men Playstation 3.Momenteel zijn dit mijn bodystatsGewicht : 64,7 KG
Vetgehalte : 14,4%
Vochtgehalte : 60,5%
Spiermassa : 64,5%
In de spoiler nog even paar pictures
Laatst bewerkt:

ik herinner me ooit dat ik ook eens begon en bij de eerste training mezelf had overbelast, 2 weeks out