- Waardering
- 795
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe ik idd normaal ook. Was benieuwd of hier nog iets van studies oid over zijn wat het beste is na griepIn zo’n geval train ik op gevoel. Vooral niet te zwaar.
Als het toch bijna tijd is een weekje rustig aan, goed voor progressie even later.
Een ding weet ik zeker, met koorts niet trainen. Dat kan gevaarlijk zijn en is sowieso ongezond.Doe ik idd normaal ook. Was benieuwd of hier nog iets van studies oid over zijn wat het beste is na griep
Met griep trainen is voor mij sowieso een No-Go, om even te generaliseren ik ga dood als ik griep hebEen ding weet ik zeker, met koorts niet trainen. Dat kan gevaarlijk zijn en is sowieso ongezond.
Na koorts moet je lichaam de reserves wel wat aanvullen, dus zeker als je al laag in vet zit, kan je best even goed eten en slapen.
Voldoende rust en hersteltijd is nodig. Ook voor groei en sterker worden. Aangezien jij niettraint voor de Olympische spelen of specifieke wedstrijden zou ik er lekker een deloadweekje van maken. Rustig trainen, goed eten. En niet te diep gaan.