AndroidHealthClinic

The road to the 1000 pound club

Bezoekers in dit topic

Schema voor de week, vanmiddag weer squatten:
1581945074787.png
 
Week 14 - dag 1:
1582009916323.png

Laatste rep squat zat op RPE 9 à 10. Het ging nog net.
Had uiteindelijk geen zin in GHR, dus even vervangen door step downs.
 
Pff, hele week niet kunnen trainen, met griep op bed gelegen. Sinds gister pas weer beter.
Zoals het er naar uit ziet vanavond gewoon weer trainen.

Wat zouden jullie doen, gewoon schema weer oppakken of eerst even een weekje rustig aan vanwege de griep van vorige week?
 
Nog niet helemaal fit. Maandag niks gedaan, gister een full body circuit met lichte gewichten. Beter iets dan niets.
 
In zo’n geval train ik op gevoel. Vooral niet te zwaar.

Als het toch bijna tijd is een weekje rustig aan, goed voor progressie even later.
 
In zo’n geval train ik op gevoel. Vooral niet te zwaar.

Als het toch bijna tijd is een weekje rustig aan, goed voor progressie even later.
Doe ik idd normaal ook. Was benieuwd of hier nog iets van studies oid over zijn wat het beste is na griep
 
Doe ik idd normaal ook. Was benieuwd of hier nog iets van studies oid over zijn wat het beste is na griep
Een ding weet ik zeker, met koorts niet trainen. Dat kan gevaarlijk zijn en is sowieso ongezond.

Na koorts moet je lichaam de reserves wel wat aanvullen, dus zeker als je al laag in vet zit, kan je best even goed eten en slapen.

Voldoende rust en hersteltijd is nodig. Ook voor groei en sterker worden. Aangezien jij niettraint voor de Olympische spelen of specifieke wedstrijden zou ik er lekker een deloadweekje van maken. Rustig trainen, goed eten. En niet te diep gaan.
 
Een ding weet ik zeker, met koorts niet trainen. Dat kan gevaarlijk zijn en is sowieso ongezond.

Na koorts moet je lichaam de reserves wel wat aanvullen, dus zeker als je al laag in vet zit, kan je best even goed eten en slapen.

Voldoende rust en hersteltijd is nodig. Ook voor groei en sterker worden. Aangezien jij niettraint voor de Olympische spelen of specifieke wedstrijden zou ik er lekker een deloadweekje van maken. Rustig trainen, goed eten. En niet te diep gaan.
Met griep trainen is voor mij sowieso een No-Go, om even te generaliseren ik ga dood als ik griep heb :cool:
En idd, even een rustig weekje kan geen kwaad.
 
In het kader van een weekje iets rustiger aan:

Warming-up:
15 min fietsen

Toen een circuitje gedaan (3 keer):
10x 30 kg Squat
10x 30 kg DL
10x 2x15 kg Dumbbell Bench
10x 15 kg Dumbbell Rows
10x 2x10 kg Shoulder Press
10x 2x6 kg Biceps Curl
10x 2x6 kg Triceps Extension
10x Sit-ups
 
Afgelopen vrijdag lekker een dagje borst gedaan.
Had een flinke pomp erna :D

10x 2x20 kg dumbbell bench press
+ 10x 10 kg Cable Bar Curl

10x 2x15 kg incline dumbbell bench press
+ 10x 10 kg Cable Rope Curl

10x 2x10 kg dumbbell flyes
+ 10x 2x10 kg Hammer Curl

Vandaag weer het schema oppakken.
1583144975785.png
 
Repeat week 14 - dag 1:
1583218938427.png

Squats gingen lekker, 100 kg for reps :cheer:
Voel me best ok, nog steeds niet helemaal van verkoudheid af (tijd voor beter weer met zon)

Van de week nog een andere mooie overwinning, nieuwe korte broek voor vakantie gekocht, maar de M paste niet over m'n benen
:fuckyeah:
 
Week 14 - dag 2:
1583390496571.png

Wegens een gekantelde vrachtwagen helaas niet alles kunnen doen.
Met bench ben ik op het punt beland waar ik nu ga vastlopen.
Set 5, de 3x 75 faalde ik in de laatste rep.
Set 6, na 1x 77,5 ook een faal.

Nu ben ik wel ziek geweest, maar goed. Volgende week opnieuw proberen.
 
Week 14 - dag 3:
1583475878119.png

Laatste set Deadlift was echt mega zwaar, kreeg er 2 reps uitgeperst en toen was het op.
Voelde ook iets knakken in mn enkel, dus besloten om weighted Step Downs te doen.

Merk toch dat griep een hoop met je lichaam doet.
 
Week 14 - dag 4: Vrijdag toch nog gaan sporten
1583737501523.png

Merk dat mijn motivatie een beetje weg is (zal ongetwijfeld komen omdat ik nu wat vast begin te lopen).
Ga sowieso deze week nog een week doen en dan misschien erna een meer cardio schema volgen. Merk dat ik wat sneller buiten adem ben.
 
Ohja, nieuwe schema voor deze week. Alleen squat verhoogd aangezien dat wel goed ging:
1583737695619.png
 
Week 15 - Dag 1:
1583824495657.png

Het ging eigenlijk nog opvallend goed. Laatste set Squat was zwaar, maar nog net te doen.
Deadlift uiteindelijk rustig aan gepakt met 70 kg en heb Side raises gedaan met 15kg.
GHR weer overgeslagen en Step ups met 2x 15kg gepakt.

Al met al best tevreden.
 
Week 15 - Dag 2:
1583929457070.png

Ging beter dan vorige week.
Kon nu de 75kg bench 3 reps doen. Helaas op de 77.5 na de 1e rep de koek weer op.

Zit er serieus over na te denken om mee te doen aan de fotocontest. Misschien is dat mijn stok achter de deur om niet te snoepen en eindelijk mijn buikje eraf te trainen.
Zit te denken aan 8 weken een soort van HIIT te doen en daarna deze lijdensweg weer op te pakken.
 
Week 15 - Dag 3:
1583999930126.png

Het is nu gewoon echt pittig en zwaar.
Laatste set deadlift lukte maar 1 rep en daarna last van me rug.
Squatten ging niet meer, heb maar weer step downs gedaan.

Ga alleen vandaag nog schema doen en dan alles preppen om mee te doen aan de fotocontest.
 
Back
Naar boven