MuscleMeat

Mass Confusion

Bezoekers in dit topic

ik slaap echt slecht de laatste weken, komt omdat ik aan het afbouwen ben met medicatie, geen drive om vaak naar de sportschool :( maar ik ga toch maar niet zo vaak!

klaar wakker , rustig opstarten, cut start vandaag, laag in koolhydraten en hoog eiwitten, elke dag fietsen

Laatst bewerkt:
even een nieuw schema gemaakt met meer ondersteunende oefeningen want merk dat vooral voor de armen toch te weinig is.

12 km liss 19 kmpu. straks weer!

• Like
Waarderingen: horn
push jezelf nu niet te hard ineens terug he

nee is uit verveling , morgen weer werken en geen cardio

• Like
Waarderingen: horn
weer slecht geslapen maar toch ffnb kort programma
nu de hele dag weer last van hyperfentileren.

stiffed deadlift bb
1x130
5x160

sq
1x160
3x200
5x220

yates
1x130
5x150

floor press
1x130
7x150 vpr

Weet niet of het voor jou helpt maar met het gebruik van zma en ashwagandha lijken mijn nachten de betere kant op te gaan.

ga ik eens proberen na overleg met psychiater. net even naar het werk gefietst , wat een wind hej, ging moeizaam , afstand 20 k m , gemiddeld 18 kmpu.

net voor de 3e keer flauwgevallen deze week door kortademigheid. Wat lees op internet is het vaak onschuldig, en ook geen zin aan zieken huis project.
maar het schrikt je wel even af :( maar goed betere tijden komen er hopelijk weer aan aan :D :P

net voor de 3e keer flauwgevallen deze week door kortademigheid. Wat lees op internet is het vaak onschuldig, en ook geen zin aan zieken huis project.
maar het schrikt je wel even af :( maar goed betere tijden komen er hopelijk weer aan aan :D :P

oa door verminderde pompkracht van je hart kun je kortademig raken en eerder moe.
lijkt me wel verstandig dit morgenochtend direct met je huisarts te bespreken

Back
Naar boven