MuscleMeat

TIP: geen kwark na een avond alcohol

KoekieMonster

Huge Freak
15 jaar lid
10 media-items
Waardering
533
Lengte
1m84
Koekie kwam thuis na een avond lol te hebben gehad op een goed evenement.
In een redelijk manische stemming, die ik altijd heb na alcohol, rats ik de koelkast open om op zoek te gaan naar me bakje kwark welke mijn honger zou moeten stillen (sinds ik het vreten van vette zooi na een avond alcohol achter me heb gelaten danwel heb verbannen)...

Ik ga nog effe lekker onderuit op de bank zitten, kwark op schoot en lepelen maar...

Maar toen het bakje eenmaal op was... werd ik me daar effe een partij draaierig! Ik viel neer, ik kon amper nog iets, heel duizelig... echt waanzin!

Voor het eten van de kwark nergens last van gehad! ben goed thuis gekomen, en kan me alles nog prima herinneren...

Laat dit een tip voor jullie zijn: als je honger hebt na de alcohol, pak iets zonder zuivel... alcohol en zuivel gaat vechten in bloedsomloop.

Of gewoon geen alcohol drinken, nog strakker plan. :p

Of gewoon de frietpan aan zwengelen.

hahahahaha, hij is erg goed, enne hoe is je hoofd nu???

Hier heb ik nooit last van gehad. Vroeger wel vaak echt bezopen nog mijn kwark weggedronken.
Afgelopen donderdag was ik weer eens vet bezopen sinds een half jaar ofzo en toen heb ik nog mijn kwark gegeten.

Zal vast toeval zijn dat je een aanval kreeg :P

Ik heb in mijn jeugdjaren (nu ben ik heeeel netjes;)) aan de bessen gezeten, toen zij iemand neem melk en alles gaat goed, nou er kwam roze uit:o

---------- Toegevoegd om 10:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:54 ----------

tip:) hahaha, drink zuivel voor de alcohol
http://robwillemse.nl/homeopathie/artikelen/artikel30_kater.html

kool stary bra

Ik raad het juist aan om kwark na een zware avond te nemen. Feels good :).

idd avondje doorhalen = bakkie kwark , 500 ml. water > volgende dag nergens last van.

caseine shake is ook niet zon aanrader

groeten bart

inderdaad zuivel voor alcohol werkt beter als erna

Je bent gewoon een loser die niet tegen drank kan :D
Wtf zou die kwark er nu mee te zien hebben, cool story bro :roflol:

Maar 'beter' frituur je gewoon iets ;)

Ik eet ook gewoon me bakje kwark na een avondje stappen zonder problemen.

Trolololol Ik eet het net omdat het de effecten van alcohol verminderd, eet ik kwark na alcohol en voor slapen ben ik volgende ochtend veel fitter dan zonder :p

en als ik het eet voor ik alcohol drink geraak je niet meer zat :(

Ik neem het meestal ik gewoon na een avondje stappen nergens last van.

Koekie kwam thuis na een avond lol te hebben gehad op een goed evenement.
In een redelijk manische stemming, die ik altijd heb na alcohol, rats ik de koelkast open om op zoek te gaan naar me bakje kwark welke mijn honger zou moeten stillen (sinds ik het vreten van vette zooi na een avond alcohol achter me heb gelaten danwel heb verbannen)...

Ik ga nog effe lekker onderuit op de bank zitten, kwark op schoot en lepelen maar...

Maar toen het bakje eenmaal op was... werd ik me daar effe een partij draaierig! Ik viel neer, ik kon amper nog iets, heel duizelig... echt waanzin!

Voor het eten van de kwark nergens last van gehad! ben goed thuis gekomen, en kan me alles nog prima herinneren...

Laat dit een tip voor jullie zijn: als je honger hebt na de alcohol, pak iets zonder zuivel... alcohol en zuivel gaat vechten in bloedsomloop.

Bij mij niet.., je hebt gewoon een zwakke maag,, zwakkerd

gister evenement vandaag 2kilo kwark op met bak aardbeien, 3bananen en 2blikjes ananas :trollface:

TIP: Geen alcohol, wel kwark :D

Guaranteed Gains!

Laatst bewerkt:
Ik pak ook altijd gewoon mijn bakje kwark na het uitgaan, gaat prima :)

Terug
Naar boven