MuscleMeat

TIP: geen kwark na een avond alcohol

Gewoon naar de shoarma na het uit gaan werkt prima :P Vannacht nog 2 kapsalons gegeten een uurtje voor het slapen. Volgens mij had mijn lichaam snachts zat om mee te bouwen :P

Geen last van hoor ;)

Ik neem altijd kwark voor het uitgaan en na het uitgaan. Nooit last van gehad:)

Ik hou wel van wat kwark en een flink glas melk voor en na de gezellige avond! Drink altijd melk erna en nooit ergens last van gehad, wel rotte ervaring, denk niet dat je nog aan de kwark komt na het uitgaan haha!

En kapsalon na uitgaan is natuurlijk +1 man heerlijk...doemijdiemaar!

first zuivel then alcohol

Nee man, gewoon vette rommel eten. Je lichaam vraagt er niet voor niets om :burger:

Als ik na het stappen nog aan de kwark wil doe ik dat altijd in combi met banaan/noten en eventueel pasta, maar de laatste tijd neem ik gewoon een grillburger bij de FEBO, gewoon omdat m'n VP het nu toelaat. :D

Te weinig water gedronken misschien? Alcohol drijft vocht af en voeding heeft ook extra vocht nodig om te verteren... Te weinig vocht = dehydratie = draaierig. Ik merk zelf na een grote hoeveelheid kwark altijd dat ik wat water moet drinken.

Gewoon langzaam eten want je maag is door die alcohol al in de war dan komt alles goed!

Heb ook wel is kwark gegeten terwijl ik van de wereld was, nergens last van heur..

Haha nice bro, respect dat je gewoon je kwark nog binnensteekt.

Als ik echt wasted ben en das meestal stoned + alcohol dan eet ik gewoon alles op wat ik in huis heb '-.-.

geen probleem ..wel eerst wat koolhydraten het liefst

Terug
Naar boven