AndroidHealthClinic

Tips/Help voor voedingsschema en training

Marco1994

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
72kg
Vetpercentage
11%
Beste MDY,

Mijn naam is Marco en ik doe al ongeveer een jaar aan krachttraining. Ik ben een jonge gast van 18 jaar. Helaas heb ik niet echt de gewenste resultaten gekregen dat ik wou, dus ik ga nu op andere manieren trainen.

Afgelopen maand ben ik begonnen met de workout genaamd 'Insanity'. Dit is een intensieve cardio workout, die je beloofd binnen 60 dagen je lichaam in topvorm te krijgen. Ik doe voornamelijk deze workout omdat ik een sixpack wil trainen en dus zo wat droog wou trainen, nu heb ik het volgende gemeten vorige week:

Lichaamsgewicht: 72,7 KG
Lengte: 181 CM
Vetpercentage: 11,2%
Lichaamsvocht: 47,3 KG
Vet-massa: 8,1 KG

Ik heb de afgelopen maand ook dit voedingsschema aangehouden::

0800 : 40 gram brinta met 250 ml melk, met een appel erin.
1030 : Magere kwark 500 gram + banaan
1300 : 6 volkoren boterhammen met kipfilet
1500 : Proteine shake Whey 2 Go.
1800 : Avond eten (altijd gezond)
2100 : Als ik dan nog honger krijg een bak met magere kwark.

Bij deze insanity workouts ga ik ook nog eens 3-4 keer per week na de sportschool. Nu zit ik dus in de laatste 4 weken en ik had dus een paar vragen.

1) Is mijn voedingsschema zo goed? Aangezien ik best veel sport. En omdat ik onder de 10% vet moet komen voor me buikspieren zien.
2) Nu zit in de laatste 4 weken van Insanity dus, en die zijn best intensief. Je moet veel push ups doen en moving push ups van 60 minuten lang. Is het dan nog verstandig om naar de sportschool te gaan?
3) Kan ik creatine gaan gebruiken? Aangezien ik goede resultaten wil hebben. En welke creatine kan ik dan het beste gebruiken?
4) Mijn krachtschema ziet er als volgt uit:
Dinsdagavond: Biceps (3 oefeningen van 10-8-8-6 reps en 1 oefening 21'en )
Rug ( 5 oefeningen van 10-8-8-6 )
Schouders ( 5 oefeningen van 10-8-8-6 )
Woensdagavond: borst (5 oefeningen van 10-8-8-6 reps)