Valentinn
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 116
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 116kg
- Vetpercentage
- 8%
Ik heb momenteel erg veel last van mijn tren rage. Zero fucking tolerance, ik kan echt niks hebben van niemand en het is nog erger bij mensen waar ik al een hekel aan heb (dikke mensen bijvoorbeeld).
Letterlijk om de zoveel minuten ben ik mega geirriteerd, maakt niet uit wat. Person to person, telefoon gesprekken, in de auto. Heb er alleen geen last van in de gym en als ik alleen thuis ben.
Iemand tips die ik kan gebruiken om minder boos te zijn? (nee ik ga niet stoppen met tren
)
Letterlijk om de zoveel minuten ben ik mega geirriteerd, maakt niet uit wat. Person to person, telefoon gesprekken, in de auto. Heb er alleen geen last van in de gym en als ik alleen thuis ben.
Iemand tips die ik kan gebruiken om minder boos te zijn? (nee ik ga niet stoppen met tren
)

iemand met een iets te grote mond op mijn werk kan de wind van voren krijgen,... een onbekende die net ff iets te "lief" is of kijkt naar mn meissie (ja, jaloers als ik op tren ben
),.. of gewoon een discussie,.. Bij mij helpt het me te relativeren als bvb mn meissie zegt "doe ff normaal anabooltje". Wellicht dat dat bij sommige het juist nog erger maakt, maar mij helpt het eraan herinneren dat ik wss weer erg buiten mn boekie ga