XXL Nutrition

Tips voor het omgaan met tren rage?

Valentinn

Advanced Bodybuilder
Waardering
116
Lengte
1m96
Massa
116kg
Vetpercentage
8%
Ik heb momenteel erg veel last van mijn tren rage. Zero fucking tolerance, ik kan echt niks hebben van niemand en het is nog erger bij mensen waar ik al een hekel aan heb (dikke mensen bijvoorbeeld).

Letterlijk om de zoveel minuten ben ik mega geirriteerd, maakt niet uit wat. Person to person, telefoon gesprekken, in de auto. Heb er alleen geen last van in de gym en als ik alleen thuis ben.

Iemand tips die ik kan gebruiken om minder boos te zijn? (nee ik ga niet stoppen met tren:cool:)

Je tren dosis verlagen, aggresie kan er nou eenmaal bij horen. Als je er niet tegen kan (net zoals andere sides), verlaag of stop je er helemaal mee.

• Topic Starter Topic Starter
ik kan het opzich wel hebben maar ben er wel heel de dag mee bezig, iedereen is gewoon super irritant.

Stoppen voordat je dingen gaat doen waar je later (als je weer een normaal postuur hebt) spijt van krijgt.

Jezelf laten opsluiten.

U need da good kush.

Volwassen worden misschien? :-)

hey bro,

ten 1e; dikke mensen kiezen er niet allemaal voor om dik te zijn, en zou eigenlijk iedereen in zn waarde laten. Wanneer je op je zelf let zal je leven veel mooier worden.

en tren kan je gek maken, toen ik er enorm last van had, zette ik er een beetje mast bij..

Agressie heb je meestal in eigen handen, als je smorgens vroeg opstaat en je stelt je boos/agressief in dan ben je opgefokt als de t*fus, maar wanneer je vrolijk opstaat zal je er geen last van hebben.

klinkt stom, en misschien zelfs wel "uitlokkend" Maar bij mij werkt het om iemand te hebben die me ff "down-2-earth" brengt,...
Het zijn helaas vaak degene die het dichtste bij je staan die het moeten ontgelden,.... ik ben niet allround en continu geprikkeld,... maar wel veeeel eerder getriggerd :eek: iemand met een iets te grote mond op mijn werk kan de wind van voren krijgen,... een onbekende die net ff iets te "lief" is of kijkt naar mn meissie (ja, jaloers als ik op tren ben :D ),.. of gewoon een discussie,.. Bij mij helpt het me te relativeren als bvb mn meissie zegt "doe ff normaal anabooltje". Wellicht dat dat bij sommige het juist nog erger maakt, maar mij helpt het eraan herinneren dat ik wss weer erg buiten mn boekie ga :D :D

Anders van acetaat switchen naar tren-e (er vanuit gaande dat je nu ace pakt)

Anders van acetaat switchen naar tren-e (er vanuit gaande dat je nu ace pakt)

denk dat je met tren e meer sides hebt als ace, heb zelf geen ervaring met lange esters, heb tot nu toe altijd ed geprikt maar gezien je bloedwaardes met ace stabieler zijn en daardoor zal je sides beperkt blijven.

denk dat je met tren e meer sides hebt als ace, heb zelf geen ervaring met lange esters, heb tot nu toe altijd ed geprikt maar gezien je bloedwaardes met ace stabieler zijn en daardoor zal je sides beperkt blijven.

Beide gedaan,.. maar kan je vertellen dat ik op ace wayyy more sides had :eek:

Vaker prikken kan ook helpen.
Ik zetten eerst Para e3d, toen voelde ik mijn in mijn hooft ook niet relax. Was over gestapt op eod prikken. Nu gaat het stukken beter.

Welke ester zet je en Hoe vaak prik je per week?

• Topic Starter Topic Starter
klinkt stom, en misschien zelfs wel "uitlokkend" Maar bij mij werkt het om iemand te hebben die me ff "down-2-earth" brengt,... Het zijn helaas vaak degene die het dichtste bij je staan die het moeten ontgelden,.... ik ben niet allround en continu geprikkeld,... maar wel veeeel eerder getriggerd :eek: iemand met een iets te grote mond op mijn werk kan de wind van voren krijgen,... een onbekende die net ff iets te "lief" is of kijkt naar mn meissie (ja, jaloers als ik op tren ben :D ),.. of gewoon een discussie,.. Bij mij helpt het me te relativeren als bvb mn meissie zegt "doe ff normaal anabooltje". Wellicht dat dat bij sommige het juist nog erger maakt, maar mij helpt het eraan herinneren dat ik wss weer erg buiten mn boekie ga :D :D Anders van acetaat switchen naar tren-e (er vanuit gaande dat je nu ace pakt)

Haha dat is wel een goeie, maar ben toch bang dat die bij mij negatief zal werken. Single anyway...

Ik kan me wel inhouden maar soms zou het fijn zijn om gewoon los te gaan. Ben er me ook gewoon heel erg bewust van, heb ik iemand die dichtbij staat flink afgeblaft en dan denk ik erna dat het misschien wel een iets te extreme reactie was. Maarja, aan de andere kant zullen ze het wel verdient hebben :D

Vaker prikken kan ook helpen. Ik zetten eerst Para e3d, toen voelde ik mijn in mijn hooft ook niet relax. Was over gestapt op eod prikken. Nu gaat het stukken beter. Welke ester zet je en Hoe vaak prik je per week?

Tren-a 150mg eod. Kan eventueel proberen ed te gaan prikken, maar zou dat echt schelen?

Je kunt ook een tren maatje zoeken en elkaar elke dag even flink uitschelden :)

eens van bil gaan ;-)

ik heb dit probleem ook, ik rookte 2 jointjes per dag en dit helpte wel voor mij tegen de rage,
zonder die joints als ik op straat rond liep en iemand keek scheef naar mij wilde ik gelijk op die zijn bek gaan stompe dus gelukkig had ik dan mijn kush om me wat in doom te houden en trainen ging wel best lekker had precies de indruk dat ik wat meer kon trainen minder gevoel in spieren en kon ze meer belasten, wel gevaarlijk voor bessures

ik heb dit probleem ook, ik rookte 2 jointjes per dag en dit helpte wel voor mij tegen de rage, zonder die joints als ik op straat rond liep en iemand keek scheef naar mij wilde ik gelijk op die zijn bek gaan stompe dus gelukkig had ik dan mijn kush om me wat in doom te houden en trainen ging wel best lekker had precies de indruk dat ik wat meer kon trainen minder gevoel in spieren en kon ze meer belasten, wel gevaarlijk voor bessures
ja dit is echt een goede oplossing :rolleyes:

als je geirriteerd voelt zeg tegen jezelf dat het door tren komt meestal helpt dat anders laat iemand je inelkaar slaan dan wordt je ook niet meer boos

Test verlagen tot minimum wellicht bij dezelfde hoeveelheid tren. En als dat niet werkt toch tren verlagen of stoppen. Het is toch bezopen dat je gedrag accepteert van jezelf dat je zelf diep van binnen ook buiten de grens vind gaan. Als je jezelf niet meer kan relativeren moet je echt kappen met die shit!!!

Haha dat is wel een goeie, maar ben toch bang dat die bij mij negatief zal werken. Single anyway... Ik kan me wel inhouden maar soms zou het fijn zijn om gewoon los te gaan. Ben er me ook gewoon heel erg bewust van, heb ik iemand die dichtbij staat flink afgeblaft en dan denk ik erna dat het misschien wel een iets te extreme reactie was. Maarja, aan de andere kant zullen ze het wel verdient hebben :D Tren-a 150mg eod. Kan eventueel proberen ed te gaan prikken, maar zou dat echt schelen?

Ja dat zal zeker schelen, want de ace ester hoor je eigenlijk elke dag te zetten voor betere bloedwaardens.
Zou het als ik jou was proberen elke dag eens 75mg te zetten.

Terug
Naar boven