dakduif050
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 79kg
en het is nog erger bij mensen waar ik al een hekel aan heb (dikke mensen bijvoorbeeld).
Hey daar heb ik ook een hekel aan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en het is nog erger bij mensen waar ik al een hekel aan heb (dikke mensen bijvoorbeeld).

Omdat ik daar vroeger altijd ruzie mee had en het ziet er onverzorgd uit. Ik vind het slecht als je zo met je lichaam omgaat.
Je hebt gelijkWaarom trek je het aan hoe iemand eruit ziet en met zijn lichaam omgaat? Is gewoon triest om een hekel te hebben aan iemand om die redenen.
Daarbij zijn er ook mensen die dik zijn geworden door bepaalde medicijnen die ze moeten nemen, omdat ze een ziekte hebben. Dus gaan die mensen dan slecht met hun lichaam om?
Misschien toch tijd om met je 19 jaar volwassen te worden.
waarom trek je het aan hoe iemand eruit ziet en met zijn lichaam omgaat? Is gewoon triest om een hekel te hebben aan iemand om die redenen.
Daarbij zijn er ook mensen die dik zijn geworden door bepaalde medicijnen die ze moeten nemen, omdat ze een ziekte hebben. Dus gaan die mensen dan slecht met hun lichaam om?
Misschien toch tijd om met je 19 jaar volwassen te worden.
Zit momenteel op dag 13 van mijn 140mg tren-a eod kuur en ik vind iedereen lief.
ben ik raar?

Tren-e merk ik na een weekje al wel qua sides. Tren-A geen idee.

Test verlagen tot minimum wellicht bij dezelfde hoeveelheid tren. En als dat niet werkt toch tren verlagen of stoppen. Het is toch bezopen dat je gedrag accepteert van jezelf dat je zelf diep van binnen ook buiten de grens vind gaan. Als je jezelf niet meer kan relativeren moet je echt kappen met die shit!!!
Wanneer begon jij ong je tren-a te voelen? Ik merk om eerlijk te zijn nog helemaal niks.