MuscleMeat

Tips voor het omgaan met tren rage?

Omdat ik daar vroeger altijd ruzie mee had en het ziet er onverzorgd uit. Ik vind het slecht als je zo met je lichaam omgaat.

Waarom trek je het aan hoe iemand eruit ziet en met zijn lichaam omgaat? Is gewoon triest om een hekel te hebben aan iemand om die redenen.

Daarbij zijn er ook mensen die dik zijn geworden door bepaalde medicijnen die ze moeten nemen, omdat ze een ziekte hebben. Dus gaan die mensen dan slecht met hun lichaam om?

Misschien toch tijd om met je 19 jaar volwassen te worden.

Ik heb een hekel aan dunne mensen :mad:

Waarom trek je het aan hoe iemand eruit ziet en met zijn lichaam omgaat? Is gewoon triest om een hekel te hebben aan iemand om die redenen.

Daarbij zijn er ook mensen die dik zijn geworden door bepaalde medicijnen die ze moeten nemen, omdat ze een ziekte hebben. Dus gaan die mensen dan slecht met hun lichaam om?

Je hebt gelijk

waarom trek je het aan hoe iemand eruit ziet en met zijn lichaam omgaat? Is gewoon triest om een hekel te hebben aan iemand om die redenen.

+ 100000

---------- Toegevoegd om 10:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:57 ----------

En trouwens dikke vrouwen zijn soms best lekker.

Zit momenteel op dag 13 van mijn 140mg tren-a eod kuur en ik vind iedereen lief.

ben ik raar?

Tren-e merk ik na een weekje al wel qua sides. Tren-A geen idee.

Test verlagen tot minimum wellicht bij dezelfde hoeveelheid tren. En als dat niet werkt toch tren verlagen of stoppen. Het is toch bezopen dat je gedrag accepteert van jezelf dat je zelf diep van binnen ook buiten de grens vind gaan. Als je jezelf niet meer kan relativeren moet je echt kappen met die shit!!!

Precies dit!
Ik gebruik het niet meer..word ook een man die ik niet wil zijn op tren. Het ergste is dat je je naasten pijn doet en het je geen f**k interesseert. Dit besef komt pas later..al doende leert men. Als je er niet tegen kunt moet je kappen en naar andere middelrn kijken. Mij is het dat iig niet meer waard

Je weet dat dit bij de sides van tren kan horen (al zijn de sides per persoon verschillend).... Als je iets niet kan handelen moet je er vanaf blijven. Ik ben er echter van overtuigd dat veel mensen die Tren gebruiken zich bepaalde sides aanpraten en zich er net naar gaan gedragen (self fulfilling prophecy). Af en toe tegen jezelf zeggen (als het ff niet lekker gaat): "Ik ben aan het kuren met tren, maak je niet zo gek" kan wellicht ook helpen.
Maak in godsnaam niet het standaard vooroordeel dat veel mensen van ons hebben waar door je agressief te gaan gedragen!
Succes en knopje om ;)

Altijd zo opvallend tren staat bekend als rage AAS en toch is er altijd een groep die juist gevoelig/sociaal/emo wordt van tren (naast libido, en zweten). Zou wel eens echt willen weten wat het mentale effect is van tren en hoe die processen werken.....

• Topic Starter Topic Starter
ik vraag me eigenlijk af wat in tren nou precies de oorzaak is van de rage? Welk stofje activeert het of wat gebeurd er in je hersenen dat je raged?

Er zullen vast mensen zijn die het zichzelf aanpraten maar ik voel het 100% zeker, sta soms echt letterlijk op exploderen. Nog nooit volledig los gegaan btw, alleen verhefde stem. Het is nog onder controle dus :P

Terug
Naar boven