AndroidHealthClinic

Tips voor het omgaan met tren rage?

Bezoekers in dit topic

Realiteit maakt heftige emoties los zie ik. Hahaha.
 
zelfs op tren ben ik een brave jongen.
word er zelf beetje droevig na lange tijd on te zijn.

zit beetje in je hoofd denk net als sommige mensen agressief kunnen worden van alcohol.
 
Opgefokte bende hier. Zitten allemaal zeker aan de tren :p
 
Dikzak hier in de gym enkele dagen geleden met een shirt "proud to be drug free" op maar wel 40% vet kon hij er even goed opzetten "sponsored by McDonald's "
Mensen die AAS bashen zijn meestal degene die het zelf willen doen maar niet durven omdat ze bang zijn voor naalden of de
Bijwerkingen
 
Dikzak hier in de gym enkele dagen geleden met een shirt "proud to be drug free" op maar wel 40% vet kon hij er even goed opzetten "sponsored by McDonald's "
Mensen die AAS bashen zijn meestal degene die het zelf willen doen maar niet durven omdat ze bang zijn voor naalden of de
Bijwerkingen

Die mening deel ik, of het zijn personen die zelf gestopt zijn met fitnessen omdat ze geen motivatie hebben en zeggen dat jij alleen doorgaat omdat je AAS gebruikt.
 
volgens mij verdient die pharma industrie goed aan die luie dikke obestias mensen
 
Kijk hoeveel tell sell verdient aan dikke, luie mensen.

Ik ga ook maar geweldige ab king roller super pro ontwerpen en verkopen.
 
Je bent niet zonder een reden dik punt. Als je AAS gebruikt doe je dan om nog harder te werken voor nog emer resultaat. Dikke mensen doen geen flikker beoordelen vaak bb'ers of sporters en stampen zich helemaal vol. Drank en drugs verslaafden zoeken de makkelijke weg. AAS gebruikers zijn bijna constant in de gym om maar door te blijven gaan. Er is geen makkelijkere weg, het gaat sneller dat toegegeven, maar ze werken 10x harder dan een natty omdat ze ook 10x meer kunnen. Het is gwn een hulpmiddel om verder te komen. Die redenering van posts terug is onzin. OF het gezond is dat is ten 2e. Dat is allebei niet :) Maar met de een op goed gebruik en controles, kan je 80 worden. 9 van de 10 dikke mensen, sterven voor hun 60e aan hart kwalen, zijn enorm depressief, en krijgen over kwaaltjes door te veel gewicht op het lichaam. Dusjah, dit geld ook voor drugs gebruikers of alcoholisten. My 2 cents
 
Ik kan niet tegen de rage dus neem het ook niet meer.
Denk ook niet dat mn vriendin het lekker vindt als ik lekker lig te zweten de hele nacht..

Toch blijft dat halfvolle vialtje wat ik nog heb me de hele tijd aanstaren...
 
dikke mensen zweten ook heel de nacht
 
dikke dode mensen zweten helemaal niet

just saying
 
Dode Buffe BB'ers ook niet :rolleyes:
 
Back
Naar boven