Fitness Seller

Tips voor vetverbranding en conditie verbetering.

Akatsui

Cool Novice
Waardering
0
Ik zou graag tips willen over vetverbranding en conditie verbetering.
Ik zou het op prijs stellen als jullie mij er tips over kunnen geven zodat ik een mooi figuur krijg en het moet wel simpel zijn dus geen dure apparaten of sport zalen.
Iets wat ik in het park of in mn kleine kamertje kan doen...
Ik heb geteld en 30 sit-ups is geen probleem, ik weet niet tot hoeveel ik kan gaan want ik stopte bij 30 omdat het wel zwaar werd.
Alvast bedankt jongens... ;)

hardlopen in het park lijkt me

Ik zat net naar "brainiac" te kijken op Sky One (satelliet), en daar had iemand zo'n zelfde vraag.
Hoe kan ik goedkoop, en zonder naar een sportschool te gaan toch een goeie workout hebben?
Het antwoord was (niet lachen), de SPEELTUIN, ze deden ook een test, eerst lieten ze iemand 30 minuten buffelen op allerlij cardio apparaten, hij had +- 500 kcal verbrand.
Toen gingen ze naar een speeltuin (was wel uitgebreide speeltuin, dus niet alleen schommel en wip) en daar lieten ze hem ook weer buffelen, en ook daar had hij ongeveer 500 kcal verbrand in 30 minuten.

500 kcal op 30 mins vind ik al een aardige workout

Ik zat net naar "brainiac" te kijken op Sky One (satelliet), en daar had iemand zo'n zelfde vraag.
Hoe kan ik goedkoop, en zonder naar een sportschool te gaan toch een goeie workout hebben?
Het antwoord was (niet lachen), de SPEELTUIN, ze deden ook een test, eerst lieten ze iemand 30 minuten buffelen op allerlij cardio apparaten, hij had +- 500 kcal verbrand.
Toen gingen ze naar een speeltuin (was wel uitgebreide speeltuin, dus niet alleen schommel en wip) en daar lieten ze hem ook weer buffelen, en ook daar had hij ongeveer 500 kcal verbrand in 30 minuten.

Neem dat maar met een pond zout.

• Topic Starter Topic Starter
Dus... een lekker dagje goed sportief buiten spelen is tog een redelijk goeie work-out?
En hoe zou ik dan misschien een goede kracht kunnen opbouwen?
Ik heb niet graag het idee dat ik een mietje ben op school dus daarom zou ik een redelijk wasbordje willen hebben en ook wat meer arm kracht...
Ik ben niet de sterkste en dus zoek ik ervoor om mijn conditie te verbeteren, een redelijk wasbordje te krijgen en op een dag het zelfde lichaam te krijgen als Sylvester Stallone als Rocky in Rocky IV.

Dus... een lekker dagje goed sportief buiten spelen is tog een redelijk goeie work-out?
En hoe zou ik dan misschien een goede kracht kunnen opbouwen?
Ik heb niet graag het idee dat ik een mietje ben op school dus daarom zou ik een redelijk wasbordje willen hebben en ook wat meer arm kracht...
Ik ben niet de sterkste en dus zoek ik ervoor om mijn conditie te verbeteren, een redelijk wasbordje te krijgen en op een dag het zelfde lichaam te krijgen als Sylvester Stallone als Rocky in Rocky IV.

Wasbordje : sit-ups, sit-ups en nog eens sit-ups
Stallone-look-a-like : Sja, dan zal je er toch wat geld tegen aan moeten gooien (o.a. dumbbells aanschaffen) maar als je dit echt wil, dan zal je toch echt wel naar een gym moeten gaan, en VEEEEEEEEEL geduld en tijd moeten hebben.

Laatst bewerkt:
Mijn beste vriend heeft zojuist gezegt dat ik zijn gewichten mag lenen, hij trainde half uur per dag en heeft nu een perfect wasbordje.
Niet te gespierd, niet te dun, precies zoals ik het ook wil.
30 min per dag met dumbbells X ander halve maand = wasbordje

RUN Akatsui RUN

Mijn beste vriend heeft zojuist gezegt dat ik zijn gewichten mag lenen, hij trainde half uur per dag en heeft nu een perfect wasbordje.
Niet te gespierd, niet te dun, precies zoals ik het ook wil.
30 min per dag met dumbbells X ander halve maand = wasbordje

Geef hier eens uitleg aan. Welk oefeningen zijn dat dan dat je met dbs een wasbordje kan maken?

30 minuten per dag maar ?:eek:

Geef hier eens uitleg aan. Welk oefeningen zijn dat dan dat je met dbs een wasbordje kan maken?
Nou, Hij zegt dat het beter is om met een dumb-bell met allebei de handen vast te pakken aan de uiteinden en dan sit-ups te doen met 2 of 4 kilo. ( of eventueel meer )

Veel coïtusen, verbrand je ook veel kcal :)

vroeg geleerd is..... :-)

Ik wacht nog minstens 2 jaar met coïtus... * zie leeftijd *
Je bent een aanwinst voor het forum. Wacht met coïtus lees je hier nou nooit :D
Maar je bent serieus goed bezig. Gelijk op je eerste dag al zoveel willen weten. Jy komt vanzelf aan het Rocky lichaam dat je wilt.

14 en nu al denken aan abs........

kijk ff bij de topics van de week.

das is op de hoofdpagina reachts onderaan.
daar staat heel topic over cardio en vetverrbranding en ook wat je kunt doen buiten de gym.

Terug
Naar boven