Sjors26
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.307
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet niet of het al gepost is, maar ik poets zelf mijn tanden eens per week met een pasta van baking soda ( natriumbicarbonaat ) en citroensap.
Haalt zo'n beetje alle verkleuringen weg. Mijn tandarts vind het geen issue, zolang ik het bij eens per week houd.
lijkt me niet bepaald goed voor je tanden
OT: volgende maand bleekgel halen, tanden worden weer schijtwit

Oh the irony
'lijkt me niet goed voor je tanden' volgende zin: 'ik ga een bleekgel halen die je tanden schijtwit maakt'
Gewoon sparen voor facings. Get the Hollywood-look.
next

nee, althans ik heb er geen last van. Je moet ook niet teveel citroensap gebruiken alleen een paar druppels om een pasta ervan te maken en natuurlijk de chemische reactie met de bicarbonaat op gang te brengen. ( het gaat ff bruisen )
Belangrijkste dat je het niet te vaak doet.
Als mijn tandarts het prima vind, dan vind ik dat ook.![]()
vaker je tandenpoetsen blijkt een goede oplossing heb ik gehoord.
Guess, zou dit nog veilig zijn? Kwam deze tegen op misc, is wel gelijk aan 44 carba:
http://bit.ly/XOntA2
This is equivalent to a 48% Carbamide Peroxide.
Hoger dan 20% wordt al afgeraden door tandartsen, zou het niet wagen en gewoon de 10 of 15 nemen
Ik weet niet of het al gepost is, maar ik poets zelf mijn tanden eens per week met een pasta van baking soda ( natriumbicarbonaat ) en citroensap.
Haalt zo'n beetje alle verkleuringen weg. Mijn tandarts vind het geen issue, zolang ik het bij eens per week houd.
Welnee, bicarbonaat is gewoon een zout. Zit ook in paradontax. Het enige issue kan de citroensap zijn, die net als elk ander zuur in bijv fruit je glazuur aantast. Je spoelt echter je mond goed na en doet dat natuurlijk niet elke dag. Ik drink of eet verder nauwelijks 'zuren' dus het is niet veel schadelijker dan slechte eetgewoonten.
Het wordt nooit zo wit als met bleken, maar van alle huismiddelen/commerciele thuismiddelen is dit veruit de meest effectieve en goedkope. Potje kost 2,- en doe je een jaar mee.