AndroidHealthClinic

Tips voor witte tanden

weet iemand toevallig waar je pola night kan bestellen? hoor daar beste verhalen over en geef het zelf een kans

De binnenkant van bananenschillen op je tanden wrijven. Het werkt echt.
Onderzoek naar gedaan en bewezen.

Heb zelf tijdje geleden Crest white strips gebruikt, werkten prima. Zit alleen met probleem dat mijn voortanden zowel onder als boven mooi wit zijn maar de zijtanden die wat verder in mijn mond staan wat geler zijn. Hoe kan ik er voor zorgen dat die ook mooi wit worden?

Heb zelf tijdje geleden Crest white strips gebruikt, werkten prima. Zit alleen met probleem dat mijn voortanden zowel onder als boven mooi wit zijn maar de zijtanden die wat verder in mijn mond staan wat geler zijn. Hoe kan ik er voor zorgen dat die ook mooi wit worden?

Twee strips naast elkaar!
Maar in de praktijk ziet niemend de achterste tanden en kiezen, tenzij je een enorme lach hebt natuurlijk....

Remineralization gel en molding trays zijn ook onderweg, will report back :)

Heb het ook eens gebruikt. Wat een k*tjob. Dat inhouden is zo lastig en je begint te kwijlen. Misschien nog eens proberen, deze keer met die extra gel hoewel ik al moeite had om het 30min in te houden. Een uur wordt dus een hel :-D

Al zo vaak fluoride shit in gehad bij de tandarts, moet wel lukken. Bakje / papier eronder :D

HI, Ik heb nu sinds 2 weken ervaring met thuis tanden bleken van het merk beconfident en ik ben erg tevreden. Mijn donkere vlekjes op mijn boventanden zijn verdwenen. Ik ben wel benieuwd hoelang het zo blijft.

Heeft iemand een tip om mijn tanden vanaf nu te onerhouden?

Grt. Jeroon

Geen koffie, rode wijn, en dingen met kleurstoffen

Hi Patricia, Rode wijn en kleurstoffen is geen probleem. Koffie en thee een heel ander verhaal...

Thanks voor je snelle reactie.

Grtjs J.

Glas water daarna drinken scheelt ook al...

Om de 6 maand crest strips gebruiken, en elke dag 2 maal per dag je tanden poetsen.

Crest strips zijn idd fantastisch.

Waar kopen jullie die strips nu nog dan?

Terug
Naar boven