MuscleMeat

Tips voor witte tanden

oei valt reuze mee, ik heb alleen geen idee hoe groot dat verschil wordt tussen mijn redelijk witte tanden nu en spierwitte veneers. Klopt het dat veneers niet geel kunnen worden of duurt het gelingsproces gewoon veel langer?

Kunt zelf de tint van de veneers kiezen, ik ga denk toch voor de hollywood smile dan. Als je doet doe het dan meteen goed:D[/QUOTE]

ik zou precies hetzelfde doen hoor

http://www.youtube.com/watch?v=pcAy0mnAwZo

• Topic Starter Topic Starter
Hoop geld. Maar dan ben je wel meteen klaar.

Goed poetsen, geen koffie, geen orale drugs...

Elektrische tandenborstel, twee minuten minimaal. En elk (half) jaar tandsteen laten verwijderen.

En flossen en stoken. Door het verwijderen van de plaque en resten krijgt je tandvlees een veel gezondere kleur dat beter bij de gemiddelde tand past.

Kunt zelf de tint van de veneers kiezen, ik ga denk toch voor de hollywood smile dan. Als je doet doe het dan meteen goed:D

Heeft mn moeder laten doen met al haar snijtanden, boven en onder.
Echt epic resultaat...

Is btw 2jaar geleden en nog altijd white as ****

Ik had op een gegeven moment wat verkleurde tanden. Vanaf toen 3x per dag grondig gaan poetsen met een whitener, na een paar dagen zag je al verbetering. Voor de echt hollywood smile zal een tandpasta niet genoeg zijn, maar mijn tanden zijn nu gewoon wit.

Het schijnt als je eroverheen pist , dat ze dan wit worden,
je zou denken geel , maar nee...

welke strip gebruikte je? professional of die standard? bestelt in Nederland of Us?

Ik had op een gegeven moment wat verkleurde tanden. Vanaf toen 3x per dag grondig gaan poetsen met een whitener, na een paar dagen zag je al verbetering. Voor de echt hollywood smile zal een tandpasta niet genoeg zijn, maar mijn tanden zijn nu gewoon wit.

Opletten met die whiteners bro.

Ik zelf poets maximaal 1x per dag met een whitener, niet echt gezond voor je tanden. Al helemaal niet 3x per dag.

Opletten met die whiteners bro.

Ik zelf poets maximaal 1x per dag met een whitener, niet echt gezond voor je tanden. Al helemaal niet 3x per dag.

Oke! Dat wist ik niet, wat zijn de risico's dan? Probleem is ook dat ik thuis alleen maar whiteners heb. :o Zal mijn moeder eens vragen andere te kopen dan :o

Oke! Dat wist ik niet, wat zijn de risico's dan? Probleem is ook dat ik thuis alleen maar whiteners heb. :o Zal mijn moeder eens vragen andere te kopen dan :o

Er zit een soort 'korrel' in, die 'schuurt' als het ware je tanden, maar is erg slecht voor je glazuur.

1x per dag kan wel, maar niet overdrijven daarmee.

derp

Zijn crest whitestrips nog te importeren na die nieuwe wetgeving van 1 nov?

Van een website, uitleg over die wetgeving:
Het spreekwoord “wie mooi wil zijn moet pijn lijden” ging zeker op voor witte tanden! Tanden bleken op de ‘ouderwetse manier’ was vaak een pijnlijke behandeling, maar ook na de behandeling is de ervaring dat er constante gevoeligheid van de tanden bleef bestaan. De oorzaak van deze pijn is de aantasting van het tandglazuur door de peroxide die gebruikt wordt bij het tanden bleken. Niet voor niets pleiten tandartsen dat alleen zij gebruik mogen maken van peroxide, gezien dat als het verkeerd of met een te hoge dosering wordt toegepast, er onherstelbare schade kan ontstaan. De tandartsen hebben hun gelijk gekregen. Er geldt een nieuwe wetgeving in Nederland vanaf 01.11.2012. Alleen tandartsen mogen gebruik maken van peroxide bij het tanden bleken met een maximum van 6%. Voor alle andere takken in het beauty segment en thuisbleek systemen is het vanaf 01.11.2012 verboden gebruik te maken van peroxide tijdens het tanden bleken.

---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 18:07 ----------

Hoop dat die shit nog langs de douane komt.

Die dingen mochten in Nederland al niet verkocht worden in een winkel oid, terwijl geïmporteerd wel gewoon mocht. Ik ga er vanuit dat het nu precies hetzelfde is

Terug
Naar boven